Koje ulje u Yugo 55 sa LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Ima ga i ovde. Najmanja cena na malo od svih koje sam ikada video. Ovde su u crnim kanticama. Mozda bi se moglo i saznati ko ga tacno proizvodi. Za velike mreze supermarketa moze da radi bilo ko. Ne bi bilo cudno da je i neko poznat. Radi se o ogromnom poslu pa ne verujem da bi veliki prepustili takve ugovore bilo kome malom. Moguce da se iza krije veliki proizvodjac. Nema razloga da nije original s obzirom na cenu. O kvalitetu ne mogu da kazem nista ali za 5-6k normalne voznje je verovatno sasvim dobro. Neka mi neko kaze ko sada proizvodi toliko losa ulja koja bas nisu za upotrebu. Zahtevi za ulje kad sagoreva gas su manji pa ne vidim zasto se ne bi koristilo ali uz mali oprez da se bar posle 3-4k pa na dalje bar malo opipa pod prstima u kakvom je stanju kao i da se pogleda koliko je promenilo boju. Tako nesto se inace podrazumeva prilikom kontrole kolicine ulja. Inace mineralno ulje ODLICNO podmazuje. Prema tome...
    Obecavam da cu vam napraviti spisak onoga sta od te vrste ima ovde tacno i cene. Inace lanac megamarketa je ogromni francuski Carrefour...

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #17
      Ulje slicne cene kao i ovo francusko, a opet sigurno original je i Lukoil 15-40 gradacije. Cena je tu negde oko 115-120 din/L, a verovatno je pakovanje od 4-5L jos jeftinije. Ima ga na svim beopetrol/lukoil pumpama.
      Predpostavljam da ne moze biti lose, jer ipak je u pitanju jedna od najvecih naftnih kompanija u svetu.
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • Heinz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 1027
        • Beograd, Voždovac
        • Avensis 2.0 D4D

        #18
        Za gorivo date 500-1000? godišnje, a na ulju hoćete da uštedite 5?? Neke stvari mi nikako nisu jasne
        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          Pa za te motore i netreba bolje ulje

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            Heinz je potpuno u pravu. Tolike pare damo na gorivo, a stedimo na potrosnom materijalu. Nije u pitanju kakav je auto, vec kakav odnos imamo prema njemu.
            U eksploataciji automobila, vrednost goriva iznosi otprilike max do 30% troskova, po nekim svetskim standardima, a mi smo uspeli taj odnos da promenimo, tj da nam se cini da jesmo... Stedeci na potrosnom materijalu brze habamo odredjene sklopove, a ugradjujuci jeftinije delove vise placamo ruke majstoru u globalu!!! Ne zaboravimo i to da ako koristimo i usluge priucenih majstora, koje su jeftinije, opet vise puta placamo istu uslugu, a da o potrosenom vremenu i ne pricam!!!!!!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Da Nikola ali je malo gusto to ulje 15W40.
              Obicno su te gradacije najgore i sipaju se samo u krseve gde ne vredi nista bolje zbog istrosenosti motora a ulje je jevtino pa bas super. Fora je naci recimo 10W40 ili 5W40 a relativno jevtino. I takva ako su malo gora zgusnu se relativno brzo.
              Tacno je i to da postoje skupe seme za "lecenje" (vadjenje duse) motora na izdisaju a koje su isto 15W40 pa da se to ne bi mesalo. Ipak su to specijalna ulja sa super aditivima. Tu mislim posebno na Castrol GTX Magnatec 15W40 i ovo ulje je cisto zlato ko moze sebi da ga priusti. Jos mozda i bolje je Castrol GTX High Mileage 15W40 sa aditivima za omeksavanje dihtunga i semeringa ako motor pusta negde. Ovo je samo sto se tice starih i motora koji imaju losiju kompresiju i vecu kilometrazu iza sebe.
              Evo ja upravo "perem" Saab motor od 300k sa sintetikom od 0W40 a posle cemo videti nesto od ova dva gore navedena. Nemam utisak da je motor jos istrosen do te mere da sipam tako gusto ulje. Klasika je ipak 10W40 i uglavnom polusinteticko. To je ubeljivo gradacija koja se najvise trosi. Uzmes solidnu marku, ne preskupo i dovoljno dobro za normalne klimatske uslove i voznju. Da mi je nov motor sipao bi samo 0W30 i nista vise. Ovako ....
              Evo pre tri dana sam menjao ulje posle 9k ako je verovati sta je pisalo od predhodnog vlasnika. Bilo je Q8 polusintetika 10W40 kad sam odvio filter doslo mi je malo na ruke. Ne mozes da ga operes. Masno. Ko zna koliko je jos moglo da se vozi sa njim. Boju skoro da nije promenilo ali je bilo malo crnih cestica. Sad ne znam kad je menjan filter i sta se desavalo u proslosti ali ce se i to videti kroz koju pregazenu hiljadu.

