Ma turi mu venturi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #31
    Originally posted by -Miki-
    Sry M , stvarno nisam obratio paznju da si ti ugradjivao nista nije bilo licno pisao sam uopsteno.
    Ovo u vezi svecica i kablova koje auto nema mi je skroz nejasno (jbg ja jos nisam video takav benzinac , integrisanu kapu sa paljenjem da ali bez svecica i kablova NE)
    Ebo vas onaj ko vas napravi sve


    Mogu li ja nesto da kazem.


    Celu stranu ste dzaba pisali jer je naravno Miki opet uneo zabunu ( pa da ne bude posle kako mi pogresno tumacimo).

    Nisam ja ugradjivao gas u taj auto, ja to nisam rekao (to je opet Miki rekao) ali znam ko je.
    Ja sam radio u servisu koji se strogo bori protiv takvih ugradnji i nema takvih kikseva jer nema ni propusta tipa "turi mu venturi" i uglavnom se bavi spasavanjem takvih automobila.

    Dora na tebe sam ljut, jer si rekao da si mogao da predpostavis da sam ja ugradio doticni uredjaj Sram te bilo.

    E sad Miki, ti stvarno izvrces reci. Ja kazem kablove, kapu i ruku a ti kazes da jos nisi cuo za benzinca koji nema svecice, da bi se ogradio da ti kao znas da doticni auto ima modul paljenja, pa opet kazes da za isti nisi cuo da nemaju kablove. U ostalom Dora ti je lepo objasnio da je ceo sklop sabran u jedan trafo koji je skup do zla boga.


    Uf, gde sam stao.
    A da za Bricka. Doticni auto moze da pali na plin.
    Kako mislim seo.
    Pa lepo, otvorio vrata i seo

    Verglao, verglao, auto nije odmah upalio zbog hladnoce i vlage i kad je upalio onda ga je Opalio. Jasno!

    Ljudi vi ste stvarno idioti i ja zajedno sa vama

    Miki ne lepo pisi, Dora ne ispravljaj reci, Brick ne ......
    aj UZDRAVLJE, nisam ja za ovaj posao
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Krc, prc, reche Milojka, namesti se i ceka da opali (gas)
      nhf: ali, preterane diskusije oko ?? pogresnih tumacenja?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Odgovoriću ti ukratko jer je stara godina i duh tolerancije a i radi truda koji si uložio. ubuduće ću poruke koje su na 4 ekrana brisati bez čitanja bar u ovoj temi gde sam odgovoran. Smatram da su na neki način spam i da nije potrebno toliko pisati. Nije ovo doktorska disertacija.

        Ispravka, poruka je na 8 ekrana

        I drugo, ovo nema veze sa temom detonacija i kriv ili neprobijen pardon nevin majstor. Utvrdjeno je već da je majstor nevin ali ebaćemo ga dok ne postane probijen
        Problem sa vama koji se slažete što vaša mora biti zadnja ali nije tako, dugme je kod nas


        Originally posted by brick
        [quote:18s44j5r]Što bi se majstor razlikovao od trgovaca?
        po odgovornosti koju ima s obzirom cime se bavi (potencijalno ugrozen zivot i/ili imovina). dodatno, trgovci imaju cvrst kodeks definisan zakonom a kod nas (za sada) majstori nemaju nita slicno od obaveza.
        jednoga dana kada i za majstore bude postojao javni i prisilni kodeks pravila rada bice vrlo slicni.
        Lupaš, isti zakoni važe za sve i sve je definisano zakonom. Što neko neće da ebe majku nesavesnom gasadžiji a hoće za pokvaren televizor nema veze sa majstorom nego sa mušterijom, to sam napisao već XXXL puta.
        Svako ide da rekalmira pokvaren televizor ali još nisam čuo da jeneko otišao sa inspekcijom kod loše uradjenog auta.




