Bezbednost autogasa u kolima...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #31

    Mene zanima da li se kod nas uvoze i ugradjuju ovi MV koji se ovde vode kao class B i kako ja to da prepoznam? Jel to utisnuto negde sa spoljne strane? Osim naravno da idem odmah na 67-01 varijantu.
    Proizvodjac sa cijeg sajta je link nije bitan, koliko sam video skoro svi imaju u ponudi ovako nesto... Zasto to uopste prave?
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      Pantah,
      Ne razumem zasto MORA daljinsko merenje goriva u boci?
      Mislim, ne kosta to vise skoro nista ali nema veze sa sigurnoscu uopste niti je obavezno bilo gde. Za sada.
      Razglabamo mi jos odavno ovde o tome sta treba da se ugradjuje i to savesni majstori rade iako ne moraju i bez obzira sto ih to vise (malo vise) kosta. Mogu vam reci da jos nikada nisam video djubre od bilo kog elementa gasne instalacije na otpadima gde su one stare i po 15+ godina. Neki "novi" elementi sa oznakom 6701 su ISTI i kao oni sa 6700 ili cak i bez nje ali ebiga sada MORA da pise 6701 i tacka. U Belgiji je to od juna 2002.
      Zakon mora da postoji i sve dok se ne potpise nema nista od toga da ce neko da ga postuje sto posto. Mene samo cudi sto takve instalacije osiguranja ne odjebu. Oni placaju stetu ako se nesto desi nevezano za bilo sta ostalo. Ocigledno da ih ili ne zanima nista osim para ili ne znaju nista kao telici. U sustini nesrece sa gasom su jako retke (redje nego sa benzinom) pa izgleda uoste nije ni vazno posto se osiguranja baziraju na cistoj statistici a i u pravu su potpuno. Tesko je reci zasto se stvarno nesto desilo jednom kad se desi. Debil (od vestaka) kad vidi gasnu bocu odmah kao mladi majmun pokaze prstom na nju jer mu je neko nekada negde mozda jos kad je bio dete rekao da je gas opasan. I kora od banane je jos opasnija pa nikome nije vazno.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #33
        Originally posted by vega
        http://www.tomasetto.com/a_ENG_12_1.html
        Mene zanima da li se kod nas uvoze i ugradjuju ovi MV koji se ovde vode kao class B i kako ja to da prepoznam? Jel to utisnuto negde sa spoljne strane? Osim naravno da idem odmah na 67-01 varijantu.
        Proizvodjac sa cijeg sajta je link nije bitan, koliko sam video skoro svi imaju u ponudi ovako nesto... Zasto to uopste prave?
        Klasa B je godinama uvozena i namontirano je na 1000 takvih MV u servisima koji su to hteli da montiraju. Kakav god bio nas zakon i koliko god bio star, predvidjao je jos tada da svaki MV mora da ima ventil nadpritiska, pa mi ni jasno kako je dozvoljeno da se takva roba uveze u zemlju.?
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • vega
          CBC Senator XXL
          • 21.02.2006
          • 324
          • Beograd

          #34
          Znam za to da i onaj metuzalem od zakona predvidja ventil nadpritiska, opet sa druge strane znajuci gde zivim dalo se ocekivati...
          Ne rece mi samo da li je te class B moguce prepoznati kad su vec namontirani, tj. imaju li sta extra utisnuto da bi se razlikovali od onih 67R00 sa ventilom? Ovo me zanima pre svega da bi znao na cemu sam kod kupovine nekog polovnog auta sa vec ugradjenim gasom...
          ... and then the damn thing gone wild!

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Ne brini nista. Samo ti kupi pod povoljnim uslovima auto sa gasnom instalacijom a sa ventilom ces veoma lako i jevtino.
            Kakav da je ima ISTI navoj a ne kosta skoro nista da se zameni.

            Comment

            • vega
              CBC Senator XXL
              • 21.02.2006
              • 324
              • Beograd

              #36
              Nece MV stopirati dobru kupovinu pa sve i da je Emmegas, nego pitam da bi posle znao sto da cinim
              ... and then the damn thing gone wild!

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #37
                Na ventilu koji ima ventil nadpritiska pise 25bara, sto je oznaka pritiska na kojem se sigursni ventil otvara. Na klasi B to ne pise.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Pantah
                  CBC Veteran
                  • 25.03.2007
                  • 159
                  • Beograd

                  #38
                  Originally posted by dranix
                  Pantah,
                  Ne razumem zasto MORA daljinsko merenje goriva u boci?
                  Ne "mora" daljinsko merenje goriva, ali.
                  Tokom punjenja je pištoljaš obavezan da prati koli?inu goriva u boci nebili stao i ako multiventil ne odradi (ili nema ?ime da odradi) prekid punjenja na 80% kapaciteta. Pored toga i na samoj boci mora da piše koja je maksimalna koli?ina koja se može sipati. Kada je rezervoar ispod poda, kao na primer na Ladi Nivi pa još i pokrivena ?eli?nom zaštitom onda se cajger na multiventilu ne vidi - nadam se da se slažeš da je tu logi?no zahtevati da postoji makar daljinsko merenje koliko god neprecizno - jedino je. Pored toga u slu?aju da vlasnik ili serviser moraju brzo da zatvore protok ne mogu da pri?u ru?nim ventilima pa tražimo i elektroventil. Kada Velja potpiše primenu revidirane smernice onda ?e elektroventil biti obavezan a što se ti?e koli?ine goriva to ?e potpasti verovatno pod zakon o bezbednosti saobra?aja. naime nemci ve? odavno napla?uju kazne voza?ima koji ostanu bez goriva na putu a da nisu u nekoj neo?ekivanoj koloni - jednostavno prave opasnu situaciju na putu. Zbog toga se voza?u mora nekako obezbediti mogu?nost lakog pra?enja stanja njegovih goriva na vozilu.

                  to Dora: ne bi imao šta da naga?aš da mi nick nije propao prilikom prve registracije, imao sam nešto "pametno)" da napišem kad sam se registrovao ali dok ste me pustili u sistem ode mi slobodno vreme - kao i slede?ih dve tri nedelje, pa pobeže i nadimak.
                  Money for nothin' and chicks for free

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Ma razumeli smo se mi sto posto.
                    Ima samo jedan prakticni problem tu.
                    Operacija zahteva dva coveka prilikom tocenja kojih u praksi nema (bar ovde).
                    Tocis sam i drzis dugme na pumpi a jedan gleda na nivo bilo da je citanje u gepeku, kabini ili ispod auta. Mislim....
                    Zato i postoji to sto postoji a potreba za merenjem kolicine gasa je realna a ne kao mene sto su slepovali sa autoputa kad sam ostao bez gasa a imam kanticu za benzin praznu u gepeku a merac benzina pokvaren.
                    Nego, kazu, nece drugi put ili mozda samo do sledece prilike, ko bi ga znao. Nije skupo. Samo 160 eura.

                    Comment

                    Working...
                    X