ISPARIVAC - Ciscenje istog
Collapse
X
-
-
Originally posted by zoranbg[URL=http://imageshack.us]
za BRC model AT90 ( ima E i P ) pod 1. je mesto gde ispustas "ulje" ..znaci odvrnes ga skroz - skines ...
ja imam pored mesinganog srafa samo jedan otvor za imbus kljuc i on nesluzi za nikakvo stelovanje.. ti vidim imas dva otvora.. i to ti je ovaj iznad mesinganog srafa koji kako rece IvanT sluzi za ler..onaj levi(u odnosu na mesingani sraf),nije za nikakvo stelovanje
kod mene je pričvršćen na ovaj nosač!! pa ću vidit ako nemogu dobavit ventil (za ispustit) probaću da dignem (malo gori) cjeli isparivač....
Razmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!?
Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
-
Razmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!? Zbunjen
Comment
-
-
Originally posted by IvanTRazmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!? Zbunjenoki-doki
Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
-
-
Sutra ću prevesti ovo što je IvanT napisao na engleskom (sada nemam vremena)
I svaka čast Ivane, odgovori su konstruktivni i pojednostavljeni. Iako vidim da se neki žale na moderatore
Obavezno navraćam u servis kod tebe kada doletim do BG
Svaka čast još jednom
Comment
-
-
Pa ne žale se na njega, nego na mene
Comment
-
-
Ma znam....
ALi šta ćeš kada imaš specifičan način odgovaranja pa sam i ja nekoliko puta pomislio da se rugaš, mada na kraju skontam da ipak nije tako.
Na kraju kada se pogleda ti daješ najviše konstruktivnih odgovora i znam da se ponekada smoriš
Nego tema je isparivači a ja opet nemam vremana da prevedem ovo što je ivan napisao na engleskom pa ako neko želi uskočiti i prevesti to. Ima ljudi koji ne znaju English
Comment
-
-
PROCEDURA (prevod)
Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:
1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.
2. Zaustaviti motor i skinuti cev za gas.
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.
Comment
-
-
Evo danas sam jedva nekako doša do šrafa za ispuštanje ulje!
(mora sam skinut akumulator-da bi pristupio ventilu za ispuštanje ulja)
Ventil je bio dobro zategnut!! tako da sam ga mora papagajkam odvidat!?
i kad sam odvida "čep" iscurilo je "jako malo" crne tekućine??!
možda naj_više jedan cep (od rakije) jel to inače tako malo?
ili je kod mene već ispuštano?!
Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
Comment