        BG je prepun mesta gde fuserski rade ugradnju gasa, onda nastanu problemi i " svi" su krivi. i nagrabuse oni dobri majstori koji ne mogu nikako da rade za saku pirinca.
        Šaka dobrih majstora ne može da ide i da pajseriše ostale loše ali mora od nečeg da živi icena ide dole. Krive s umušterije koje trpe posledice loše ugradnje, mazohisti.

        pa sad...takav je posao da bez testa kljucnih delova auta niti posao ne moze da bude garantovano bez fusa. to prosto ulazi u obim (i cenu ) radova i treba da bude sastavni deo konvertovanja auta na durgo dodatno gorivo.
        Ne shvataš, nije to provera telefonske linije, samo kablova za razne tipove kola ima milion to nema ni jedan servis, kapiraš?

        nasim krajevima ljudi nisu dovoljno tehnicki obrazovani, nemamo takvu tradiciju i edukacija je obicno nuzni deo i pocetak vrsenja usluge.
        edukacija nije tako skupa u osnovnim crtama ,kljucnim, da bi morala da se izbegava a dobra obavestonst otklanja mnoge kasnije peripetije.
        U našim krajevima ljudi su sasvim dovoljno obrazovani, mnogo više nego na zapadu, silom prilika. Sve što ja ovde trubim je izašlo kao članak u Večernjim Novostim, Autogasu i još negde nemam pojma, na mom sajtu takodje, ovde tone poruka. Nego je u pitanju " ma neće mene" Svaki dan imam bar jedan problem gde je vlasnik kupio kola pre nedelju dana ne radi gas i ima amneziju ko je ugradio jer mu prethodni voasnik nije rekao.

        ne mogu da procenjujem kod tebe, ja taj problem efikasno resavam- napisem i objasnim svaku ponudu za uslugu kako mora i ukupan trosak do kraja. ako nece da saslusa a prihvati moje uslove radimo posao.
        Alaj ti plajvaz ako to uspeš prek otelefona da uradiš sa spuštenom slušalicom čim izgovoriš cenu.

        u radu sa ljudima nijedna vestina se nece baciti, i da dobar majstor mora da bude sposoban da kontrolise situaciju i da precizno procenjuje posao, klijentove zelje i mogucnosti, svoje mogucnosti i kapacitete.
        multidisciplinarnost se danas zahteva u mnogim poslovima, timski rad vrhunskih strucnjaka uvek donosi uspesni rezultat.
        Tačno samo mi govorimo o majstoru, ako je timski rad u pitanju onda ima trupe uglavi a to nije preporučljivo za posao

        nisam upucen, ako tako kazes verujem ti. problem je onda, i u servisima koji su zaostali na nivou pre zahteva danasnjice i modernih automobila. (?)
        Ajd da budem precizniji, NE POSTOJI NI JEDAN SERVIS NA SVETU koji to može jer naprosto nema opremu. Ovo je specifičan posao gde ti danas dodje M320 a sutra Z128 a preksutra Dodž Ram iz jameriku a naksutra Nakamura iz japan...


        ne ti licno da sve to spojis kao osobine jednoga coveka, ali firma koja stoji iza posla je duzna da ima sve to- od opreme za sve automobile koje prihvata na servis, da poseduje ljude koliko ih je potrebno sa adekvatnim znanjem, i da poseduje svu nuznu dokumentaciju za izvrsenje usluge.
        [/quote:18s44j5r]

        Mislim pa ja kad bih imao ovo što ti kažeš da treba da imam onaj Valent bi bio mali deca za menea da ugradjujem gas bi mi palo na pamet samo retkim prijateljima i rodjacima, kad bolje razmislim rodjacima ne
        Ljudi bi se klanjali kad prolazim sa strahopoštovanjem bi pokazivali na mene i govorili to je onaj što zna SVE i IMA SVU opremu za automobile.
        Pa ubili bi me ostali majstori po dodma
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #34
          "Pazi Slavko--metak"

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Hvala Mirko, spasio si mi zivot
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • zec
              CBC Senator XXL
              • 05.01.2005
              • 450
              • bgd

