Bezbednost autogasa u kolima...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Da. Uloga mu je da u slucaju pucanja cevi protok kroz istu smanji na ispod 20% od maximalnog
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #17
      i treba postovati napunjenost boce koja se preporucuje, spram temperature. preko toga je ludost. ima lepo IvanT prilozeno ovde


      stvarno je bolesno prepunjavati bocu, pa pumpe nisu daleko i uvek imate i nesto benzina u rezervoaru...

      @IvanT
      proveri one slike na linku su malo zaglavljene...
      .

      Comment

      • Aladin
        CBC Senator
        • 17.08.2005
        • 223
        • Beograd

        #18
        Meni je auto potpuno izgoreo. Zapalio ga je benzin, tj. spalo je ili puklo benzinsko crevo sa elektroventila. Sad, sta je bilo, nikad necu saznati, znam samo da su sva creva bila nova....

        Elem, boca je bila skoro puna gasa, izgorela je potpuno i nije eksplodirala. Kad je vatra zahvatila multiventil je pustio gas i ondak smo gledali brener sa plamenom od 3, 4 metra. Ali nista BUM.....
        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

        Comment

        • Velja
          CBC Veteran
          • 22.12.2005
          • 176
          • https://t.me/pump_upp
          • CharlesfaistOB

          #19
          Auh covece...ja bi isao na terapiju posle tog prizora... Ma najbitnije si ziv i zdrav izasao iz toga...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • marek
            CBC Senator
            • 16.09.2005
            • 243
            • Beograd

            #20
            Kupis nov multiventil i eto resenja, kosta oko 2000din i vozi.
            Inace ima "majstora" koji hoce da vam ucine uslugu da punite bocu do kraja pa onda skinu zastitni ventil i boca se puni do kraja - ja to ne mogu da shvatim, svedok sam vremena kada se gas za kucne potrebe donosio u narandzastim bocama iz madjarske, pa da bi se ustedelo sipali smo po 14Kg iako je dozvoljeno 10kg, posto je bilo letnje vreme sve boce su dobile izbocine, to su bile boce pune do ventila. Drugaru je jedna takva boca pukla u autu srecom da su peta vrata bila otvorena pa se nista nije desilo.
            Znaci pamet u glavu, ako nemate pare za odrzavanje auta odrzavajte barem plinsku instalaciju!

            Comment


            • #21
              Mala pomoc

              Pozdrav svima,nisam hteo da otvaram novu temu pa reko da se ubacim ovde,elem citam sve ovo i sad mi tek nista nije jasno,inace imam audi 80 1800 kubika sa karburatorom,pre par dana sam po preporuci ugradio plin u jednom servisu u Kg,obecali su lovato a ugradili neki Voltran,e sad ja sam sto se toga tice cist laik al nekoliko ljudi je bilo zadovoljno sa tim i uputili su me tamo,sad mi mnogi kazu da je taj Voltran obicno tursko djubre,cak pocinjem i da se plasim da vozim na to.Koliko sam mogao videti uradjeno je manje vise pedantno,ali me brine kvalitet tog uredjaja.
              Da li bi trebalo nesto da preduzmem,da zamenim neki deo nekim kvalitetnijim,racva(ono gde se steluje potrosnja) je plasticna neki kazu da moze da pukne,dal da to zamenim nekom boljom,i kako da znam dal imam sve te sigurnosne ventile o kojim se prica.
              Molim nekog ko je upoznat sa ovim da mi odgovori,ja polude,vozicu ga an gorivo pa nek bude litar i 100 din.
              Unapred Hvala

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #22
                sto se tice voltrana nije djubre! uredja je sta vise jedan od najacih trenutno! ako gresim neka me ispravi dora i ivan! sto se tice pucanja sve jedan uredja moze da napravi detonaciju ako ti nevalja struja u kolima ili ako nije ravilno podesena smesa na autu! tako da u sustini ako je dobro odradjeno sto bi rekli nasi sipaj i nemisli
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • Vlada_nbgd
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2005
                  • 1066
                  • Novi Beograd/Topcider
                  • ford focus sport pack

                  #23
                  Kolko sam ja informisan voltran nije djubre,turskog je porkla i baziran je na lovato uredjajima.Nece ti se nista desiti ako je ugradnja iole pristojno uradjena.Jedini problem je sto ti nisi dobio ono sto si platio.Ako nije tajna kliko je kostala ugradnja voltrana?
                  FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Problem sa nekim servisima što varaju ljude i lažno reklamiraju ono št oće biti ugradjeno.
                    Voltran ima od jeftine i skuplje opreme. Ne znam koju si dobio.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • omBRE
                      CBC Član
                      • 11.09.2005
                      • 90
                      • Zemun/Chicago

                      #25
                      Koliko ja znam na Bubanj Potoku je Voltran mini-kit 75 evra, a Lovato 105 evra. Ima na nekoliko mesta da se uzme, ali cini mi se da je kod jednog bugarina sa zelenom omegom ok uzimati, jer sam kod drugih video da se u tim lovato minikitovima nalazi emmegas multiventil i malo drugaciji ventili za plin...
                      Koliko sam cuo Voltran nije los, ali nasi ljudi culi za Lovato, pa plate 30evra za ime.
                      U svakom slucaju bolje original Voltran, nego fush Lovato
                      a vi kako te?

