Pa tu je IvanT iz servisa Rašić pa će ti on najviše i moći pomoći
Zasto injection ne sme da se pali na plin?
Collapse
X
-
-
-
Verujem da mu ne trebaju ni Ivan ni Dora niti bilo ko, posto je ovde puuuno puta pisano sta je neophodno za pravilan rad automobila na plin.
Ako su svecice biel tako lose, verujem da ni ostatak visokonaponske elektro instalaciej nije dobar. Prvenstveno mislim na kablove, a treba pogledati i razvodu kapu i ruku.
Druga stvar je pravilna smesa, pa kad sredis kablove i protokomer idi na stelovanje plina u AC Rasic i najverovatniej ce sve biti ok.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Hvala, mislio sam da cu duze cekati na odgovor! Kapu mi je majstor proverio, ne znam da li BMW pravi probleme kada je napolju vlazno, a kapa ili kablovi losi??? Posto sam ga bas testirao po najvecoj kisi i nema nikakvih promena u radu. E sad...da li on hoce da pravi eksplozije kada je protokomer los i nema dovoljno ili ima previse vazduha??? Sve u svemu....
Comment
-
-
Pomeri paljenje za par stepeni unapred, ja sam imao taj problem isto na Bmw-u, i roknuo mi je nekoliko puta da su se ljudi okretali, Naravno poizbija creva, stane na sred puta, i meni je stradao protokomer, i pored zastite koja se prilicno iskrivila, i kada sam uzeo drugi protokomer mrdnuo sam paljenje i nikad se to vise nije ponovilo, a sve je drugo ostalo isto. Meni se to desavalo kad je vazduh malo vlazniji, detonira na malim obrtajima pre nego sto usisni ventil skroz zatvori i raznese sve ispred. Malo stelovanja i bez brige, sve ovo drugo sto su naveli isto stoji, mora da bude korektno, kablovi, kapa, ruka, filteri.
Comment
-
-
Sve si mu sad rekao. Ako si preveo sa engleskog znaci 2 stepena?
"Par" stepeni?
Koliko je to na srpskom konkretno. Napravice sranje pa ces ti biti kriv. Salim se. Razumem ja tebe ali ne razumeju svi to.
Ja kad sam pomerao paljenje na Suzukiju Swift 1.3 sa jednom bregastom ja sam pomerio na 9-10° pre a fabricki treba da stoji na 6° za benzin. Ja sam to bas dobro navio ali motor nikada nije davao znake kliktanja cak ni na benzinu pri normalnoj voznji a nisam ga NIKADA ni probao da zavrtim do daske na benzin i cackam mechku. Ipak je to samo 95 oktana i jos ko zna koliko star benzin posto kod nas sto vozimo na gas benzin nikada nije bas nesto svez. Do 3500-4000 je isao sasvim normalno potpuno opterecen na takav benzin.
BMW nisam imao (kuc, kuc) a posebno ne na gas pa ne znam kako stoje stvari sa njim.
Ako se secas tacno za koliko stepeni da pomeri daj coveku makar ideju. Secam se da se za CNG preporucuje da ide pre 150% a ja sam to radio za LPG. Mozda je bilo mnogo ali nije bilo problema nikada a iskreno sam se nadao da ce mozda biti i bio spreman da malo smanjim. Nazalost nigde nisam nasao podatak koliko treba da se ide napred za LPG ali ako uzmemo da je on negde 104 oktana eto i racunice mozda 120-130%. Za toliko mogu da garantujem pod uslovom da su ventili podeseni standardno ako su mehanicki ili za hidraulicke podizace. Ove vrednosti bi svakako trebale da eliminisu uzrok detonacijama a mozda i samo jedan stepen pre. Ne treba njemu mnogo. Ko ima strpljenja i stroboskop nije mu problem da dize za po jedan stepen svaki put dok se problem ne resi trajno. Na stranu to sto auto znatno bolje ide jer potpunije sagoreva sto znaci da treba manje i da trosi.
Jel je sigurno taj auto radio lepo neposredno posle ugradnje gasa i ako jeste koliko dugo i koje je doba godine bilo?