              #36
              Kad bolje pogledam moji prethodni postovi su skroz promasili temu.
              A sto se tice majstora (bilo kog) kriv je! Kako? Pa da nije ugradio uredjaj ne bi puklo na plinu.... Naravno kriv je i proizvodjac jer to nije odmah ugradjeno u fabrici... i tako u krug....
              Bez alata nema zanata ali ne mora jedan servis da ima/zna sve. Zato postoje drugi specijalizovani servisi pa se lepo prosetas a ako neces, platis nekom da to uradi umesto tebe.
              Kod nas srecom postoji ovaj forum gde covek moze da potrazi pomoc i nauci nesto kad vec nema novca i pouzdanih servisa.
              "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Uf, gde sam stao.
                A da za Bricka. Doticni auto moze da pali na plin.
                Kako mislim seo.
                Pa lepo, otvorio vrata i seo

                Verglao, verglao, auto nije odmah upalio zbog hladnoce i vlage i kad je upalio onda ga je Opalio. Jasno
                i hoces da kazes da je taj auto ispravan ?

                kako mislis nije upalio zbog hladnoce i vlage, kakve to veze ima... auto pali uvek iz prve ma koliko toplo ili hladno suvo ili mokro bilo kada je ispravan. i pali na benzin, a ako je detonirao na benzin tek to otvara mnoga pitanja kako i zasto..
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Ne, bre Brick. Da ispravan, projektovan je da pali na benzin iz prve ali na plin ne.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    Smatram da su na neki način spam i
                    ako mislis da nema nista korisno, da je spam, stetno a ti brisi, moderator si i dobio si prava i obaveze koje iz toga proisticu. i ja postujem svaku odluku moderatora, prihvatio sam takva pravila igre i nemam prava na zalbu..
                    uh, ne znam kako ispada 8 ekrana, kod mene je jedva 1/3 ekrana, ali ajde da je carsaf jeste..

                    Lupaš, isti zakoni važe za sve i sve je definisano zakonom
                    kamo srece, nisi upucen mozda ali kod nas majstori ne odgovaraju nikome za kvalitet usluge a kamoli za to da odgovaraju ako se desi neka nesreca zbog nestrucne popravke auta (ili struje u kuci, ili padne balkon ili neste trece). kada (hipoteticki) pukne usisna grana pri preticanju nekog kamiona npr to vise nije pitanje estetike nego zivota i smrti, a tu ne bi smelo da bude "bas me briga"' rezona niti je naknadno inspekcija od neke koristi. savest majstora koji je ugradjivao gas najvise odlucuje o tome da li ce ilio nece biti bezbedno voziti auto na gas uvek i u svim uslovima.

                    ali još nisam čuo da jeneko otišao sa inspekcijom kod loše uradjenog auta.
                    normalno da nisi cuo, trzisna inspekcija nije za to nadlezna i ne bavi se time. inspekcija i ne postoji za to sto ocekujes... ja zvao i raspitivao u BG inspekciji o tome.

                    Šaka dobrih majstora ne može da ide i da pajseriše ostale loše ali mora od nečeg da živi icena ide dole. Krive s umušterije koje trpe posledice loše ugradnje, mazohisti
                    nije pitanje cene jedino, 'od necega mora da se zivi''' je stvar procene majstora a ne musterija. i majstori i musterije su u uzajamnom odnosu i oboje su krivi, po meni majstori malo vise jer su oni ti koji su strucni i koji upravljaju (trebalo bi) zeljama musterija i trzistem sa strane ponude.
                    musterije su daleko brojnije i ne verujem da je realno ocekivati da ce se one promeniti. ali majstori mogu da promene stav.
                    u bilo kom biznisu, na mislim na gas.

