NGK svecice za Yugo 55

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bolens
    CBC Član
    • 18.07.2005
    • 21
    • Novi Sad

    NGK svecice za Yugo 55

    Znam da je o ovome bilo vide puta reci, ali ja jednostavno ne mogu da nadjem tacnu oznaku svecice (a ne bih hteo da me u radnji "farbaju").

    Dakle, koju NGK svecicu (naravno onu "V" verziju, jednokraku, to sam ovde naucio treba staviti u Yugo 55 (1988 godiste, LPG by Dora)?

    Pozdrav,
    Bole
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #2
    BP6ES tj. BP6E

    http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... UGO&m=Yugo

    280 din/kom kod Cubike u NS-u.
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Nikola,
      Ne treba da je i "R"? Ako mu kablovi nisu bas "R" imace mozda radio smetnje. Ovako je ok ali sta znam.

      Comment

      • bolens
        CBC Član
        • 18.07.2005
        • 21
        • Novi Sad

        #4
        Originally posted by dranix
        Nikola,
        Ne treba da je i "R"? Ako mu kablovi nisu bas "R" imace mozda radio smetnje. Ovako je ok ali sta znam.
        Hvala na odgovorima.
        Da li onda da uzmem BPR6E ili BP6E? U nekoj poruci sam nasao da ono S u sufiksu (BP6ES) treba izbegavati ali ne znam zasto.

        Da li su i BPR i BP iz "V-line" serije?

        Inače, sreća je da sam juče prekontrolisao svećice... ona na trećem cilindru se skroz prelomila i klema je ostala u kontaktu na kablu! Kako je motor radio (a i sad radi) još mi nije jasno. Valjda su kablovi dobri pa sve to drže da se ne raspadne. U svakom slučaju danas menjam svećice. Te stare su bile neke Bošove, trokrake. Valjda će sa ovim novim, toliko hvaljenim, manje i gasa trošiti. Do sada je potrosnja bila: grad/put: 10.5/8 l/100 km

        Comment

        • fantastik
          CBC Senator XXL
          • 28.07.2005
          • 417
          • Novi Sad

          #5
          a jel mogu ove za gas

          Manufacturer BMW
          Model 318 i E36
          Years 10.1990 - 09.1993
          Cyl. 4
          Ltr. 1.8
          kW 83
          GAP 0,8

          Spark plug BKR6EK
          Order No. 2288
          V‑Line VL20

          BIC BKR6EQUP
          Order No. 3199

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            "S" znaci STANDARD a to znaci da nisu "V" i da im je srednja elektroda standardna a to opet znaci fi 2,5mm.
            Fantastik, paziiiii ! ! ! Svaki znak nesto znaci. Cek sad cu da ti nadjem kako se tacno zove ona koju ti je napisao Nikola a da ima u sebi otpornik i da je "V". Citaj sledeci post.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Evo. Ja sam takve iste koristio na Suzuki SWIFT.

              BPR6EY (tacno se tako zovu i "V" su)

              stavi ih na 0,8mm komotno

              Ma idi u radnju i videces i sam sta je to. Nisu kutije od svecica zalepljene. Otvoris i vidis sta je i kako je. Samo opusteno.

              Comment

              • bolens
                CBC Član
                • 18.07.2005
                • 21
                • Novi Sad

                #8
                Evo još malo zabune da dodam i ja. Bio sam sad u tom "Cubiju" i kupio BPR6E (1080 DIN za 4 komada).

                Prodavac tvrdi ovo:

                - BPR6E ide za Yugo 55 sa elektronskim paljenjem
                - BP6E ide za Yugo 55 sa klasičnim paljenjem

                inače
                - BPR6E je V-line 2
                - a BP6E je V-line 4.

                Pa sad da l' sam dobro kupio, još ne znam. Moj Yugo ima elektronsko paljenje ali u nekoj poruci u vezi svećica za Z-101 pisalo je iziričito BP6E.
                I na NGK sajtu se pominju obe oznake ali samo pod V-line 4. Pa sad budi pametan.

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Dobro. To da su sa otpornikom "R" za elektronsko paljenje je u redu posto ono daje jacu varnicu.

