Problem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #31
    Izgleda nema vise starih dobrih ventila, kada odem sa skroz praznom bocom meni je uvek stajao na 48.76 i nije mogao niko da ga probije, a milion puta su hteli da zaokruze iznos. Cim stane vise ili manje znacilo je da kradu ili nevalja pumpa (desilo se svega 2-3 puta...)
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • npetar
      CBC Član
      • 21.08.2006
      • 98
      • Beograd

      #32
      Originally posted by dranix
      Sto kod nas ne moze to da se uradi. Ja bi rado punio bocu 99% kad negde krenem na dalje a obicno je tako. Vec za 100km je ona na "normali" a posto se gorivo stalno trosi jer motor neprestano radi, nema frke. Druga stvar je kad se auto ostavlja a ima u tanku vise od 80% a jos je i recimo letnja vrucina. Norma za pritisak na pumpama treba da je oko 10 bara i manje vise svuda je tako i bilo gde god sam punio ukljucujuci i Srbiju. Ne sumnjam da se moze taj pritisak i podesavati i eto kako prepune.
      Pricao mi drugar da je na nekoj pumpi kod Plavog mosta pritisak u pumpi bio 20bar. Sto se tice price da je korisno da se boca prepuni kada se krene na duzi put, ja se sa tim ne bih igrao.
      Poz!

      p.s.
      I dalje ostaje nejasno kako je moguce da na svim pumpama na kojima sam bio, pumpa nikad nije izbacila kad multiventil pocne da tandrce ?
      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

      Comment

      • npetar
        CBC Član
        • 21.08.2006
        • 98
        • Beograd

        #33
        Originally posted by uglavnom_bezopasni
        Izgleda nema vise starih dobrih ventila, kada odem sa skroz praznom bocom meni je uvek stajao na 48.76 i nije mogao niko da ga probije, a milion puta su hteli da zaokruze iznos. Cim stane vise ili manje znacilo je da kradu ili nevalja pumpa (desilo se svega 2-3 puta...)
        Iz tvoje price proizilazi da su multiventili losi, a Dora kaze obratno ?
        Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

        Comment

        • uglavnom.bezopasni
          - 42 -
          • 03.02.2005
          • 2235
          • Novi Sad

          #34
          I ovo je multiventil i to stavljen kod dore, pre 4 godine, zato mi nije jasno sta se svi zalite, na dva auta isto rade od prvog dana. Verovatno su ovi danasnji potpali pod uticaj masovne proizvodnje i losije kontrole kvaliteta... ili nisu ugradjeni kod Dore
          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
          11.04. 0:12 #2
          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Aj nemoj da me braniš više
            Takvi ventili se ne proizvode baš toliko otprilike koliko si naveo. I uopšte nisu ventili od Lovata (te sam najviše ugradjivao) nego i ostali tako da sumnjam da baš svi prave falš.
            Ima tu stručnjak za pumpu pa možda bolje objasni taj deo... Ventil ima jednu "iglu" sa klipom i sa federčićem kao kosa koji samo vraća tu iglu na mesto. Kad dodje na 80 posto ta igla upadne u ležište a klip zatvori tok punjenja od pištolja. Pritisak u boci treba da održi taj klip na mestu dok pumpa skonta da je neki "feler" u pitanju i prekine punjenje.
            Sad pošto nemam pojma kako radi pumpa bucko razmišlja... pritisak na pumpi je mali pa se ne oseća "feler" i kad pumpa stane na momenat odbravi se igla i zbog pritiska plovak odskoči prema gore i otvori opet protok, pumpa krene dalje da toči pa igla opet uleti na mesto i tako u nedogled kad nastane ono tandrkanje ventila.
            To ima za posledicu da se igla polako useca u mesingano telo ventila i vremenom može da se desi da ostane zaglavljena u gornjem položaju kad nastaje problem jer je sledeće točenje nemoguće pošto klip zatvori kanal za točenje.

            Sad misteriozno pitanje kako klip tada dihtuje kao beton i nema te pumpe koja će ga probiti, samo skidanje MV-a i ručno odglavljivanje. Šta čini da klip jednom zatvara kao beton a drugi put ništa....
            Pumpadžije molim odgovor. Šta je neispravno, pumpa ili ventil.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #36
              Hmm,i meni na svakoj pumpi "tandrče",jos nisam naisao na neku da stane cim zvekne prvi put.Cenim da to svi rade snamerom da prodaju sto vise.Dora,hvala na objasnjenju,odsad izbegavam tandrkanje.
              Jednom sam cak probao i foru sa ljuljanjem i "natrpalo se" cak 55lit u bocu 60(MV LandiRenzo).Inace staje 52,5 redovno.Posle citanja ove teme,jasno mi je zasto ne 48L (30 stepeni).

              p.s.
              Vec tri meseca nemam problema sa hladnim startom,otkad primenjujem Dorin savet da "spricnem" bez sauha i palim.Muke sam imao dok sam uz navedeno vukao i sauh do pola ~.Hvala Dora .

              p.s. 2
              Sad ce neko da kaze "gle poltrona" .

