ISPARIVAC - Ciscenje istog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gloginjaR
    CBC Član
    • 02.10.2006
    • 69
    • Split

    #46
    Originally posted by zoranbg
    i meni je tako bilo .. oko 2 kapi a prvi put sam ga otvorio posle 20 000 km ... . znaci to je to
    valda je to to!?

    šta sad dolazi na red! ovaj filter plina!

    Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
    Plin:LandiRenzzo (BRC)
    Potpis nije po pravilima foruma...

    Comment

    • gloginjaR
      CBC Član
      • 02.10.2006
      • 69
      • Split

      #47
      Originally posted by dranix
      PROCEDURA (prevod)

      Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
      Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:
      (cut)
      Meni nije baš naj_jasnije Čemu služi taj drugi (imbus) šraf za " stelovanje osetljivosti membrane niskog pritiska"!??
      Što se dobija s njim? tj: koja je njegova 'glavna' fumkcij (zadaća)?



      dodatak...dali on služi za "reguliranje" 'potrošnje plina(gasa)??
      tjako sam dobro skonta iz prijašnjih tema)..služi np:da ako oću da mi bolje vuče, onda će više trošit? ili obrnuto!? jel se to štela na tom druggom šrafu(imbus)?
      Pitam zato jel bi htio probat kod sebe tu "kombinaciju"! Nekako mi ima slab odaziv na papučici gasa!!! (slabo ubrzava).
      ...sad ako bi htio da mi "bolje poteže".... dali se to tu šteluje?
      Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
      Plin:LandiRenzzo (BRC)
      Potpis nije po pravilima foruma...

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Gore navedena procedura je za podesavanje MINIMUMA.
        Kad ti das naglo gas i leptir se otvori do kraja motor pokusa da povuce gas i prvo na sta naleti je SLAVINA koja je samo delimicno otvorena. Ako bi bila skroz otvorena bilo bi idealno za odziv. Naravno da to nije slucaj jer slavina sluzi za podesavanje maksimuma. Posto necemo da previse trosi onda je ona i zavrnuta tako da daje maximum na nekih 3000-3500. Kad das gas do kraja to je 5-6000 i vise (do limita motora). Zlo je to sto je slavina fiksno podesena uvek na jednu istu vrednost sto je idelano za krstarenje ali ne i za odziv. Sve je veliki kompromis kod primitivnih sistema. Kompjuterski upravljan ventil tzv. sistema sa lambda kontrolom delimicno resava ovaj problem jer ima mogucnosti da "prepozna" kad si stisnuo papucicu do kraja i tada otvori ventil skroz i eto brzeg odziva odmah.

        Comment

        • gloginjaR
          CBC Član
          • 02.10.2006
          • 69
          • Split

          #49
          Originally posted by dranix
          Gore navedena procedura je za podesavanje MINIMUMA.

          Znači da samo "čačkam" oko ove vide mesingane koja se može prstima uhvatit (ne imbus) i to je to! da nediram imbus vidu?

          Ok (

          Malo pre sam bia u AutoTim_a (zastupnik za LandiRenzzo)
          pa popodne idem prominit filter od plina i da mi prekontroliše ler gas!

          Sad više manje gas je dobar! jedino nisam siguran dali je to 'normalno' np:kod šaltanja u voznji i sad onaj prvi tren kad sam prešalta u višu brzinu, znači prvi momenat kad dam gas nakon što sam prešalta, prvi stisak papučice gasa, auto "na tren "posustane" ALI SAMO TRENUTAK! zatim dovoljno je malo pustit papučicu i ponovo dat gas i on povuče "normalno"!!? to je sve sekunda dvi! sad valda je to "normalno"!?

          Vidi ću popodne nakon izmjene filtera plina!
          izmjena i štelanje gasa dodje oko 20eura).

          oK (
          Pozz
          gloginjaR
          Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
          Plin:LandiRenzzo (BRC)
          Potpis nije po pravilima foruma...

          Comment

          • gloginjaR
            CBC Član
            • 02.10.2006
            • 69
            • Split

            #50
            ...evo očistilo mi je filter! tj:samo ga je propuva na kompresor! i to je to =]

            Inače filter je bio KRCAT SA "ONOM PILJEVINOM" znači kad je otvoria filter, puna čašica i sam filter je bio u onoj crnoj "prašini"!!

