(extremno) Niske temperature i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    (extremno) Niske temperature i plin

    Kada motor postigne radnu temperaturu i tek tada se prebaci na plin da li se pri extremno niskim temperaturama (npr -20C) vazduha moze ocekivati izuzetno povecana potrosnja plina ili ne?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako je temperaturta isparivača dovoljna da gorivo isparava a to je bar nula, možeš očekivati veću potrošnju isto kao i na benzinu što bi bila veća. Na -20 u NS odeš sa kraja grada na kraj grada a ne dodješ do radne temperature, dakle troši više i to je normalno.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dragan
      CBC Veteran
      • 18.09.2005
      • 184
      • U blizini Novog Sada

      #3
      Verovatno ce malo skociti jer na nekom mestu gde stanes na +10 bi ugasio motor, a na - 20 neces, da ti se ne bi ohladila kabina. Barem tako ja radim.

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Kliko procentualno skoci potrosnja benzina, toliko ce i plina... Ne sekiraj se!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Deki
          CBC Senator XXL
          • 18.02.2005
          • 307
          • Beograd

          #5
          Mozda se nismo razumeli.

          1.) Kada motor vec postigne radnu temperaturu kakvu potrosnju ocekivati?

          2.) Dok motor ne postigne punu radnu temperaturu kakvu potrosnju ocekivati?

          Comment

          • Deki
            CBC Senator XXL
            • 18.02.2005
            • 307
            • Beograd

            #6
            Ideja bi odprilike bila sacekati na benzinu da se postigne radna temperatura pa tek tada prebaciti na plin.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Sva razlika izmedju letnje i zimske potrošnje se ogleda u tome da ti zimi treba više vremena da postigneš radnu temperaturu kad auto normalno troši bez obzira jel napolju -50.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Deki
                CBC Senator XXL
                • 18.02.2005
                • 307
                • Beograd

                #8
                Hvala.

                Comment

                • fantastik
                  CBC Senator XXL
                  • 28.07.2005
                  • 417
                  • Novi Sad

                  #9
                  problem je sto po ovom vremenu meni auto ni ne postigne radnu temparaturu dok dodjem do posla

                  Comment

                  • Deki
                    CBC Senator XXL
                    • 18.02.2005
                    • 307
                    • Beograd

                    #10
                    Fiat Bravo 1.6 16v postize radnu temperaturu po ovakvom vremenu za 6-7 minuta rada motora na leru (u mestu tj. bez voznje).

                    Comment

                    • Davor
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2005
                      • 498
                      • Novi Sad

                      #11
                      Originally posted by Deki
                      Fiat Bravo 1.6 16v postize radnu temperaturu po ovakvom vremenu za 6-7 minuta rada motora na leru (u mestu tj. bez voznje).
                      Svaka cast za tvoj termostar i ceo motor,ali meni na astri f 1.6 8V treba bar 15minuta po ovom vremenu da stane na 90 stepeni.

                      Comment

                      • nikolapanic
                        CBC Senator XXL
                        • 16.10.2005
                        • 657
                        • Petrovac

                        #12
                        Zato uvek imajte malo benzina i kad startujete auto,za 15 sekundi krecite.U SAT-u bas napisali da se pod blagim opterecenjem auto pre zagreje i da ne treba grejati auto u mestu.Malo potrosi benzina ali pre se zagreje i onda plin i vozi Misko.
                        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                        Comment

                        • don
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2005
                          • 483
                          • Beograd

                          #13
                          Pa nije Sat izmislio to pravilo, okreni knjizicu koju si dobio sa kolima i tamo ti to isto pise, kada se upali motor, odmah kretati ali ne prelaziti preko 2000 obrtaja nekoliko min, a sada ide pitanje otkud ja da znam koliko je 2000 ob., ugradite obrtomer
                          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                          Comment

                          • marek
                            CBC Senator
                            • 16.09.2005
                            • 243
                            • Beograd

                            #14
                            Ma kakva knjizica ko to jos ima?
                            Salu na stranu, ja sam voznju naucio na ladi, pa mi nije bilo tesko da procitam knjigu o ladi ziguli, i tu je bilo opisano kako treba raditi sa sauhom.
                            Pa to izgleda otprilike ovako:
                            Pod sauhom ulazi benzin bez vazduha, smesa je mnogo jaka pa je i habanje motora vece, sto pre se iskljuci sauh to je bolje. Sad oni koji su ikada vozili ladu znaju da lada nemoze bez sauha da se mrdne dok se ne ugreje malo. E sad najbrze se auto zagreva u voznji, samim tim je i vreme rada pod sauhom manje.

                            To sto kod nas niko nista ne cita to je drugo, kad vidim u ove hladne dana magarac kako na parkingu turira auto da mu se brze zagreje tacno bi ga u top stavio.
                            Pozdrav svima.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Smesa je mnogo "jaka" i habanje motora vece?
                              Jel tako pise u Ladinoj knjizici?

                              Comment

                              Working...
                              X