5500
reatest nakon 5 godina
Collapse
X
-
Danas sam bio na reatestu i prosao bez ijedne primedbe.Naoruzajte se strpljenjem posto sam cekao 3 sata, a bio sam cetvrti po redu.Guzvu prave ljudi koje salju kod majstora da otklone nepravilnosti, a to je danas bilo vrlo cesto,skoro svima su nasli nesto.
Poslusao sam Radosa i Doru i sam odradio par modifikacija u odnosu na slike koje sam okacio ranije u temi.Ispostavilo se kao pun pogodak posto bi morao da otklonim nepravilnosti.
Naime filter gasne faze mora biti na odgovarajucem nosacu koji mora biti izolovan na mestu gde drzi filter.Iskoristio sam selnu za cev fi 40-46 mm koju sam postavio na improvizovani nosac.Selnu mozete kupiti u svakoj gvozdjari.Moram da kazem da sam to video na slikama ugradjenih uredjaja speedplusa.Hvala na ideji.
E sada ono najvaznije, a to je da prolazi na reatestu multiventil bez spulne (67R-00) i toro boca (67R-01).
Premda citajuci pravilnik ne razumem kako je moja instalacija prosla atest u februaru davne 2009 godine bez elektroventila sa spulnom i nosacem za filter kada je i tada to bilo obavezno bar po pravilniku koji je stupio na snagu januara 2009 godine.A sto se tice dokumentacije nisam prilikom ugradnje dobio Potvrdu o Atestu A4 formata pa sam morao da trazim kopiju od Masinskog fakulteta u Nisu.To zadovoljstvo me je kostalo 1200 dinara.
Sale, bio je jedan puntic sa "fabrickim " ugradjenim gasom i nije prosao bez prepravke.Moras da imas nosac filtera gasne faze ako vec nemas.On je cak morao da zameni i filter gasne faze posto nije bio homologovan!Meni se izbrisala homologacija sa APOLO filtera ali posto je obuhvacen selnom nije mogao da vidi.Inace njega je ta intervencija kostala 1500 dinara i 2 sata izgubljenog vremena.
Eto toliko o reatestu obavljenom u AMSS u Ruzveltovoj.
Comment
-
-
Originally posted by hare011 View Postbio je jedan puntic sa "fabrickim " ugradjenim gasom i nije prosao bez prepravke.Moras da imas nosac filtera gasne faze ako vec nemas..
Ja se samo pitam,dali je moguće,da u Srbiji niko dosad nije podneo tužbu,jer mu je važeći atest,retroaktivno,ukinut?????
Comment
-
-
Ne ostaje ti da praviš nosač za filter iz dva razloga: prvi je što taj filter NIJE PREDVIĐEN ZA MONTAŽU NA KAROSERIJU (ili bilo koji deo u motorskom prostoru) i drugi što je filter na crevu postavljen tako da nigde ne dodiruje niti može da dodirne bilo koji deo u motorskom prostoru. Ali, s obzirom da se i Pravilnik proizvoljno tumači ne znam šta bih ti rekao. Ja sam letos završio atest bez nosača za filter, bez obzira što su nedostatak nosača stavili kao primedbu. Nisam dozvolio da me "odbiju" jer filter ni u kom slučaju ne može doći u kontakt sa bilo kojim delom. Mogu i da vam slikam da vidite kako to izgleda.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Da je moj auto ja bih se svadjao sa njiam do neba ali baš depresivno deluje mušterija kad dodje i kaže, rekli su da treba nosač za filter. On daleko od svega 30 cm ali kad probaš to da objasniš, mušterija čak i da ti veruje nema vremena da isteruje pravdu sa xxxxx osobama a većinom ne veruje jer su majstori po difultu seronje i samo žele da zbudže i otmu pare i... a atestatirci žele da mu spasu glavu i srećom su mu ukazali na propust inače bi eksplodirao na trećem koraku... Uvek na braniku otadžbine... Čudno pišu reč novčanik...
Comment
-
-
Slažem se ovo za duvanje njima za vratom ali padaju u klopku, da se ne bi tamo nekom zamerili postaju veći Pape od samog Pape...
Comment
-
-
Sad ima nekoliko udruženja, videćemo da li će nešto biti od toga ali ja baš sumnjam da će biti. I ovde je opet priča kao i svugde, nije taj zakon tako loš, mogao bi biti i dobar na kraju ali se ne primenjuje kako treba.
Comment
-
Comment