                    Ne shvataš, nije to provera telefonske linije, samo kablova za razne tipove kola ima milion to nema ni jedan servis, kapiraš
                    ne kapiram, telefonskih kablova isto ima mali milion, svaki tip centrale ili uredjaja ima razlicite. i servis koji radi to mora da ima, inace ispada iz biznisa.(za taj tip)

                    U našim krajevima ljudi su sasvim dovoljno obrazovani, mnogo više nego na zapadu
                    ne slazem se sa tom procenom, prosecan nas covek niti cita niti ga ista zanima dok ne udari glavom o zid, niti uopste poseduje bilo kakvu tehnicku kulturu cak niti svest da je nuzno da procita uputstvo za upotrebu nekog uredjaja pre koriscenja istog. onaj mali procenat jeste mozda dovoljno obrazovan, mislim da to nije opste stanje.

                    Alaj ti plajvaz ako to uspeš prek otelefona da uradiš sa spuštenom slušalicom čim izgovoriš cenu
                    cenu nikada ne saopstavam preko telefona, ona ide na kraju procesa ugovaranja posla... a i kada bi bilo tako kako si opisao taj koji nema para mi nije interesantan posebno da bi se nervirao. zvao, otpao, sledeci...

                    NE POSTOJI NI JEDAN SERVIS NA SVETU koji to može jer naprosto nema opremu. Ovo je specifičan posao gde ti danas dodje M320 a sutra Z128 a preksutra Dodž Ram iz jameriku a naksutra Nakamura iz japan
                    nije nista specificniji posao od drugih...radi se o specijalizaciji za odredjeni tip ili tipove vozila (centrala, kotlova, kompjutera, ...).
                    posedovanje opreme se podrazumeva, moderne tehnologije zahtevaju skupu opremu..jedan tester telefonske linije kosta 10-30.000 evra samo baza, plus ispitne glave ekstra itd...i ima rok trajanja od samo 2.000 merenja kada se baca po sili standarda.
                    masine u gradjevinarstvu takodje su jako skupe...
                    prosto, ko hoce da bude univerzalnih sposobnosti mora puno da investira sto u opremu sto u edukaciju za upotrebu opreme.

                    kod nas se obicno misli da moze stapom i kanapom, mozda je i moglo ali toga ima i bice sve manje.
                    za nase servise ne znam, a u svetu itekako postoje servisi sa mnogo odgovarajuce skupe opreme koja zaista pomaze u dijagnostici, popravkama, proverama..

                    Ljudi bi se klanjali kad prolazim sa strahopoštovanjem bi pokazivali na mene i govorili to je onaj što zna SVE i IMA SVU opremu za automobile.
                    Pa ubili bi me ostali majstori po dodma
                    he he, pa tesko je kretanje ka vrhu u nekom poslu, puno se mora uloziti i stalno iznova obnavljati procene sta se , kako i u kom obimu prihvata od posla. iuci na pogresnim procenama.
                    tesko je kod nas jos uvek sve imati sto je potrebno za rad, polako se moramo navikavati i na taj segment obaveza prilikom ulaska u sistem profesionalne organizacije rada slicno pravilima na zapadu/svetu, ali uvek moze vise majstora koji su razlicitih specijalnosti da se medjusobno poveze i udruzi u jedan sistem (ako ne vec firmu) i medjusobno ispomaze na nivou da su dovoljno jaki (krupni) da ubiju konkurenciju.

                    ostali majstori su nebitni, milosti nema u biznisu

                    ali ono za sta se specijalizujes moras da budes u samom vrhu ( i da se mnogo trudis da opstanes tu negde) da bi imao osnovu da biras, da tebe zovu da pomazes, da tebi poklone poverenje da ces kvalitetno uraditi trazeno ili ako ne mozes da ispunis te stroge zahteve onda prihvatas bilo sta i bilo kakvu cenu (nizu) i bilo kakve musterije, nerviras se, itd.

                    ali opet sve na kraju zavisi od majstora sa kim ce i pod kojim uslovima raditi. ubedjen sam da svaka roba/usluga ima svog kupca i da se kupci nece bitnije menjati odnosno da mora da se postuje njegovo velicanstvo kupac dok ne probije minimum onoga sto majstor (bilo koja profesija) definise kao granicu.