              Slazem se u potpunosti sa poslednjim postovima da ne treba stedeti na ulju ali i da nema svrhe preterivati osim ako ne postoji valjani razlog.
              Govorim iskljucivo o normalnoj eksploataciji standardnog motora.

              Comment

              • Nikola
                CBC Senator XXL
                • 29.09.2004
                • 975
                • Indjija/Vojvodina

                #22
                Slazem se dranix da je to ulje gusto za klimu kakva je u Srbiji i severnije.
                Pomenuo sam ga samo u konterkstu jeftinih, a originalnih ulja koje je Wiz gore naveo.
                Ja ga nikad ne bih sipao u Alfu, bar ne u narednih 200k.
                .:Cuore Sportivo:.
                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                Comment

                • Daka
                  CBC Senator
                  • 15.06.2005
                  • 277
                  • Subotica

                  #23
                  Bogami moj punto dobije svakih 8000km long life modrica i to mu je PLAFON,kakve sintetike i polusintetike ni ja nejedem svaki dan biftek i meso I klase ,pa mi nista ne fali tako da ne mora ni on!!!Kupio od SHVABE izvijanu masinu iz uvoza iz sad cu ja u njega za servis pola plate davati, a ja da jedem cvarke na poslu i perece!!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Znam Nikola,
                    Nego sam negde procitao ovde na forumu da neki vole to ulje za Keca i Yugo. Ne znam zasto a nadam se da oni znaju pa rekoh da ne bude zabune. Mozda i ima logike u tome sta ko nabavlja od robe. Racunaju da ima mnogo automobila sa motorom u losem stanju pa su musterije tu za takvu vrstu ulja. Ima jedno dve, tri stvari koje obicni ljudi ne shvataju nikako a vezano za hladan start. Moze se sipati gusto ulje koje je dobro kad se motor ugreje i ne praviti stetu prilikom hladnog starta. Samo sto to ulje mora da stoji dugo na delovima i da ne ocedi sve. Upravo je to castrolova Magnatec tehnologija. Ako ulje nije takvo a vecina nisu ni blizu onda je steta od habanja prilikom svakog starta mnogostruko veca nego sto se dobija tim gustim uljem kad se motor ugreje. Taj sistem totalno pada u vodu jer je cilj sacuvati ono malo sto je od motora ostalo. Na takav nacin? Opet sve u stilu onih predhodnih postova da ne treba stedeti nikada na ulju bez obzira na stanje motora i prilagoditi fino vrstu rezimu eksploatacije. Po meni je bolje kupiti kvalitetno ulje (malo skuplje) pa ga menjati redje (na 15-20k) uz kontrolu nego kupiti lose koje je UVEK lose. Gas je kao stvoren za to ali i startovanje uvek na gas a ne na benzin je isto dobra fora za ocuvanje ulja. Ova kombinacija je i bolja i jevtinija. Setite se one Tetkove price da je svoje "iskorisceno" ulje davao svom kumu koji se vozio jos toliko bez problema. Sve se plasim da mu je bilo nesto lose sa motorom zbog toga kad Tetak inace ne sipa bilo sta Motor od loseg materijala nece sacuvati ni jedno ulje da se mi ne zanosimo samo dzabe. Oni sto se voze po milion km nisu radili nista posebno osim sto su odabrali malo bolji auto. To je glavna "tajna".

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Nemoj chvarke Daka molim te. Nije zdravo. Puni su holesterina. Ti si poceo kao u onoj staroj fori "Manje jedi pa kupi sat". Daj bre to je pekmez a ne motorno ulje.

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #26
                        Motul 6100 Synergie Motor Oil


                        Gasoline and Diesel engine oil Technosynth?se

                        TYPE OF USE
                        Specially designed for powerful and recent cars powered by large displacement engine, turbo Diesel, or gasoline engines with injection and catalytic converter. Suitable for all types of gasoline or Diesel engines, using leaded or unleaded gasoline, Diesel fuel, and LPG.

                        PERFORMANCE STANDARDS
                        ACEA A3 / B3
                        APPROVALS
                        API SL / CF
                        VW 505.00 / VW 501.01 quality
                        Mercedes-Benz page 229.1

                        * The new standard API SL is more stringent than API SJ in terms of ageing resistance (average drain interval increased), requires anti-oxydation properties that maintain a constant viscosity avoiding sluge and deposits in the crankcase, anti-wear properties and dispersent power.

                        The reinforced synthetic base stock provides very high lubricating power which reduces frictions decreases the volatility and ensures resistance to very high temperatures reached in modern engines.

                        High viscosity at high temperature (SAE 50) is fully adapted to engines prone to oil consumption.

                        Very efficient anti-deposit and anti-black sludge power which keeps the engine clean. Anti-oxidation, Anti-wear, Anti-corrosion, Anti-foam properties.