                      Comment


                      • #26
                        Ovako cena je bila 180eur,sve je novo(bar tako mislim svaki deo je raspakovan na licu mesta,boca je 50l neka ruska ili belorusija,uredjaj je Voltrano vacum reducer(mislim da je tako) L1700,meni kao laiku se cini da je lepo odradjeno,za sad stvarno nema nikakvih problema,auto lepo ide,e sad ja sam zbunjen,neki kazu da kod vozila sa karburatorom nema neke opasnosti,kao kod injection-a,a najvise me plasi ta plasticna racve gde se regulise potrosnja(naki kazu da moze da pukne),i sad kako da znam dal imam te sigurnosne ventile,u slucaju pucanja creva ili dovoda plin itd.

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #27
                          Cena od 180eur je sasvim ok,mene je lovato za karburator kostao 285eur(pre 7 mes.),prema tome to je to.Ne boj se nece ti nista puci,nikakva racva,to sto si ti cuo se odnosi na detonacije koje se javljaju usled lose smese itd,i opasne su samo za kola sa plasticnom uisnom granaom(zato kod njih ide sekvnecijalni uredjaj) i to samo zbog materijalne stete koju prouzrokuje detonacija(pucanje usisne grane)
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • nikolapanic
                            CBC Senator XXL
                            • 16.10.2005
                            • 657
                            • Petrovac

                            #28
                            Danas u Kikindi kod OS Sveti Sava eksplodirao auto,a kazu da jer imao ugradjen gas i da je to verovatno i kao uzrok pa ako ima Kikindjana neka se oglase i daju pravu informaciju.

                            P.S.
                            Jeste tema izvucena od ko zna kad ali nisam hteo da otvaram novu zbog ovoga.Ako treba da se premesti,slobodno uradite.
                            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                            Comment

                            • Pantah
                              CBC Veteran
                              • 25.03.2007
                              • 159
                              • Beograd

                              #29
                              U principu svi multiventili moraju imati sigurnosni ventil koji radi na principu nadpritiska. Moderniji multiventili koji su homologovani po prera?enoj smernici ECE 67R01 imaju sigurnosni ure?aj koji radi na nadpritisak ili na temperaturu ili oba kao i obavezni elektroventil koji isklju?uje dovod gasa iz rezervoara kada je motor isklju?en. Kao što možete da predpostavite dosta servisera bira najjeftinije multiventile a na žalost uvoznici (i oni "legalni") im idu na ruku jer dovla?e takvu robu.

                              Neko iskustvo pokazuje da je kod poprili?nog broja multiventila te starije generacije taj ventil nadpritiska jednostavno neispravan i ne ispusti pritisak kada se rezervoar na?e u vatri. Par rezervoara za koje ja znam je eksploditralo iako su imali multiventile "sa zaštitom". Drugari iz LIFAMa su imali problema pri homologaciji svojih rezervoara - ne zbog slabosti svog proizvoda nego zato što im multiventil nije odradio. Tek kada su na tre?i rezervoar stavili kršten multiventil sve je prošlo kako treba.

                              Iako znamo za taj problem i iako smo kao zemlja izjavili da se saglašavamo sa revidiranom verzijom smernica, još uvek važi stari pravilnik tako da ne postoji zakonski osnov da nateramo servisere da koriste isklju?ivo opremu po ECE 67R01. Jednostavno, politi?ari imaju neka druga posla i Velja Ili? još uvek nije potpisao uredbu o obaveznoj primeni nekih kriti?nih smernica.

                              Do tada možemo samo da savetujemo i eventualno odbijamo vozila kod kojih jednostavno MORA nova varijanta sa elektro ventilom i daljinskim merenjem koli?ine gasa zato što su rezervoari na nepristupa?nom mestu. (dok nas neki serviser ne tuži kako tražimo više od pravilnika).

                              A sada "krem". Ugradnja kako je bog propisao bi poskupela celu pri?u za 20-30 evra. Fušerima ispod bukve to naravno ne odgovara. ?ik pogodite zašto više od godinu dana ne može da se satane udruženje AGAS
                              Money for nothin' and chicks for free

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Suviše znaš pa pretpostavljam da znam ko je Pantah...
                                Daklem, nisu majstori baš za sve krivi, ustvari majstori nisu ništa krivi, nego moleri
                                Krive su mušterije koje traže što jeftiniju ugradnju a majstor bi bio magarac kad bi smanjio ruke a ostavio istu cenu materijala, to jest kvaliteta.
                                Sa druge strane krivi su atest majstori. Znam da zakon nije po meri ali ako može ovaj u NS da mi poplaši mušteriju sa hauba sajlom blizu ispariva?a da ?e se zapaliti kabel a i on snjim zajedno pa mi ?ovek dodje sav usplahiren šta sam to uradio, onda možete isto tako napomenuti svakom da po ovom važe?em zakonu to može da prodje ali nije to baš dobro za njegovu glavu. Mislim da bi takvom edukacijom brzo nau?ili reda mušterije i molere...

                                Što se ti?e eksplizija, malo malo pa neka u nvinama.
                                Gas ne može da eksplodira na otvorenom prostoru, mislim može ali u domenu teorije.
                                Ono što može da eksplodira to je boca koja mora biti u požaru a to je proces koji traje.
                                Laici obi?no misle kao ono vozim ja i odjednom se atomizira auto, to jest nestane u eksploziji.
                                Moje neko iskustvo kaže da se obi?no to dešava karburatorskim kolima i to zbog benzina koji više niko ne gleda da li ej crevo ispravno ili ne jer auto radi normalno ali na plin. kad se benzin zapali a za razliku od plina, lako se pali, eto atomiziranja ako je emegas ventil ili neki sli?an u pitanju.
                                Slao sam ve? slike sa emegas ventilom na kojem je Lovato nalepnica.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X