OK, o ovome je pisano vec a i ja sam to radio ali...
Citroen BX 16TRS, BRC isparivac.
Zamenio sam filter za vazduh i nastelovao smesu po dobro poznatom Dorinom uputstvu: Auto na 3000 rpm, zavrnes dok ne pocne da se gusi, odvrces dok povecava broj obrtaja, ondak odvrnes jos frtalj kruga i to je to!
Uradio! A i nije mi prvi put... Medjutim ovaj put nije bas sve OK. Elem, auto ide dobro, dobro ubrzava i na niskim i na visokim obrtajima. Problem je ler gas. Ne seta mnogo gore dole ali se motor dok radi na leru nekako strese na svakih nekoliko sekundi. Na auspuhu mlaz izduvnih gasova nije ujednacen nego se cuje nekakvo "puf, puf" u trenutcima kad se "strese"
Mlogo nervira u gradskoj guzvi i stajanju na semaforu...
I da, naravno da sam nastelovao ler na isparivacu posle stelovanja smese...
Sta sam za@$bo? Prebogata ili presiromasna smesa ili mu je neki drugi antrak???

Zamenio sam filter za vazduh i nastelovao smesu po dobro poznatom Dorinom uputstvu: Auto na 3000 rpm, zavrnes dok ne pocne da se gusi, odvrces dok povecava broj obrtaja, ondak odvrnes jos frtalj kruga i to je to!
Uradio! A i nije mi prvi put... Medjutim ovaj put nije bas sve OK. Elem, auto ide dobro, dobro ubrzava i na niskim i na visokim obrtajima. Problem je ler gas. Ne seta mnogo gore dole ali se motor dok radi na leru nekako strese na svakih nekoliko sekundi. Na auspuhu mlaz izduvnih gasova nije ujednacen nego se cuje nekakvo "puf, puf" u trenutcima kad se "strese"

Mlogo nervira u gradskoj guzvi i stajanju na semaforu...

I da, naravno da sam nastelovao ler na isparivacu posle stelovanja smese...
Sta sam za@$bo? Prebogata ili presiromasna smesa ili mu je neki drugi antrak???

Comment