Kada motor postigne radnu temperaturu i tek tada se prebaci na plin da li se pri extremno niskim temperaturama (npr -20C) vazduha moze ocekivati izuzetno povecana potrosnja plina ili ne?
(extremno) Niske temperature i plin
Collapse
X
-
Ako je temperaturta isparivača dovoljna da gorivo isparava a to je bar nula, možeš očekivati veću potrošnju isto kao i na benzinu što bi bila veća. Na -20 u NS odeš sa kraja grada na kraj grada a ne dodješ do radne temperature, dakle troši više i to je normalno.
-
-
Sva razlika izmedju letnje i zimske potrošnje se ogleda u tome da ti zimi treba više vremena da postigneš radnu temperaturu kad auto normalno troši bez obzira jel napolju -50.
Comment
-
-
Originally posted by DekiFiat Bravo 1.6 16v postize radnu temperaturu po ovakvom vremenu za 6-7 minuta rada motora na leru (u mestu tj. bez voznje).
Comment
-
-
Pa nije Sat izmislio to pravilo, okreni knjizicu koju si dobio sa kolima i tamo ti to isto pise, kada se upali motor, odmah kretati ali ne prelaziti preko 2000 obrtaja nekoliko min, a sada ide pitanje otkud ja da znam koliko je 2000 ob., ugradite obrtomerTeorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment
-
-
Ma kakva knjizica ko to jos ima?
Salu na stranu, ja sam voznju naucio na ladi, pa mi nije bilo tesko da procitam knjigu o ladi ziguli, i tu je bilo opisano kako treba raditi sa sauhom.
Pa to izgleda otprilike ovako:
Pod sauhom ulazi benzin bez vazduha, smesa je mnogo jaka pa je i habanje motora vece, sto pre se iskljuci sauh to je bolje. Sad oni koji su ikada vozili ladu znaju da lada nemoze bez sauha da se mrdne dok se ne ugreje malo. E sad najbrze se auto zagreva u voznji, samim tim je i vreme rada pod sauhom manje.
To sto kod nas niko nista ne cita to je drugo, kad vidim u ove hladne dana magarac kako na parkingu turira auto da mu se brze zagreje tacno bi ga u top stavio.
Pozdrav svima.
Comment
-
Comment