              Comment

              • npetar
                CBC Član
                • 21.08.2006
                • 98
                • Beograd

                #37
                Ljudi, aj neko odgovori na pitanje. Pumpadzije, gde ste? Ovo je jako vazno svima da znamo.
                Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #38
                  Jel crklo nesto ako kazaljka na instrumentu na boci vibrira (mrda levo desno) a iz kad motor radi na gas iz boce se cuje sustanje?

                  Ja sve shvatam ozbiljno otkad mi je curio gas iz boce u gepek , a ja vozio oko 100 km sa sve upaljenom cigaretom.

                  pozdrav svima!
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Kazaljaka je povezana samo sa plovkom za nivo tecnosti u tanku. Obicno je neprecizna a i zaglavljuje se ponekad. Ne uzdaj se u nju bas uvek u vezi kolicine goriva u tanku.
                    I voda kad tece kroz cevi pravi buku pa tako i gas koji tece iz tanka.
                    Buka se stvara obicno na ventilima manje ili vise sto zavisi od njihove konstrukcije i da li limitiraju protok ili ne.
                    Vozi Misko.
                    Kako je moguce da nisi osetio gas u kabini?
                    I ako curi gas na nekom spoju tanka ne curi u kabinu nego napolje kroz za to predvidjena creva tako da.....
                    Poklopac ventila zato i mora da dihtuje dobro i da je uvek postavljen.

                    Comment

                    • Rayli
                      CBC Veteran
                      • 17.12.2006
                      • 125
                      • Bajna Basta

                      #40
                      Recimo meni je boca od 60L i nikad u Srbiji nisam mogao da naspem vise od 45 L, dok u Bugarskoj na OMV i SHELU stalo 58-59L. Tri puta sam sipao u Bugarskoj i sva tri puta je bilo oko 58. Nikad mi nije bilo jasno zasto?

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #41
                        sve lepo dihtuje pa zato nisam ni osetio Ipak iznenadjenje kad sam otvorio gepek - posteno da kazem usro sam se , klinac mi spava na sedistu a gas samo pici. Tad sam bio nov na gasu pa sam malo panicio, nisam znao da mogu da ga zatvorim na ventil na boci.

                        Jel moze jedno malo pitanjce? Skoro me saobracajac pitao jel imam atest, posto nemam on kaze da jos nije propisima regilisano pa onda "aj ovaj put nek ti bude al sledeci put...". E planiram put na more u CG , jel tamo oni to traze? I jel ima veze sto je auto uvezen a sve gas i imam ateste i za bocu i za uredjaj al sa svajcarskim pecatima?

                        pozdrav
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #42
                          Super su ti ti pecati iz Svice cim ti jos uvek imas rucnu slavinu za zatvaranje plina na boci.
                          Idi negde da ti srede sta jos treba pa onda na atest. Nema veze da li neko to trazi ili ne.
                          Uvek se nadje "neko" da se seti da potrazi atest ako vidi bocu. I onda?

                          Comment

                          • chips
                            CBC Član
                            • 11.09.2006
                            • 24
                            • Novi Becej

                            #43
                            'Ajd' još jednom da potvrdite. Da li ugao ventila na boci treba da bude 30 ili 35 stepeni?

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #44
                              na svakom (krštenom) multi ventilu piše na koliko je stepeni.uglavnom su 30 stepeni na cilindričnim bocama ali ima i 60...

                              Comment

                              • chips
                                CBC Član
                                • 11.09.2006
                                • 24
                                • Novi Becej

                                #45
                                Pa otkrio sam grešku.

                                Moja alfa je malo nagnuta prema napred, pa je majstor koji je ugradjivao verovatno merio 30 stepeni u odnosu na patos prtljažnika. Sad sam dobio onaj uglomer sa viskom i podesio sam bocu, odnosno ugao ventila na 30 stepeni u odnosu na put. Ovih dana idem da punim bocu, pa ?u videti da li ima razlike.

                                Comment

                                Working...
                                X