                  Ne znam sta znaci V2 ili V4. Ja sam vam TACNO napisao sta sam ja kupio i stavio na svoj auto.
                  Ti si kupio dobro i ne brini za to. Prodavac je znao sta prica.

                  Moracu da potrazim po netu sta je razlika izmedju v line 2 i v line 4 i sta im to uopste znaci. Cisto me zanima. Ja sam mislio da sam SVE sto se moze naci a u vezi NGK nasao ali izgleda nisam

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #10
                    ja kupio za mog keca BP6E, posle nedelju dana pretrazivanja i raspitivanja, ustanovio sam da su TE najbolje za mog keca.

                    ALI

                    to za "R" sad prvi put cujem. inace, sad sam presao na elektronsko paljenje (sve novo, plus silikonski kablovi), pa me bas bas interesuje da li bih mozda mogao da probam sa njima.

                    sto se cene tice, da dodam, ja sam BP6E V-Line 4 platio u PitStopu 600din 4 kom. i rade kao satic. verovatno su original (ljudi su deklarisani dileri NGK). kako je moguce da te BPR6E kostaju 480 din skuplje??? i gde se nalazi ta "tvoja" radnja?
                    .

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      A gde se nalazi pit-stop.
                      A za svece ne mojte da brinete, Vas motor a ni vi necete ni osetiti tu razliku. Vozite ono sto imate i ne bacajte kintu
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        BPR6E je V-line 2
                        Bole, to je to sto treba.
                        sretna voznja
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Nikola
                          CBC Senator XXL
                          • 29.09.2004
                          • 975
                          • Indjija/Vojvodina

                          #13
                          Da se i ja malo ukljucim....

                          Moja Alfa Boxer motor, kod ugradnje plina izvadjen Golden Lodge 25HL, i stavljene NGK BPR6E No. 2 (sta god ovaj No. znacio). Skoro od samog pocetka, se desavalo da posle ostrije voznje i gasenja auta, svecica nastavi da pali smesu... U pocetku kao sto sam rekao manje, skoro zanemarljivo, <0.5sec, dok kako su km. odmicali sve vise, da bi posle samo 10.000 km. ovo samozapaljenje trajalo izmedju 1 i 2 sec sto je meni bilo malo previse....
                          Zamenio sam svecice sa NGK BP6E No. 4. I situacija se popravila. Ma koliko namerno pokusavao da izazovem samozapaljenje, nije mi uspevalo... Za sada sam presao 1.500 km, pa ce mo videti za dalje....

                          Skenirane kutije obe svecice..
                          .:Cuore Sportivo:.
                          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            sta je razlika izmedju v line 2 i v line 4 i sta im to uopste znaci. Cisto me zanima
                            NGKov nacin oznacavanja te serije svecica- sve V line su samo sa jednim brojem od 1 do 22 (bese) i nemaju niti jedno slovo ili dodatnu oznaku, cisto radi lakseg pristupa prema kupcima.

                            ono, odes u radnju i trazis svecicu V broj 2 ili broj 7 i odmah se zna da je to to.

                            onaj tradicionalni nacin oznacavanja je jos ostao cisto sto su ljudi decenijama navikli na takve oznake pa da mogu da uporede sa novim/ jednostavnijim oznakama.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #15
                              pit stop je u bloku 45, onaj "novi" trzni centar preko puta pumpe, na spratu. gleda na pumpu, s te strane se nalazi. mislim da su mi oni najsigurniji sto se cene i porekla same svecice tice. e, sad. malo sam zbunio prodavca kad sam krenuo sa pitanjima, ali on je "samo" prodavac, imajte razumevanja. inace imaju i lepu ponudu ulja ZA GAS (koliko god to imalo smisla)

                              Dora veliki ima neki link kod sebe na sajtu, koji je otvorio na kraju jedne od prethodnih rasprava, sta konkretno znace oznake na NGK svecicama. tada je napisao "reci cu ovo samo jednom", valjda se zato ne javlja na ovu temu

                              NASAO SAM!!! (nije ga obrisao)
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X