Kod za "fabricki" i ostali Landi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    Kod za "fabricki" i ostali Landi...

    Uz svo postovanje seriviserima, uvoznicima, proizvodjacima i ostalima imam pitanje koje mi se u zadnje vreme ponavlja u servisu i sire.

    Kako da dodjem do koda, sifre ili mantre za otkljucavanje Landi uredjaja koji je ugradjen kao fabricki ili ne fabricki u ovlascenom servisu? Imam sada vec nekoliko musterija kojima je istekla garancija a pojavljuju im se problemi na uredjaju pa bi hteli da im te probleme resim a ja imam problem sto ne mogu da pristupim ecu-u zbog navedene sifre. Ne volim da gatam i nagadjam pa bi mi mnogo znacilo da imam istu. Mogu ja da zamenim ecu, ima da se kupi ali necu to da radim ako ne mora.

    Ne mogu da razumem da kad ugradis u auto uredjaj platis ga jos malo duplo vise para nego sto treba da kosta na kraju ne dobijes mogucnost da se pokakis na garanciju i izaberes servis u kojem ces odrzavati uredjaj jer te ovlasceni primoravaju...

    Eto pa nek me obrisu ako treba !
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Neće te obrisati, potpuno si u pravu, to je sramna prevara i monopolsko ponašanje. Ima mnogo takvih kupaca a biće ih sve više kako vreme odmiče i kvari se.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Tako da, niko nije kriv(osim prevaranta),onima koji ne citaju sta smo napisali,ovde,a zrtve su,gore navedene,eventualne,prevare.A oni koji citaju,a bivaju,eventualno,prevareni,mogu uvek,da se vrate i procitaju.
      Mada,u Srbiji, rec "Fabricki ugradjen gas",se,izmedju ostalog,po narodnom verovanju,moze koristiti i u lecenju,skoro svih,teskih,pa cak,i dosad neizlecivih,oboljenja.I nije bitno sto ti "magicni uredjaji" kostaju "duplo",u odnosu na iste,koje mogu ugraditi kod "krstenog Majstora", u blizoj ili daljoj okolini. Ali ima jedna narodna koju sam davno cuo i stalno je ponavljam,u slicnim situacijama: "U TUDjEGA,TATKA,POGOLEMA P.TKA". Tako da,kome treba ta "POGOLEMA", zna gde da je trazi, i mogu mu licno garantovati,da ce je dobiti

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Nije baš tako, reč je o novim vozilima koja se mahom kupuju na kredit pa jei ovo (gas) na krediti a plus je uslovljeno garancijom što je skroz ok, ako nešto prepravlja mora i da garantuje.

        Monopol i prevara se pojavljuju kasniej kad prodje garancija jer te i dalje vezuje za ovlašćene servise kojih baš i nema mnogo a o nečem drugom ne bih diskutovao. Mogu reći posle tri godine ističe šifra pa idi gde hoćeš. To je trivijalni softverski zahvat ali kao što em je oduvek nerviralo, svaki programer se trudi da zaštiti svoje čedo pa i svojom krvlju ako treba od piraterije a razvoj i kvalitet nije bitan, ali je bitno da niko ne ukrade...

