reatest nakon 5 godina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hare011
    CBC Član
    • 22.03.2009
    • 84
    • Beograd
    • Hyundai Accent

    reatest nakon 5 godina

    Pozdrav,

    Priblizilo se vreme obaveznog reatesta gasa (5 godina), pa bi hteo da minimizujem troskove i promenim sta mogu sam pre atesta.
    Uz pomoc ovog foruma sam pre pola godine promenio gasne dizne, pa sada umesto originalnih med dizni imam Valtek dizne.
    Radi prilagodjenja na rail morao sam da zamenim gasno crevo koje ide od filtera gasa (fi 14mm) sa crevom f 12mm.
    Tu sam malo grejao crevo kako bi ga nabacio na filter koji je 14/14.Parce creva od filtera do isparivaca nisam menjao i ono je ostalo 14 mm.
    Takodje dodao sam nosac za map senzor koji se nalazi izmedju rail-a i filtera kao i odgovarajuce uticnice za nove dizne.
    Postoje li neki standardi vezani za zice ,recimo silikonski provodnici ,termoskupljajuci buzir, keper traka itd... ili nije bitno?
    Slika budjevine moze da se vidi na View image: IMG 20140326 135457 ,a ceo post na http://www.cbc.rs/autogas-forum/sekv...s-i-p2096.html

    Unapred zahvalan!

    Hare
  • hare011
    CBC Član
    • 22.03.2009
    • 84
    • Beograd
    • Hyundai Accent

    #2
    Da malo dopunim temu.
    U izjavi o ugradnji uredjaja i opreme pronasao sam sledeci podatak:
    MULTIVENTIL: OMVL by REG-Italija, fi 200/30 ,homologacija E-8 67-00 2459, senzor nivoa.
    Dali mogu sa ovim ventilom da prodjem reatest?

    Comment

    • rados
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2011
      • 539
      • G.Milanovac SRBIJA
      • OPEL ASTRA G Z16XE

      #3
      creva moraju biti homologovana i ona od reduktora do injektora,i od injektora do uvodnica ,filter mora imati nosac,injektori na nosacu,ako je bakar fi6-spirala ispred i iza TNG ventila,fi 6 dovodna cev nesme biti preko ostrih ivica sasije vozila ako jeste mora biti zasticena i pricvrscena za pod nosacima za cevi,rezervoar ako se ne menja moze ostati multi ventil 67R00 stim da bude uskladjen sa rezervoarom ako je toro H ako je cilindar FI

      Comment

      • Saša
        CBC Senator
        • 05.11.2006
        • 277
        • NS

        #4
        Mene reatest (iliti kontrolni pregled) čeka sledeće godine, ove se još provlačim. Zanima me sledeće: da li je neko sa foruma išao skoro na njega sa Puntom Classicom sa fabričkom instalacijom? Da li ću morati menjati creva ili nešto drugo? Negde sam pročitao da su ta postojeća creva već homologovana odnosno da imaju te oznake koje traže atestirci ali da se to ne vidi od one armature koja postoji na njima. Da li je to tačno? Srce bi me zabolelo da to moram da menjam ili gulim samo zbog te gluposti od pregleda (jer je sve cakum-pakum). Kome i koliko da platim da ništa ne diraju?
        Last edited by Saša; 25.01.2015, 00:08.

        Comment

        • rados
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2011
          • 539
          • G.Milanovac SRBIJA
          • OPEL ASTRA G Z16XE

          #5
          trebala bi biti homologovana,bar sto sam ja spremao do sada 70% su bila.ali ima malo prepravki.kod majstora i on sve kaze kako treba;ne ujedamo mi majstori

          Comment

          • Saša
            CBC Senator
            • 05.11.2006
            • 277
            • NS

            #6
            Jutros sam baš bio kod majstora za gas, ne bih da se družimo prečesto, ako je moguće...

            Comment

            • rados
              CBC Senator XXL
              • 02.03.2011
              • 539
              • G.Milanovac SRBIJA
              • OPEL ASTRA G Z16XE

              #7
              pa jel ti pregledao sta treba,jesu li homologovana ili ne.

              Comment

              • Saša
                CBC Senator
                • 05.11.2006
                • 277
                • NS

                #8
                Bio sam drugim povodom (da mi zamene senzor pritiska gasa), nisam se ni setio da pitam za reatest. Videh ovu temu pa mi opet palo na pamet.

                Comment

                • hare011
                  CBC Član
                  • 22.03.2009
                  • 84
                  • Beograd
                  • Hyundai Accent

                  #9
                  Izgeda da necu morati puno da prepravljam.
                  Na tankim i debelim gasnim crevima sam nasao oznaku E13 67R-010128/ECE 110 Parker iz 2008 godine.Sto se tice filtera on nije fiksiran vec lezi na snopu creva.Ispred i iza TNG ventila imam svinjske repove od bakarnih cevi.Multiventil se nalazi na torusnoj boci GZWM toro 600/200 homologacija E20 67R 010410.Boca je iz 2008 godine kao i multiventil.Multiventil nema spulnu.
                  Dizne su Valtek (zamenske) i imaju hologram i godinu proizvodnje na sebi.
                  Slikao sam bocu,dizne i filter jer slika govori hiljadu reci.