                    znam da sve to, i mnogo vise od mene, znas iz iskustva ali nije zgoreg da se podsetimo na realnosti i surovost biznisa ponekad odnosno hirovitost trzista.
                    ne znam za tvoje misljenje, moja procena je da pocinjemo da ulazimo u liberalno trziste i da ce to boleti poprilicno one koji ne uspeju da se prilagode, u bilo kom poslu.
                    i da je specijalizacija lek za vecu efikasnost rada odnosno vece mogucnosti prihodovanja.

                    sorrry, ako opet ispadne vise reci nego sto je nuzno za poentu...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Ne, bre Brick. Da ispravan, projektovan je da pali na benzin iz prve ali na plin ne
                      kako pali na plin ?
                      koji je to tip plinskog uredjaja za injection motor koji se pali na plin, zaista prvi put cujem da i takvi postoje.

                      sta pise u uputstvu za upotrebu tog plinskog sistema, kako se pali hladan motor ??

                      imam upustvo za Lovato 198i tzv centralinu, koliko znam i kod drugih proizvodjaca i centralina je slicno ili isti nacin pokretanja motora (na benzin pa tek po paljenju motora i odgovarajucim obrtajima/temperaturi prelazak na plin).
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        ako mislis da nema nista korisno, da je spam, stetno a ti brisi, moderator si i dobio si prava i obaveze koje iz toga proisticu. i ja postujem svaku odluku moderatora, prihvatio sam takva pravila igre i nemam prava na zalbu..
                        uh, ne znam kako ispada 8 ekrana, kod mene je jedva 1/3 ekrana, ali ajde da je carsaf jeste..
                        Uvek ima nešto korisno, ali ako je na 8 ekrana onda se u većini slučajeva
                        izbegava čitanja. Kako na 8 ekrana pa lepo odeš na početak poruke pa stisneš page dole pa tako 8 puta do kraj poruke a ja imam 1024..
                        Nije cilj brisanje nego nebrisanje i nije cilj moja intervencija nego suprotno. Cilj je da ostaneš u temi, sa sve ove tri duge poruke nisi ostao utemi a ni ja koji sam ti odgovorio. Uredjivačka politika države ili pravila poslovanaj nemaju veze sa temom da li je majstor kriv što je grana pukla a utvrdili sm oda nije
                        kamo srece, nisi upucen mozda ali kod nas majstori ne odgovaraju nikome za kvalitet usluge a kamoli za to da odgovaraju ako se desi neka nesreca zbog nestrucne popravke auta (ili struje u kuci, ili padne balkon ili neste trece). kada (hipoteticki) pukne usisna grana pri preticanju
                        Opet nisi u pravu, zakon je jasan i sve piše ako ne piše podrazumevaju se opšti uslovi garancije. Iz tog razloga bih voleo da vidim ko mi neće zameniti neisparavan mobilnio a kupljen nov. Stvar je navike da li će neko koristiti svoja parava ili ne. Isplatiće se šteta nastala od rupa na kolovozu ako neko tuži. Malo njih tuži pa ove bole uvo. Ili očekuješ da oni sami sebe poprave...
                        [quote:23041q9s]Ne shvataš, nije to provera telefonske linije, samo kablova za razne tipove kola ima milion to nema ni jedan servis, kapiraš
                        ne kapiram, telefonskih kablova isto ima mali milion, svaki tip centrale ili uredjaja ima razlicite. i servis koji radi to mora da ima, inace ispada iz biznisa.(za taj tip) [/quote:23041q9s]Ma zezaš ti mene od prvog vagona, ajd priznaj Na svetu postoji baš jedno 1000 modela centrala i ti (pošto znam da se baviš) imaš baš za sve opremu?
                        ne slazem se sa tom procenom, prosecan nas covek niti cita niti ga ista zanima dok ne udari glavom o zid, niti uopste poseduje bilo kakvu tehnicku kulturu cak niti svest da je nuzno da procita uputstvo za
                        Možeš t ida se ne slažeš koliko hoćeš ali za naše ljude još ne pišu uputstva tipa " ako hoćete da otvorite flašu izvadite čep"...
                        cenu nikada ne saopstavam preko telefona, ona ide na kraju procesa ugovaranja posla... a i kada bi bilo tako kako si opisao taj koji nema para mi nije interesantan posebno da bi se nervirao. zvao, otpao, sledeci...
                        Tvoj problem je što ti sve gledaš iz tvog ugla, postoje i drugi uglovi a i druga zanimanja. Ne vode svi pregovore oko poslova, neko jednostavno pita pošto zamena filtera, sad treba da mu uputim faks pa onda .... Mislim...
                        sorrry, ako opet ispadne vise reci nego sto je nuzno za poentu...
                        Itd, da ne citiram sve....
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Zloca
                          CBC Senator XXL
                          • 21.12.2005
                          • 510
                          • Novi Sad
                          • Astra bertone turbo

