Problem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    A od cega uopste moze da zaglavi multiventil??? Meni se nesto suprotno desilo pre neki dan a mislim da ima veze sa multiventilom... Naime, kada sam se vracao iz bg u celijama na Omv pumpi sam sipao gas i sipao i sipao i nikako da pocne da tandrce i koliko vidim sipao punu bocu od 75litara... Multiventil se nije oglasio... Zasto??? Evo presao sam 500km od tada i jos mi je skala na ventilu na 3/4... Jel moze da bude neispravno nesto na pumpi ili je do mene? Ako je do mene, sta moze da bude uzrok?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #17
      Originally posted by mfengineer
      jedno glupo pitanje... da li se menjanjem polozaja boce moze i menjati kolicina plina koja staje u nju ???? (ugao multi-venntila u odnosu na horizontalu)
      da ako je ventil ispravan!
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment


      • #18
        Imam isti slucaj...kec,plin ugradjen pre mesec dana i prva dva punjenja je bilo ok...u bocu od 45l stalo je 35l plina,a onda odjednom na trecem punjenju stalo samo 28 i kazaljka je na malo ispod 4/4...i dalje tera tako 26-27l,doduse neznam da li ima veze to sto nikad nisam ostao bez plina,tj.nisam ispraznio bocu-nije auto stao.Bio sam i kod majstora koji mi je ugradio,ali on kaze da je to normalno(vrucine-pritisak na pumpi...)Uredjaj je BRC-boca 45l...kec mi inace trosi 11-12l po gradu...STA RADITI i kako majstoru dokazati da je mozda plovak

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #19
          kako dokazati! jednostavno! daj mu 10? i videces da nemoras da se ubedjujes!
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            ta razlika od 5 do 7 litara gasa ,je kolicina koja se nalazi iza 0 podeoka.
            pa nemoze u litar tacno da ti pokazuje...
            vozi da ostanes bez gasa pa ces videti da je sve u redu kad budes sipao...
            jel znas koliko imas benzina u kolima kad pogledas u pokazivac benzina na shalt-tabli...ali tacno u litar?
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment


            • #21
              evo konacno sam ostao bez plina...ko sto je receno...da izvozim sve pa da sipam do vrha i da gledam sta se desava...Prvo poslednjih 60 km sam prelazio a kazaljka na boci je uveliko bila ispod O podeoka i nisam mogao da verujem dase to desava....e a danas odem na CRYO kod DHL na Novom Beogradu i kazem sipaj do kraja...prvih7-8 l,kazaljka se nije ni pomerila a onda je naglo skocila na 1/4 i stalo je 39l iako kazaljka stoji na nesto vise od3/4(a pri ugradnji na prvom punjenju je syalo 35.5l-u bocu od 45 l BRC)moze li mi neko objasniti ovaj"fenomen"

              Comment

              • npetar
                CBC Član
                • 21.08.2006
                • 98
                • Beograd

                #22
                Mogu ja. Multiventili laziraju a to mi je rekao moj majstor. Cak mi je predlagao da mi zamene moj koji vrlo malo lazira (REG) ali mi to nista ne znaci, jednostavno sam se navikao na ovaj. Kod mene je inace situacija da kada kazaljka padne na 0, znaci da imam jos 10-ak litara u boci. Tandrkanje se kod mene javlja na otprilike 7/8 rezervoara, ali pumpadzije uvek ostave da tandrce kako bi prodali jos koji litar preko, tako da na kraju kazaljka dodje na 4/4 dok ga ja vucem za nos (pumpadziju) da zaustavi pumpu.
                Poz!

                p.s.
                Servisi dobavljaju delove sa raznih strana i jednostavno...razliciti delovi, pumpadzije koje vole zvuk tandrkanja itd....itd...
                Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #23
                  Pa valjda ti odlučuješ kad je dosta, a ne pumpadžija? Čak i kad on nije tu, ja sam prekinem točenje.
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Jednom zauvek i nikad više...
                    Podrazumeva se da je ventil ispravan a ispravan je svaki koji "tandrče, lupi samo jednom ili da bilo kakav znak života kad dodje na 8/10 rezervoara"...

                    Pumpa mora imati veći pritisak od pritiska u rezervoaru kola, minimum 10+ bara. PUMPA MORA zaustaviti točenje na bilo koju nepravilnost a nepravilnost je sve ono pod znacima navoda što izvodi ventil ne bi li sirotan skrenuo pažnju na sebe.
                    Pumpadžijama je u interesu da prodaju što više uz što jeftiniju opremu što je normalno.

                    Sad nek neko zamisli situaciju da se toči benzin pa se pumpadžija okrene a dodje do vrha i počne gejzir iz kola, mislim da bi se svaki polomio da prekine točenje.
                    Kod plina se to ne dešava jer je nepropusno zabravljena cev na rezervoar.

                    Mehanizam pumpe za benzin i plin je isti po pitanju sigurnosti točenja. Svaki otpor ili prekid točenja mora izazvati zatvaranje pištolja za točenje.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      Originally posted by Dora
                      Jednom zauvek i nikad više...
                      .
                      nikad ne reci nikad.... Onda moja deca netreba da uce matematiku..jer sam je ja naucio....

                      Ima bre da kuckas jedno te isto dok god si ovde...ili neces da kuckas nista....
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Ma znam, ali mi je lakše kad kažem
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • npetar
                          CBC Član
                          • 21.08.2006
                          • 98
                          • Beograd

                          #27
                          Originally posted by Dora
                          Mehanizam pumpe za benzin i plin je isti po pitanju sigurnosti točenja. Svaki otpor ili prekid točenja mora izazvati zatvaranje pištolja za točenje.
                          Da li iz tvoje zadnje recenice proizilazi da je kod mene multiventil neispravan? Jerbo, da ne opominjem pumpadziju on bi natakao samo tako iako tandrce. Znaci, interesuje me sta tu smrdi?
                          Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Proizilazi da su pumpe seronje....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • npetar
                              CBC Član
                              • 21.08.2006
                              • 98
                              • Beograd

                              #29
                              Verujem ti na rec, ali to onda znaci da su sve pumpe kod nas lose, tj. da ne rade kako treba. Kako je to moguce da nema nijedne ispravne pumpe?! Molim da neko odgovori na ovo pitanje.

                              Meni se cak desilo na OMV-u, ja kupovao nesto, devojka ostala u kolima...Kad dosao na kasu da platim a ono 10l preko od dozvoljene granice. Vratim se do pumpe, devojka mi kaze da je pumpadzija bio sve vreme pored kola i da je "natandrkao" plin 10-ak min preko. Znaci, nisam mogao da verujem. Ali sada kada znam sta rade, j***** im sve po spisku sledeci put.
                              Poz!
                              Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Sto kod nas ne moze to da se uradi. Ja bi rado punio bocu 99% kad negde krenem na dalje a obicno je tako. Vec za 100km je ona na "normali" a posto se gorivo stalno trosi jer motor neprestano radi, nema frke. Druga stvar je kad se auto ostavlja a ima u tanku vise od 80% a jos je i recimo letnja vrucina. Norma za pritisak na pumpama treba da je oko 10 bara i manje vise svuda je tako i bilo gde god sam punio ukljucujuci i Srbiju. Ne sumnjam da se moze taj pritisak i podesavati i eto kako prepune.

                                Comment

                                Working...
                                X