Mene nikada ne zeza auto na gas (a ima vlage stalno) ali evo jos jednog dobrog razloga zasto je sigurnije prvo malo zagrejati motor na benzin pa i motorni prostor da bar ode vlaga. Posle je lakse ako je do toga. Medjutim, tebi detonira i na zagrejan motor sto je vec ozbiljan nedostatak. Jel je smanjen zazor svecica za 0,2mm od standardnog? Svasta nesto moze da bude razlog a i vise njih zajedno. Mi samo mozemo da nagadjamo da je sve sa elektrikom u normalnom stanju a zna se sta kazu majstori. Sve je super samo na gas nece.
Comment
-
-
Kako videh u pp-u, predhodni vlasnik auta je ugradio gas, a ti kupiio auto od njega. Treba prvenstveno pregladati filter gasa posto neznas "servisnu" istoriju, stanje membrana, a za varnicu i sve oko nje su ti ljudi vec rekli, pa da se ne ponavljam. Posto kazes da radis od 09-17h, pa nikako ne mozes da stignes na servis uredjaja, predlazem da jednog dana ostavis auto u 08h u servisu, pa ce se problem u toku dana resiti.
Comment
-
-
Originally posted by RemetikE sad...da li on hoce da pravi eksplozije kada je protokomer los i nema dovoljno ili ima previse vazduha??? Sve u svemu....
Ne verujem da je polovan ispravan skup ali pre toga treba srediti da ne dodje do detonacije...
Comment
-
-
Originally posted by CakiAjde da i ja kazem koju pametnu.
NIJEDAN AUTO/HLADAN MOTOR/ NEVALJA PALITI NA PLIN BIO ON KARBURATORSKI ILI INJEKTORSKI / preporuka prozvodjaca autogas opreme i mnogih stucnjaka / citaj elaborati /iz te oblasti.
Razlozi nisu isti za karburatorske i injektorske motore.
koga zanima vise mogu i o razlozima.
Comment
-
-
Sta ima veze da li je motor hladan? Mislim, nije to glavni razlog. Po tome treba jednostavno SVAKI put paliti na benzin bez obzira na vrstu (sistem) uredjaja. Ja ne palim nikada na benzin (2. auto na gas) i neka mi neko objasni sta sam to propustio.
Mozda je ovde vecina majstora malo vise ozbiljna pa ne ugradjuje problematicne sisteme u problematicne automobile. Dora to vec mesecima pokusava da objasni ali su neki bas uporni. U redu. Jeste cena bitan faktor ali ako je tako onda nema dalje price. Ovo je tehnicki forum a ne forum o tome kako zaraditi pare (za sekvencijalu instalaciju).
Comment
-
-
Ja ne palim nikada na benzin (2. auto na gas) i neka mi neko objasni sta sam to propustio.
Comment
-
-
Prvi Suzuki Swift 1.3 monopoint, 8 mehanickih ventila. Boreg obican isparivac, slavina, mikser. Najjevtinija klasika. Nije bilo nikada problema ali je motor vozen prilicno i sa paljenjem pomerenim na 150% napred. Znaci umesto fabrickih 6° bio je na 9-10°. Ide mnogo bolje tako. Standardni zazor svecica. Bile su i Bosch i NGK V-power. Kablovi su bili champion karbonski. Standardni filter za vazduh sa ulaznim crevom stavljenim u zavetrinu.
Drugi Saab 900i Necam obican reduktor i Impco karburator za gas.
Na samom karburatoru se podesava ler gas i takodje se nalazi slavina u sklopu na ulazu creva za gas. Filter za vazduh je KN najvise iz razloga pakovanja pod haubu. Kablovi silikonski inox Beru (oni plavi klasicni). Svecice su bile klasicne Champion sa standardnim zazorom a sada su NGK v-power. Nazalost na ovom autu nije jednostavno da se pomeri staticki ugao paljenja inace bi isao i on napred za nekoliko stepeni.
Poenta je da ni na jednom sistemu nema NISTA posebno. Ne verujem u teoriju da ja imam samo srecu da nema detonacija.
Comment
-
Comment