                          #42
                          Hmmm...
                          Posto i sam radim dosta sa ljudima znam da ih ima raznih, i onih spremnih da poslusaju i onih nedokazanih koji "znaju sve i ne treba ja njega da ucim". Ja radim u stampariji i ja sam prva faza, tj. kod mene dolaze musterije, dogovaram sa njima kako, sta, pregledam pripremu koju donesu, i ako smatram da grese u necemu ili da je priprema lose odradjena to im i kazem, a na njima je da me poslusaju ili ne, ja sam sa sebe skinuo odgovornost i eventualno nezadovoljstvo krajnjim proizvodom. Da li cu ja da ispravljam pripremu kao sto me mnogi mole? U pocetku jesam, danas ne! Prvo jer stvarno nemam vremena, drugo tim postupkom preuzimam na sebe odgovornost za nesto sto nije moje delo, i trece sto da tracim vreme koje mi niko ne placa, a kurta i murta odrade pripremu i uzmu pare?
                          Tako, po meni, i majstori treba da se ponasaju. Musterije u globalu nemaju posebnog znanja, jer da imaju sami bi radili. Zato je na majstoru da posavetuje sta bi i kako trebalo uraditi i time skine sa sebe odgovornost, a na musteriji je da poslusa ili ne, jer ipak su njegove pare i auto u pitanju.
                          Glupo je ocekivati da majstor ima obavezu da ispregleda kompletno auto pre nego sto ugradi npr. gas, jer ako povrsno pogleda opet preuzima na sebe odgovornost za nesto sto on ne odrzava i radi, a ako detaljno gleda taj postupak ima svoju cenu, iziskuje mozda i tim ljudi, a sve to kosta i povecava cenu krajnjeg proizvoda koji ce biti pristupacan samo imucnijem sloju ljudi koji za njim imaju najmanju potrebu i time propada biznis. Zamisli da odes kod vulkanizera da ti nabaci nove gume na felne, a on ti ispregleda o svom trosku trap, kocnice i slicno, i vrati te sa obrazlozenjem da prvo moras sve da popravis, uradis miler jer u suprotnom gume nece ravnomerno da se trose a on kao vrstan majstor to ne moze da dozvoli. Koliko bi dnevno mogao da odradi guma?
                          Majstor bi trebao da posavetuje koja je opcija najbolja za taj auto i da ukaze na eventualne probleme koje se mogu javiti. Ako to uradi, niko nece da kaze kako mu je majstor lose odradio, vec " J*bi ga, opomenuo me..." i krivice sebe, a majstora ceniti iako nije dobro ispalo.
                          To me bar neko moje misljenje...
                          MESTO ZA VASU REKLAMU!