            Sad mi auto bolje vuče! i čak mu je zvuk drugačiji!?

            Inače sam zadovoljan! jedino je cijena "paprena" 20eura za skidanje dvi vide i propuhavanje na kompresor! :x

            oki doki
            Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
            Plin:LandiRenzzo (BRC)
            Potpis nije po pravilima foruma...

            Comment

            • BLABLABLA
              CBC Član
              • 26.10.2005
              • 78
              • Ljubljana

              #51
              Originally posted by BLABLABLA
              Imam ugrađen lovatov isparivač, kakav je na zvaničnoj lovato stranici

              http://www.lovatogas.com/abacoCMS/lovat ... PL.jpg.jpg

              Zanima, me dali ima i kdje šrauf za izpoštanje parafinskog ulja. Prema rječima servisera taj isparivač nema tog šraufa.

              Dali je to istina ili nije.

              Pozdrav

              Matjaž
              Pošto mi nije nitko odgovorio, molim Doru ili Ivana T osobno, ako možeta odgovoriti na moje pitanje oko šraufa za pustanje ulja na Lovato isparivaču. Sistem Lovato Fast 90.

              To pitam zbog toga jer se mi u posljednje vrijeme auto gasi kod prvog odnosno hladnog prabacivanja sa benzina na plin. Plin jednostavno ne stiže dovoljno brzo umjesto benzina, pa se auto gasi. Pitam zbog toga jer toga prošle zime nije bilo.

              BDW. Filtar tečne faze mjenjan kod 17kkm, izgledao kao nov, filtar gasovite faze nije bio mjenjan, poslije mjenjanja filter prešao još oko 10kkm.

              Inače auto radi OK, samo prebacijanje smeta jer se auto gasi.


              Pozdrav

              Matjaž PLINFARER

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #52
                Nema tog srafa na sistemima za ubrizgavanje gasa. Zato postoji filter gasne faze.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • BLABLABLA
                  CBC Član
                  • 26.10.2005
                  • 78
                  • Ljubljana

                  #53
                  Originally posted by IvanT
                  Nema tog srafa na sistemima za ubrizgavanje gasa. Zato postoji filter gasne faze.
                  Hvala. A uzrok za gašenje. Koja ideja.


                  Pozdrav

                  Matjaž PLINFARER

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #54
                    Nedovoljno zagrejani gasni injektori, tj. ulje koji ipak dodje do njih izazove da se "zalepe", a resenje je ocistiti injektore i povecati temperaturu na kojoj ce motor preci na gas, da se ne bi ponovilo.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • BLABLABLA
                      CBC Član
                      • 26.10.2005
                      • 78
                      • Ljubljana

                      #55
                      Opet hvala
                      Ovakav odgovor sam i očekivao.
                      Gasi se inače, kad recimo automatika prebacuje kod laganog dodavanja gasa. Kretanja sa semafora (u međuvremenu su bili postignuti uslovi za prebacivanje). Ne gasi se kad je prebacijanje dogodi kod kočenja sa motorom ili vožnje konstantnim gasom (u tom slučaju samo jače štucne).

                      Drugo pitanje. Jer je puno posla sa čiščenjem Lovatovog reila i dali trebaju možda nove brtve poslije čiščenja odnosno razklapanja.

                      Pitam zbog toga jer servis, koji je radio ugradnju na mom autu ne radi više sa Lovatom. Nemam pojma ko sad kod nas radi Lovato ali me u stvari ni ne zanima, zbog svih čarolija oko Lovata kod nas.


                      Pozdrav

                      Matjaž PLINFARER

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #56
                        Drugo pitanje. Jer je puno posla sa čiščenjem Lovatovog reila i dali trebaju možda nove brtve poslije čiščenja odnosno razklapanja.
                        Nece ti trebati, ali kada budes rasklapao reil budi izuzetno pazljiv i dobro pazi na redosled skidanja delova, kako bi posle sve mogao normalno da sklopis. Najvecu paznju obrati na izuzetno tanak limcic koji prekriva klackalice brizgaca!!!
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • BLABLABLA
                          CBC Član
                          • 26.10.2005
                          • 78
                          • Ljubljana

                          #57
                          Hvala za savjet, ali za sade neču otvarati reila. Samo ako se stvari bitno pokvare.


                          Pozdrav

                          Matjaž PLINFARER

                          Comment

                          Working...
                          X