ISPARIVAC - Ciscenje istog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #31
    MAINTENANCE KIT FOR LPG REDUCER VACUUM & SUPER RG80

    lovato, gas, gpl, cng, metano, lpg, lpg, gas, vehicle, conversion, kits, and, cng, gas, car, conversion, systems,


    za LOVATO kit za reparaciju isparivaca.

    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #32
      E pa dobro je. Ja imam P sto znaci da mi se ler steluje rukom mesinganim srafom


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #33
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #34
          znaci igra se Tajvanska Kanasta .. =]

          sedam na damu ... imal ko da čuči na popa ?
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • gloginjaR
            CBC Član
            • 02.10.2006
            • 69
            • Split

            #35
            Originally posted by zoranbg
            [URL=http://imageshack.us]
            za BRC model AT90 ( ima E i P ) pod 1. je mesto gde ispustas "ulje" ..znaci odvrnes ga skroz - skines ...
            ja imam pored mesinganog srafa samo jedan otvor za imbus kljuc i on nesluzi za nikakvo stelovanje.. ti vidim imas dva otvora.. i to ti je ovaj iznad mesinganog srafa koji kako rece IvanT sluzi za ler..onaj levi(u odnosu na mesingani sraf),nije za nikakvo stelovanje
            Ok' pogledaću sutra detaljnije! il' ću vidit da dignem isparivač!!?
            kod mene je pričvršćen na ovaj nosač!! pa ću vidit ako nemogu dobavit ventil (za ispustit) probaću da dignem (malo gori) cjeli isparivač....

            Razmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!?

            Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
            Plin:LandiRenzzo (BRC)
            Potpis nije po pravilima foruma...

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #36
              Razmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!? Zbunjen
              Razmisli jos malo, pa ce ti se "samo kasti".
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • gloginjaR
                CBC Član
                • 02.10.2006
                • 69
                • Split

                #37
                Originally posted by IvanT
                Razmišljam neš.....dali je bolje ispuštat "to ulje" kad je motor(cijeli sistem) VRUĆ ili je bolje kad je Hladan imali to veze!? Zbunjen
                Razmisli jos malo, pa ce ti se "samo kasti".
                pa vjerojatno dok je vruć! ( oki-doki
                Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
                Plin:LandiRenzzo (BRC)
                Potpis nije po pravilima foruma...

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #38
                  Pa, naravno!
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Goranp
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2006
                    • 436
                    • Banja Luka

                    #39
                    Sutra ću prevesti ovo što je IvanT napisao na engleskom (sada nemam vremena)

                    I svaka čast Ivane, odgovori su konstruktivni i pojednostavljeni. Iako vidim da se neki žale na moderatore

                    Obavezno navraćam u servis kod tebe kada doletim do BG

                    Svaka čast još jednom
                    Banjaluka Blog
                    http://gradbanjaluka.blogspot.com
                    Tattoo Picture
                    http://tattooaco.blogspot.com

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Pa ne žale se na njega, nego na mene
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Goranp
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2006
                        • 436
                        • Banja Luka

                        #41
                        Ma znam....
                        ALi šta ćeš kada imaš specifičan način odgovaranja pa sam i ja nekoliko puta pomislio da se rugaš, mada na kraju skontam da ipak nije tako.
                        Na kraju kada se pogleda ti daješ najviše konstruktivnih odgovora i znam da se ponekada smoriš

                        Nego tema je isparivači a ja opet nemam vremana da prevedem ovo što je ivan napisao na engleskom pa ako neko želi uskočiti i prevesti to. Ima ljudi koji ne znaju English
                        Banjaluka Blog
                        http://gradbanjaluka.blogspot.com
                        Tattoo Picture
                        http://tattooaco.blogspot.com

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #42
                          PROCEDURA (prevod)

                          Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
                          Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:

                          1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.

                          2. Zaustaviti motor i skinuti cev za gas.
                          Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
                          prikljuckom na akumulator.

                          3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.

                          4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
                          Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.

                          5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.

                          6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.

                          7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.

                          8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #43
                            Originally posted by Goranp
                            @prolupator Pod remontom misliš na zamjenu membrana???
                            Da, membrana, opruhga i jos poneceg u setu za zamenu...

                            Nije isplativo da to radim sam, a zelja za dokazivanjem da mogu ili ne mogu je nesto drugo...
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • gloginjaR
                              CBC Član
                              • 02.10.2006
                              • 69
                              • Split

                              #44
                              Evo danas sam jedva nekako doša do šrafa za ispuštanje ulje!
                              (mora sam skinut akumulator-da bi pristupio ventilu za ispuštanje ulja)

                              Ventil je bio dobro zategnut!! tako da sam ga mora papagajkam odvidat!?
                              i kad sam odvida "čep" iscurilo je "jako malo" crne tekućine??!
                              možda naj_više jedan cep (od rakije ) jel to inače tako malo? ili je kod mene već ispuštano?!
                              Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
                              Plin:LandiRenzzo (BRC)
                              Potpis nije po pravilima foruma...

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #45
                                i meni je tako bilo .. oko 2 kapi a prvi put sam ga otvorio posle 20 000 km ... . znaci to je to
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X