                          Za samo 1000 din mesecno! :-)

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            majstori ne odgovaraju nikome za kvalitet usluge
                            Opet nisi u pravu, zakon je jasan i sve piše ako ne piše podrazumevaju se opšti uslovi garancije. Iz tog razloga bih voleo da vidim ko mi neće zameniti neisparavan mobilnio a kupljen nov.
                            pogledaj u zakon, ili se raspitaj u inspekciji, i pogledaj sta sam napisao tacno.
                            mobilni telefon koji je kupljen je ROBA a nije usluga majstora.
                            bitna, vrlo bitna razlika po pitanju ugradnje odnosno usluge.
                            Ma zezaš ti mene od prvog vagona, ajd priznaj Na svetu postoji baš jedno 1000 modela centrala i ti (pošto znam da se baviš) imaš baš za sve opremu?
                            ma ne zezam te, vrlo sam ozbiljan.
                            na svetu postoji nekoliko desetina hiljada modela centrala i naravno da nemam bas za sve opremu. ali ni ne pokusavam da se prihvatim obaveze servisiranja bas svih.
                            a imam opremu za jedno 70% i bas sve koje postoje ili su usobicajene u nasim krajevima. pa cak i za neke neuobicajene koje postoje u 1 ili 2 primerka u zemlji.
                            mozda je glupo, ali nema izgovora ako se prihvatimo posla da nemamo alata za obavljanje istog. to musteriju ic ne zanima.
                            ali za naše ljude još ne pišu uputstva tipa " ako hoćete da otvorite flašu izvadite čep"...
                            he he, da ali nasi ljudi ni ne pokusavaju da se odvaze da stignu do faze da im uopste treba neko uputstvo, nista ne rade pa ne mogu ni da pogrese niti da im zatreba tehnicka informacija.
                            a svi sve znaju napamet, bez citanja dok ne pokvare neki tehnicki uredjaj a posle fabrika kriva...
                            neko jednostavno pita pošto zamena filtera, sad treba da mu uputim faks pa onda .... Mislim...
                            pravila poslovanja su ista za sva zanimanja manje vise istoga tipa, kao sto su tehnicke usluge. neko te pita, kazes cenu od 10 dinara i kraj price- ili taj neko hoce ili nece...mislim sta ga komplikujes ko da je neko cudo taj filter.
                            a najbolje za svaki posao je postojanje papira, gubi se rizik neko nije nesto razumeo, nije shvatio cenu ili obima posla, ili normu/standard po kome se radi.
                            papir se procita i usaglasi se posao- ko posle menja dogovor snosi rizik i trosak promena.
                            as simple.
                            nije to nikakav moj problem, problem niti ne postoji kada se primene jasna pravila igre uobicajena u poslovnom svetu sirom planete.
                            naravno ni papir nije garancija za sve, ali bitno smanjuje rizike i jedne i druge strane da dovedu posao do kraja.
                            Mislim...
                            biti ili ne biti. sada
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Zato je na majstoru da posavetuje sta bi i kako trebalo uraditi i time skine sa sebe odgovornost, a na musteriji je da poslusa ili ne, jer ipak su njegove pare i auto u pitanju.
                              Glupo je ocekivati da majstor ima obavezu
                              majstor jeste tu da posavetuje ,musteriju. koja ce da poslusa ili ne.
                              ali je majstor taj koji poslednji odlucuje da li ce da prihvati da radi taj auto ili ne, i majstro je taj koji ima obavezu (i zakonsku) da u saobracaj pusti samo i iskljucivo automobil koji je bezbedan za upotrebu.
                              na musteriji nije da zna sta i kako, njena obaveza je da spremi pare za rad majstora i delove.
                              majstor, i majstori raznih struka su ti koji upravljaju procesima popravke, ugradnje, vrsenja usluge na nacin da rezultat bude bezbedan i po musteriju i po sve druge potencijalno.
                              ako musterija ne zeli da se posao popravke/ ugradnje/ usluga izvede po pravilima struke opet je majstor taj koji je duzan da upozori musteriju i da ne prihvati od musterije nametnuta pravila kako da radi.
