Secam se da sam u nekom broju casopisa Auto citao o ugradnji auto gasa jos pre 30 i kusur godina u Tristac. Malo se pomucih i iskopah taj broj i procitah ga opet, cak sam ga i skenirao. Hteo sam da utvrdim koliko se autogas oprema promenila za poslednjih 38 godina. Ako mogu oni koji se bave ugradnjom TNG opreme i poznavaoci tematike da procitaju tekst pa da mi kazu razlike, ako ih uopste ima, mislim na venturi sistem, ne sekvencijalni, jer on tada naravno nije ni postojao. Sto se tice % koliko je TNG slabiji po perormansama od benzina iz ovih tabela, nadam se da se nesto promenilo na tom planu i da nije vise ovoliko drasticno losije.



Zanimljivo je recimo videti koliko je tada 1968. kostala oprema za TNG (215 000 starih dinara/100 = 2 150 novih din), koliko litar benzina (180 din), koliko litar TNG-a (72 din), koliko su kostali automobili ( u proseku oko 35 000- 40 000 din strani) a koliko je kostao casopis Auto (2 din). Taj odnos se danas drasticno promenio, osim odnosa TNG/benzin sto je otprilike kao danas 32/88 din. Za plate ne znam jer tada nisam bio ni rodjen, ako neko zna i taj podatak neka iznese.



Zanimljivo je recimo videti koliko je tada 1968. kostala oprema za TNG (215 000 starih dinara/100 = 2 150 novih din), koliko litar benzina (180 din), koliko litar TNG-a (72 din), koliko su kostali automobili ( u proseku oko 35 000- 40 000 din strani) a koliko je kostao casopis Auto (2 din). Taj odnos se danas drasticno promenio, osim odnosa TNG/benzin sto je otprilike kao danas 32/88 din. Za plate ne znam jer tada nisam bio ni rodjen, ako neko zna i taj podatak neka iznese.
Comment