        Nisam se nikad upuštao kako je zaštićeno ali ne verujem da je neki problem ako me baš bude zanimalo...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Originally posted by Dora View Post
          Nije baš tako, reč je o novim vozilima koja se mahom kupuju na kredit pa jei ovo (gas) na krediti a plus je uslovljeno garancijom što je skroz ok, ako nešto prepravlja mora i da garantuje.
          Upravo je ta garancija i problem(manje vise cena i zastita).Uzmimo na primer(po 100-ti put) Puntica.1000eu, za uredjaj,koji kosta 550eu.I onda,u 99% vozila nakon 30.000km,otkazuju plinske dizne,koje,po pravilu,iz prakse,treba da predju 150.000km.Ali greskom proizvodjaca vozila,iste traju 5 puta manje.A proizvodjac koji je uzeo 450eu vise,od obicnog majstora,ne zeli ni da cuje za garanciju,nego trazi dodatnih 400eu za dizne + 50eu za rad,da bi ih zamenio,iako je vozilo u garantnom roku.Cak i ako se,potrosac,odluci na taj korak,proizvodjac,gore pomenutog vozila,mu opet ne daje garanciju,na deo koji je placen 400+50eu za ugradnju.I onda tako,opet,30.000km i investicija je pojela ustedu,ali dva puta.
          Mene,doduse,ovo uopste ne pogadja,poslovno.Cak stovise,ide mi na ruku.Jos malo pa, jedan Puntic nedeljno zavrsi na zameni fabrickog uredjaja,za ovaj slepacki(kako kazu fan-ovi,fabricke ugradnje),koji kosta tri puta manje,a sluzi ih cetri puta duze,uz tri puta manje troskove redovnog servisiranja, a usput dok su u garanciji,ne placaju eventualne zamenjene pokvarene delove i njihovu ugradnju.
          E sad,nisu svi proizvodjaci isti,kao sto nisu ni svi "majstori iz komsiluka" isti.Zato,pamet u glavu i "citajte forum"
          A voleo bih,da vidim,da barem jedan,od predstavnika,"fabricke ugradnje gasa" demantuje moje tvrdnje,ali nesto gi nema,izgleda da su zauzeti ciscenjem snega

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            jedan kratki proracun.Fabricki uredjaj od 1000eu,situacija posle 30.000km.
            Trosak od 1000eu, usteda u potrosnji na 30.000km 1095eu,jer smo vozili na gas umesto na benzin,matematicki izgleda ovako:
            1095 - 1000 = 95eu.Znaci kupovinom fabrickog uredjaja,dobili smo 95eu,posle 30.000km i moramo potrositi jos 400+50eu,da bi produzili zivot uredjaju za narednih 30.000km.E sad ako dodamo i cenu redovnog odrzavanja gasnog uredjaja,kod ovlascenog ... onda to ovako izgleda,isto matematicki.
            1095 - (3x30) - 1000 = 5eu u dzepu potrosaca.Da neidem dalje,zima je,a ugalj poskupeo
            Last edited by speedplus; 09.12.2012, 21:00.

            Comment

            • Plinadzija
              CBC Senator XXL
              • 29.07.2008
              • 1514
              • Paracin

              #7
              Gde si ti video da redovni servis u ovlascenom kosta 30 eur? Ja video racun od 5000 za dva filtera i stelovanje...
              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

              Comment

              • chobo13
                CBC Senator XXL
                • 01.05.2009
                • 1274
                • pozega,srbija
                • AUDI,VW

                #8
                pre par meseci sam ovde od vas trazio sofver za taj famozni landi na koji nisam mogao da se prikljucim,a auto je tog momenta bio u mom vlasnistvu.mada,posle 7dana otudjio sam ga tako da se vise nisam sekirao sta da radim sa njim,a prethodni vlasnik mi je rekao da je vec jednom na 40kkm menjao dizne,nesto je debelo platio,a opet su zveketale samo tako...al dobro,imamo ovde slavka koji je iz te price,uvek se trudi da pomogne koliko toliko...al u globalu receno,brc i landi sa servisima su spali na obican shit,pogotovu brc.bar ovde u mom okruzenju je tako.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ovo za dizne je stvarno iznenadjujuće.. Pre su stvarno duže trajale, ne toliko koliko su skupe ali znatno duže. Sa stvarno dolaze ljudi koji kažu da su im menjali već dizne u garantnom roku.
                  I neki dan je bio čovek kaže crkle na oko 30K i sve zamenjeno a sad je opet jedna crkla al ipošto dijagnostika ne pokazuje da je crkla neće da mu zamene. Pošto se nije potresao rekao bih da mu prvi put nisu naplatili zamenu a sad hoće pa se zabrinjava
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #10
                    OK, aj posto ja (ne)spadam u tu grupu "fabricke ugradnje" imam pitanjce: Zasto dizne crkavaju? Nestrucna ugradnja? Lose podeseno?