                              auto je veoma opasna stvar, stvar koja ubija zloupotebom koriscenja/ odrzavanja i za njega vaze posebna pravila.
                              isto kao sto elektricar koji vrsi popravke javnih mreza, instalacija ne sme da ostavi provodnik pod naponom koji je neizolovan a dostupan prolaznicima, deci bilo kome.
                              ni pod kojim izgovorom.
                              itd...mnoge oblasti i mnoga zanimanja zahtevaju postovanje pravila, normi i tehnickih propisa nevezano od zelja majstora ili musterija.
                              nepostovanje propisa dovodi do fusa, do tragicnih posledica i skupih gresaka po imovinu i zivote.
                              niko ne kaze da majstor mora da popravi neispravan auto koji dodje do njega, ali ne bi trebalo da zazmuri i ne pogleda kriticne elemente od kojih zavisi bezbednost upotrebe auta posle ugradnje odnosno prepravke vozila.
                              to vazi i za auto koji ima samo benzin kao gorivo a napusti neki servis, redovan ili vanredan.
                              nije musterija ta koja diriguje tehnicke uslove rada i/ili popravka niti na bilo koji nacin moze da natera majstora da uradi fus- uvek je majstor taj koji je odlucio kako ce da uradi posao. nevezano za pare i njihovu kolicinu.
                              kada se dodje do faze da musterijin novac sve granice odredjuje kratak je put do kolapsa sistema tehnickih normi, i posledicno opsteg rastura u toj nekoj oblasti.
                              neki minimum mora da postoji, onaj minimum koji utice na bezbednost upotrebe i koji bi trebao da bude opste poznat i svima jasan- definisan zakonom.
                              nesto poput tehnickog pregleda odnosno atesta sto je kod nas bruka i sramota koliko je degradirano. opet od strane nekih drugih majstora koji zatvaraju oci kada ne bi trebalo.
                              itd u drugim oblastima.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Brik stvarno preteruješ i okupiraš sve polako.
                                Ovo više nema blage veze sa temom a meni nije cilj da bih pisao radi pisanja. Ti imaš neki trip da će se neko uvrediti ako ti ne odgovoriš na poruku zadnji. Neće, ne sekiraj se.
                                Ako se protegnemo kroz ovaj forum utvrdićemo da si ekspert za svako ebeno polje života koje se ovde pomenulo, da li ti zaista misliš da jesi?
                                Ovo je treća tema gde ću ti dozvoliti da odgovoriš pa ću posle zaključati jer nema ništa pametno.
                                Samo na kraju da ti odgovorim jedno. U svakom servisu je zakonska obaveza da se otvori radni nalog i da se navede šta je radjeno. To je iz dva razloga, finanskijski da se naplati državi a drugi da ima pisanog traga da je auto uopšte bio u tom servisu.
                                Zakonski ako nastane šteta NEKO MORA odgovarati za nastalu štetu i ende.
                                U smislu ove diskusije, svaki prevareni kupac usluge ili robe treba da traži zaštitu od nadležnog organa, da li je to finasijska, tržišna, ili bilo koja policija nije bitno.
                                Čak i našoj banana državi nije po zakonu uzeti pare a ne dati robu ili uslugu i raditi nekažnjeno. Ne kažem da se to ne dogadja svaki dan ali nije po zakonu a dogadja se zato što svakog mrzi da traži svoja prava.
                                Sa druge strane da li si strvarno toliko ograničen da napišeš niz poruka na temu kablova centrala alata oprema i slično kad ti je od prvog vagona jasno da se ovde radi o zanimanju koje radi sve vrste i tipove automobila i da se radi o dijagnostičkoj opremi koja vredi toliko da bih ja odma otišao u pemziju kad bi je kupio, to jest ne bi je kupio a sa druge strane bi mi trebale godine života da to savladam kako se koristi.
                                Mislim jasno ti je ali je cilj nabiti veću poruku ili šta?
                                Ja to zovem zezanjem sa sagovornikom a ne diskusija.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X