                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Stavrno sam ponekad blesav




                    Odgovor tebi je ovde.. Ogovara atestatirac Sergej Lakić. Uvek spreman da pomogne i razborit, jedan od retkih
                    Pre nego se šlogiraš, može i ovaj ventil da prodje reatest mada ne znam odakle mu 01 oznaka kad je 00...



                    Ovo je 01 ventil, mislim ovakav sa špulnom..

                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • hare011
                      CBC Član
                      • 22.03.2009
                      • 84
                      • Beograd
                      • Hyundai Accent

                      #11
                      Sada mi je mnogo jasnije Doro i Radose.

                      Mozda je moj poslednji post nejasno napisan.67R 010410 se odnosi na bocu, a E-8 67-00 2459 se odnosi na ventil.
                      Dizne jedine odstupaju od prve ugradnje.Za njih nemam nikakav papir jer sam ih kupio preko neta, a vidim da traze izjavu ugradjivaca ako je nesto menjano.
                      Sto se tice filtera nasao sam u Pravilniku o ispitivanju vozila sledece:
                      Prečistač TNG, koji je predviđen za montažu sa učvršćivanjem, mora se preko odgovarajućih nosača učvrstiti za karoseriju vozila u motornom prostoru.
                      Rekao bi da ovaj moj nije predvidjen za montazu sa ucvrscivanjem.

                      Dolazim na ideju da lepo vratim stare originalne MED dizne na dan reatesta posto za njih imam izjavu o ugradnji.
                      Pola sata posla, a ne boli glava.
                      Kada prodjem reatest vratim Valtek-a i gotovo
                      .



                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Izjava ti treba samo ako je menjan isparivač ili boca. Dizne se ne broje
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • hare011
                          CBC Član
                          • 22.03.2009
                          • 84
                          • Beograd
                          • Hyundai Accent

                          #13
                          Malo si me zbunio posto sam nasao sledece:

                          4.1. Usaglašenost uređaja i opreme sahomologovanim tipom


                          Uređaji i oprema za pogon vozila na TNG kojise ugrađuju na vozilo moraju biti odobrenog tipa (homologovani).
                          Usaglašenost uređaja i opreme sahomologovanim tipom podrazumeva proveru da li su uređaji i oprema iz izjaveugrađivača homologovani, odnosno da li su ugrađeni uređaji i oprema premaizjavi ugrađivača.
                          Sve važeće isprave o usaglašenosti, znaci usaglašenostii tela za ocenjivanje usaglašenosti moraju biti evidentirani.
                          U slučaju kada su ugrađeni uređaji i opremaza koju nije izvršena homologacija, ne može se izdati potvrda kojim sepotvrđuje da vozilo ispunjava propisane uslove.
                          U slučaju odstupanja činjeničnog stanja odpodataka navedenih u izjavi ugrađivača, a ugrađeni uređaj je homologovan,takođe se ne može se izdati potvrda kojim se potvrđuje da vozilo ispunjavapropisane uslove. Vlasniku, odnosno korisniku vozila će se odrediti rok zaotklanjanje navedenog nedostatka.

                          ili se drugacije gleda na reatest i atest.


                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #14
                            Originally posted by Saša View Post
                            Mene reatest (iliti kontrolni pregled) čeka sledeće godine, ove se još provlačim. Zanima me sledeće: da li je neko sa foruma išao skoro na njega sa Puntom Classicom sa fabričkom instalacijom? Da li ću morati menjati creva ili nešto drugo? Negde sam pročitao da su ta postojeća creva već homologovana odnosno da imaju te oznake koje traže atestirci ali da se to ne vidi od one armature koja postoji na njima. Da li je to tačno? Srce bi me zabolelo da to moram da menjam ili gulim samo zbog te gluposti od pregleda (jer je sve cakum-pakum). Kome i koliko da platim da ništa ne diraju?
                            Fabrički uređaj na puntu ima sve komponente homologovane (čak i bakarne cevi imaju ispisanu homologaciju na PVC zaštiti) i nemoj slučajno da te navuku na neku foru da treba nešto da menjaš. Homologacione oznake creva su ispod zaštitne prevlake, uvek su vidljive i nema osnova da ti traže da ih menjaš. Pogotovo ne Parker creva za neko g=vno od creva.
                            A harač od 6000din (ili 5400 din) moraš da platiš.
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • alexk
                              CBC Veteran
                              • 15.09.2006
                              • 116
                              • BGD

                              #15
                              cekaj jel smanjena cena reatesta ili je jos uvek 6000 din nesto su pricali da ce smanjiti ...

                              Comment

                              Working...
                              X