                    Da pojasnim, ja jesam isterao auto iz auto kuce sa ugradjenim plinskim uredjajem (Landi) ali ne sa "fabrickom" ugradnjom. Auto kupljen bez plina pa su oni odmah ugradili i gasni uredjaj posto su mi predlozili tu opciju. Razlog tome je sto kada sam video kako je ugradjeno "fabricki" nisam hteo da kupim auto vec sam im rekao zelim auto bez plina i da mi objasne da li gubim garanciju ako ugradim kod mog majstora. Predlozili su ovo i tako sam i uradio. U principu to je majstor za gas koji ima ugovor sa auto-kucom jedan svoj zaseban deo u njihovom servisu gde konvertuje vozila na gas kada se pojavi potreba. Njihovo objasnjenje je da mnogo bolje podese uradjaj i da bolje ugrade, a ja jedino mogu da sudim da jeste pedantnije jer se zaista potrude da sve lepo upakuje bez "visecih" delova po motornom prostoru. Evo sada vec gazim 50 000km bez problema, sto naravno ne znaci da ce biti tako.

                    E sada pitanje: ima li taj ECU neku varijantu "prespoj ovo drzi 20 sec i reset na fabricki" pa ponovo podesis uredjaj? Pitam ako mi ovde u zakuca mogu da se slikam. Jer tada moram u Poljsku u servis pa ako oni nemaju pristup ECU nahebo sam. Bolje da se pripremim unapred.
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ne shvatam što bi išao u Poljsku za Landi uredjaj a sa druge strane ti verovatno en spadaš u tu priču jer ti je naknadno ugradjeno pa nema blokade.

                      Za dizne nemam pojma, to nisu one dizne od pre, cena jeste ali dizne nisu.

                      Što se tiče pedanterije to sam već negde pisao, sem da tako kažem "idiotskog" rešenja za mesto isparivača položaja dizni, ostal oej sve odradjeno profesionalno i po projektu za baš taj auto, nosači za sve i svašta, plastične obujmice da drže creva na mestu, zaštita za creva itd..

                      Sa kad sam napisao setih se u praksi. Mogući uzrok crkavanja dizni je da dube na glavi što im ne prija nikako...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dzoni_mkv
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2007
                        • 875
                        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                        #12
                        Doro, moram u Poljsku jer u BY nema majstora za plin, da budem preciniji za Landi. Ne voze mnogo na plin i rade neke kineske uredjaje. Poljska mi je najbliza (150 km do granice) i tu imam servis koji to moze da pogleda. Nadam se da je kod mene sve otkljucano.
                        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          dizne su istog kvaliteta,kao i ranije.Ali im je pozicija nepravilna.Napune se uljem koje se sliva niz usisnuy granu,kad motor stoji.I onda et problema

                          Comment

                          • Chubbs
                            Everybody lies
                            • 29.01.2006
                            • 5807
                            • Novi Sad
                            • Audi A6 1.8T

                            #14
                            ne znam cemu zbunjivanje zbunjenih kad punto iz zastave na ovaj ili onaj nacin dolazi sa naknadno ugradjenim plinom.
                            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ima dva landi plina u tom Puntu ili samo jedan ako ga platiš zajedno sa kolima. Taj jedan je ovaj zaključan o kome pričamo a drugi je isti takav samo se ugradi posle kupovine i nema zaključan softver.

                              razlika u ceni za zaključan protiv nezaključan je duplo a bilo je i više od duplo. Razlika opet izmedju ta dva je da je zaključan ugradjen nakaradno mada lepo estetski a drugi zavisi od majstora ali procentualno je mnogo manje pacera nego što je ovih ugradjenih "fabrički" ..

                              Mada kako je lepo rečeno, ako kaže SAT i Zastava da je to "fabrički" onda slon prdne u uvo kupcu i čitaocu i ne vredi pričati nita sproću toga.

                              Da mi je znati gde nadju toliko slonova na ovu zimoću...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X