ISPARIVAC - Ciscenje istog
Collapse
X
-
Originally posted by dranixPROCEDURA (prevod)
Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:
(cut)
Što se dobija s njim? tj: koja je njegova 'glavna' fumkcij (zadaća)?
dodatak...dali on služi za "reguliranje" 'potrošnje plina(gasa)??
tjako sam dobro skonta iz prijašnjih tema)..služi np:da ako oću da mi bolje vuče, onda će više trošit? ili obrnuto!?
jel se to štela na tom druggom šrafu(imbus)?
Pitam zato jel bi htio probat kod sebe tu "kombinaciju"! Nekako mi ima slab odaziv na papučici gasa!!! (slabo ubrzava).
...sad ako bi htio da mi "bolje poteže".... dali se to tu šteluje?Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
-
Gore navedena procedura je za podesavanje MINIMUMA.
Kad ti das naglo gas i leptir se otvori do kraja motor pokusa da povuce gas i prvo na sta naleti je SLAVINA koja je samo delimicno otvorena. Ako bi bila skroz otvorena bilo bi idealno za odziv. Naravno da to nije slucaj jer slavina sluzi za podesavanje maksimuma. Posto necemo da previse trosi onda je ona i zavrnuta tako da daje maximum na nekih 3000-3500. Kad das gas do kraja to je 5-6000 i vise (do limita motora). Zlo je to sto je slavina fiksno podesena uvek na jednu istu vrednost sto je idelano za krstarenje ali ne i za odziv. Sve je veliki kompromis kod primitivnih sistema. Kompjuterski upravljan ventil tzv. sistema sa lambda kontrolom delimicno resava ovaj problem jer ima mogucnosti da "prepozna" kad si stisnuo papucicu do kraja i tada otvori ventil skroz i eto brzeg odziva odmah.
Comment
-
-
Originally posted by dranixGore navedena procedura je za podesavanje MINIMUMA.
Znači da samo "čačkam" oko ove vide mesingane koja se može prstima uhvatit (ne imbus) i to je to! da nediram imbus vidu?
Ok (
Malo pre sam bia u AutoTim_a (zastupnik za LandiRenzzo)
pa popodne idem prominit filter od plina i da mi prekontroliše ler gas!
Sad više manje gas je dobar! jedino nisam siguran dali je to 'normalno' np:kod šaltanja u voznji i sad onaj prvi tren kad sam prešalta u višu brzinu, znači prvi momenat kad dam gas nakon što sam prešalta, prvi stisak papučice gasa, auto "na tren "posustane" ALI SAMO TRENUTAK! zatim dovoljno je malo pustit papučicu i ponovo dat gas i on povuče "normalno"!!? to je sve sekunda dvi! sad valda je to "normalno"!?
Vidi ću popodne nakon izmjene filtera plina!
izmjena i štelanje gasa dodje oko 20eura).
oK (
Pozz
gloginjaRVozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
-
...evo očistilo mi je filter! tj:samo ga je propuva na kompresor! i to je to=]
Inače filter je bio KRCAT SA "ONOM PILJEVINOM"znači kad je otvoria filter, puna čašica i sam filter je bio u onoj crnoj "prašini"!!
Sad mi auto bolje vuče! i čak mu je zvuk drugačiji!?
Inače sam zadovoljan! jedino je cijena "paprena" 20eura za skidanje dvi vide i propuhavanje na kompresor! :x
oki dokiVozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
Plin:LandiRenzzo (BRC)
Potpis nije po pravilima foruma...
Comment
-
-
Originally posted by BLABLABLAImam ugrađen lovatov isparivač, kakav je na zvaničnoj lovato stranici
http://www.lovatogas.com/abacoCMS/lovat ... PL.jpg.jpg
Zanima, me dali ima i kdje šrauf za izpoštanje parafinskog ulja. Prema rječima servisera taj isparivač nema tog šraufa.
Dali je to istina ili nije.
Pozdrav
Matjaž
To pitam zbog toga jer se mi u posljednje vrijeme auto gasi kod prvog odnosno hladnog prabacivanja sa benzina na plin. Plin jednostavno ne stiže dovoljno brzo umjesto benzina, pa se auto gasi. Pitam zbog toga jer toga prošle zime nije bilo.
BDW. Filtar tečne faze mjenjan kod 17kkm, izgledao kao nov, filtar gasovite faze nije bio mjenjan, poslije mjenjanja filter prešao još oko 10kkm.
Inače auto radi OK, samo prebacijanje smeta jer se auto gasi.
Comment
-
-
Nema tog srafa na sistemima za ubrizgavanje gasa. Zato postoji filter gasne faze.
Comment
-
-
Nedovoljno zagrejani gasni injektori, tj. ulje koji ipak dodje do njih izazove da se "zalepe", a resenje je ocistiti injektore i povecati temperaturu na kojoj ce motor preci na gas, da se ne bi ponovilo.
Comment
-
-
Opet hvala
Ovakav odgovor sam i očekivao.
Gasi se inače, kad recimo automatika prebacuje kod laganog dodavanja gasa. Kretanja sa semafora (u međuvremenu su bili postignuti uslovi za prebacivanje). Ne gasi se kad je prebacijanje dogodi kod kočenja sa motorom ili vožnje konstantnim gasom (u tom slučaju samo jače štucne).
Drugo pitanje. Jer je puno posla sa čiščenjem Lovatovog reila i dali trebaju možda nove brtve poslije čiščenja odnosno razklapanja.
Pitam zbog toga jer servis, koji je radio ugradnju na mom autu ne radi više sa Lovatom. Nemam pojma ko sad kod nas radi Lovato ali me u stvari ni ne zanima, zbog svih čarolija oko Lovata kod nas.
Comment
-
-
Drugo pitanje. Jer je puno posla sa čiščenjem Lovatovog reila i dali trebaju možda nove brtve poslije čiščenja odnosno razklapanja.
Comment
-
Comment