trosi recimo 5 od postojecih recimo 15.
BMW sa tako malim motorom nema ni u ludili 110 konja na ler obrtajima
BMW sa tako malim motorom nema ni u ludili 110 konja na ler obrtajima
Mislio sam na snagu motora uopshteno (snagu na leru nisam josh merio

Takav problem ja, uostalom, i nemam, jer je stepen izrazhenosti simptoma pri radu na benzin zanemarljiv (50 rpm pri max rotaciji). Kod tebe na 2000 ccm kazhesh da simptom ne postoji, ali ja nisam imao na umu rad na benzinu. Moje pitanje se odnosilo na tokom rada na LPG. Ako kod tebe simptom ni tad ne postoji, makara ni u nagoveshtaju, onda definitivno nije problem u snazi motora jer je razlika izmedju 1800 i 2000 ccm realno uzevshi mala.
U tom sluchaju je problem sveden na kontrolu lera, kao shto reche Eon (a i ja isto predpostavih u prethodnom postu...)
Elem, ostaje mi (opet) chishcenje ICV (IEC) ventila, pa onda zakljuchak. Kako ne nameravam da svako malo skidam granu i chistim to "ventilche" verovatne ce uskoro napolje...

Comment