Pad obrtaja pri punoj rotaciji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    trosi recimo 5 od postojecih recimo 15.

    BMW sa tako malim motorom nema ni u ludili 110 konja na ler obrtajima
    @ brick:

    Mislio sam na snagu motora uopshteno (snagu na leru nisam josh merio ). Ipak, tvoja konstatacija ukazuje da ni motor od 110-ak konja "na papiru" treba bez problema da "izdrzi"servo i radi bez realnih problema u eksploataciji?

    Takav problem ja, uostalom, i nemam, jer je stepen izrazhenosti simptoma pri radu na benzin zanemarljiv (50 rpm pri max rotaciji). Kod tebe na 2000 ccm kazhesh da simptom ne postoji, ali ja nisam imao na umu rad na benzinu. Moje pitanje se odnosilo na tokom rada na LPG. Ako kod tebe simptom ni tad ne postoji, makara ni u nagoveshtaju, onda definitivno nije problem u snazi motora jer je razlika izmedju 1800 i 2000 ccm realno uzevshi mala.

    U tom sluchaju je problem sveden na kontrolu lera, kao shto reche Eon (a i ja isto predpostavih u prethodnom postu...)

    Elem, ostaje mi (opet) chishcenje ICV (IEC) ventila, pa onda zakljuchak. Kako ne nameravam da svako malo skidam granu i chistim to "ventilche" verovatne ce uskoro napolje...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      @ M:

      Over mogao bi to da premeris, pa javni.
      Pre nego shto ponovo pokusham sa ler-ventilom, poslushao sam tvoj savet iz ranijeg posta, tek da otklonim nedoumice. Upravo sam malo pre od majstora. Izmereno 14,2 kg/f.

      Shta sad mislite o svemu, M, Dranix?

      Pozz =]
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Mislio sam na snagu motora uopshteno (snagu na leru nisam josh merio
        ma znam, vidi smajlije gore.

        Ako kod tebe simptom ni tad ne postoji, makara ni u nagoveshtaju, onda definitivno nije problem u snazi motora jer je razlika izmedju 1800 i 2000 ccm realno uzevshi mala.
        na obrtomeru se razlika ne vidi, ako i postoji toliko je mala da je bespredmetna.

        1,8 ili 2.0 je razlika oko 10% sto je opet nebitno.

        IAC i kompletnu regulaciju lera moras da dovedes u tip top ispravno stanje.
        meni se ler nije menjao usled serva nikada (tih 5-6 konja odradi regulacija) ali je klima kompresor ljuljao poprilicno - njegovih 15-20 konja IAC nije mogao da adekvatno otprati.

        posle ciscenja i podesavanja svega kako fabrika zapoveda cak ni klima i servo zajedno ne uspevaju da bitnije poremete ler gas sve do nekih spoljnih +30C.
        preko te temperature ler gas se vise ljulja ( i do pola sekunde mu treba za stabilziaciju) sto je pretpostavljam zbog punog opterecenja od strane klima kompresora (oko 20 konja zajedno) + 1,5 KS od strane alternatora jer se tada ukljuci i ventilator dodatno.

        ocisti IAC do sjaja, do izgleda poliranog metala. isto i kuciste i sam leptir.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #19
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            E tu je vec prednost dizela i obrtnog momenta. Klima+okretanje volana do kraja na parkingu+alternator+....sve to na Bg asfaltu i na +35 i nema variranja ni malo...
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Nema kad je sve kako treba ni ovako. I ako ima nije nesto na sta treba da se obrati paznja jer se ne gasi auto. Pad za 50 ili 100rpm nije kritican nikada osim ako neko ne pretera sa podesavanjem lera na minimum koji NE propisuje fabrika kao normalan. Mozda je zvuk gore ili dole od normalnog "lepsi", ne kazem, ali je propis, propis. Ovo uglavnom vazi za slucaj kad je venturi gas u pitanju. Kod benzina ili dizela ne bi trebalo da ima problema uopste.

              Comment

              Working...
              X