Trazim savet za ugradnju plina na fiatov 1.4 euro 5 (2011/2012) motor.
Stagova dokumentacija preporucuje 300premium za automobile novije od euro3 (posle 2003):
Sa druge strane jedan od nasih poznatih servisera tvrdi da je to bacanje para i preporucuje da ugradim 4+. Razlika u ceni nije mala.
Ako strucnjaci znaju, interesuje me koja je sustinska razlika u radu ova 2 sistema?
Iz nekih delimicnih opisa na AC sajtu zvuci kao da 300premium preko OBD-a "slusa" parametre ECU-a i radi dodatne korekcije, dok 4+ to radi samo na osnovu lambda sonde? Koliko dobro moze AC-ov kontroler da se prilagodi razlicitim "dijalektima" OBD-a i koliko nasi serviseri umeju da ga dobro isprogramiraju/mapiraju?
Obzirom da je auto nov, i planiram da ga vozim duugo, manje me interesuje koliko ce se usteda na gorivu (koja verovatno jedva da postoji) otplatiti, vec me vise interesuje uticaj na trajnost i sveukupan rad motora..
Voleo bih cinjenicama/iskustvom potkrepljene odgovore ako je ikako moguce. Hvala!
Stagova dokumentacija preporucuje 300premium za automobile novije od euro3 (posle 2003):
Sa druge strane jedan od nasih poznatih servisera tvrdi da je to bacanje para i preporucuje da ugradim 4+. Razlika u ceni nije mala.
Ako strucnjaci znaju, interesuje me koja je sustinska razlika u radu ova 2 sistema?
Iz nekih delimicnih opisa na AC sajtu zvuci kao da 300premium preko OBD-a "slusa" parametre ECU-a i radi dodatne korekcije, dok 4+ to radi samo na osnovu lambda sonde? Koliko dobro moze AC-ov kontroler da se prilagodi razlicitim "dijalektima" OBD-a i koliko nasi serviseri umeju da ga dobro isprogramiraju/mapiraju?
Obzirom da je auto nov, i planiram da ga vozim duugo, manje me interesuje koliko ce se usteda na gorivu (koja verovatno jedva da postoji) otplatiti, vec me vise interesuje uticaj na trajnost i sveukupan rad motora..
Voleo bih cinjenicama/iskustvom potkrepljene odgovore ako je ikako moguce. Hvala!
Comment