                        RECOMMENDATIONS
                        Drain interval : according to manufacturers? recommendations and tune to your own use.
                        MOTUL 6100 Synergie 15W-50 can be mixed with synthetic or mineral oils.
                        I ovde smo isti kao i sa svecicama. Ogromna vecina "normalnih" ulja od bilo kog svetskog proizvodjaca je predvidjeno za rad sa olovnim, bezolovnim benzinom, diselom i LPGom.

                        Znaci da ponovimo jos jednom i da ne gubimo vreme na ovakvim "problemima":

                        TYPE OF USE
                        Specially designed for powerful and recent cars powered by large displacement engine, turbo Diesel, or gasoline engines with injection and catalytic converter. Suitable for all types of gasoline or Diesel engines, using leaded or unleaded gasoline, Diesel fuel, and LPG.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          francusko hulie de Motor



                          Hulie Motor
                          to sto je napisano na srpskom znaci bukvalno motorno ulje (iliti ulje za motor).

                          nije marka, nije tip i nista ne govori osim sto je imenica ulje.

                          na to sam reagovao, toliko fr mogu da svarim bez greske..
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            @srdjan-
                            mozda je malo kontradiktorno priznajem.

                            ostaje da je za motor najbolje sto cesca zamena sto kvalitetnijeg ulja.

                            e sad, mene zanima da proverim dokle je granica, i sta je to optimalno u smislu vremenske upotrebe i predjenih km.

                            dobio sam vrlo cvrste argumente (fakte) od izvora u koji imam poverenja (znamo se vec godinama) i zelim da licno proverim iste jer imam (vrlo) male sumnje ali ih imam jos uvek.

                            e sad, rezultat cu znati uskoro, vrsim na svom autu probu, i sav rizik sam spreman da preuzmem.

                            za sada, sve ukazuje da kvalitetna sintetika moze podosta da izdrzi uz preteznu upotrebu LPG kao cistog goriva kojie ne ostavlja taloge i nusproizvode sagorevanja.

                            mene vise zanima sta se desava i koliko ce biti prljav filter ulja.

                            i da li je (po preporuci koju sam naveo) sasvim ok filter ulja menjati na 20-25.000km a ulje na svakih 50.000 do 80.000km voznje.

                            ne zelim napamet da pricam, pa cu podeliti iskustvo ma kakvo da je.

                            za sada ne bih isao dalje od najvise 30k km sa uljem, a rado bih napravio hemijsku analizu posle te kilometraze- ono sa preciznim podacima koliko cega ima u ulju.

                            ali ne znam ko, gde i posto bi to ovde mogao da odradi.
                            makar radi eksperimenta.

                            inace od sintetike koristim Modrica Magnum i posle sam presao na Selenia Gold sintetiku.

                            naravno da povremeno dolivam, pazljivo pratim redovno nivo ulja posto mi motor malo pusta ulja na semeringu (standardna boljka da je pozeljno predihtovati svakih 15 godina tzv "red block" Volvo motore).

                            a eto vidim da zvanicno za nove motore i nova ulja fabrika pismeno preporucuje interval zamene ulja cak od 100.000km.

                            inace za moj motor je (od fabrike) specificirano ulje nivoa kvaliteta SC/SD sto znaci da motor nije zahtevan i prima maltene sva ulja i pri tome je predvidjen interval zamene 10.000 milja na otvorenom odnosno 5.000 milja gradske voznje.

                            uostalom, videcemo rezultate.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #29
                              Originally posted by brick
                              francusko hulie de Motor



                              Hulie Motor
                              to sto je napisano na srpskom znaci bukvalno motorno ulje (iliti ulje za motor).

                              nije marka, nije tip i nista ne govori osim sto je imenica ulje.

                              na to sam reagovao, toliko fr mogu da svarim bez greske..
                              Pa to pise na kantici ,kupio sam jednu pa cu slikati ako te bas zanima

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Vazno je da su standardi ispisani i eventualno da li je mineralno polu ili sinteticko. Ime ne mora ni da ima. Jednom davno sam cuo od nekog ko je radio u rafineriji (ovde u Antwerpenu) da je konstantno vidjao kamionske cisterne sa razlicitim imenima firmi da dolaze po ulje a mi kupujemo ulja razlicitih brandova posle. Nikako ne kazem da to isto rade i najpoznatiji ali se radi i nije nikakvo zlo. Sad tek postoje jos vise nego ikada razlicite integracije u petrohemiji a stara imena ipak nisu nestala jer se radi o visegodisnjoj reputaciji i ogromnim parama potrosenih za reklamu tokom dugog niza godina. Zar to sad da propadne preko noci?
                                Samo vas cekam da ispravite posto su zamenjena slova I i L.
                                HUILE treba. Manje vazno.
                                Lepo Ivan kaze da je svejedno koje ulje u motor na gas. Isto kao i za benzin samo sto samo moze da traje duze. Ne znaci sada da treba sipati bilo sta jer gas "nije zahtevan". Ulje mora od prvog minuta da vrsi svoju osnovnu funkciju a ako je u stanju da traje duze onda je jos bolje.

                                Comment

                                Working...
                                X