Uvod...
Po prvi put ću moderatorsku funkciju upotrebiti da stavim lepljivu poruku a da nije u edukativne svrhe a možda će biti...
Kanim se dugo da pokrenem ovakvu temu ali sve kao nema smisla, pa nije uredu pa..
Činjenica da sam radio do 3 jutros a u 7 nastavio posao opovrgava ono moje pravilo da ne pišeš poruku dok si "svež" ali izuzeci ponekad iskušavaju pravilo...
Razrada...
Primer današnji me je baš ozlojedio, bilo je i pre toga ali ovo je prevršilo meru. Čovek je vraćen iz dva razloga. Prvi je opravdan jer je polako ispuštao plin na isparivaču. Ugradnja je bila pre više meseci a isparivač je bio iskrivljen, to jest nije bio u položaju kako sam ga namestio. Neki majstor se naslonio očigledno. To ume da izazove savijanje cevi u holenderu i treba je doteći.
Drugi razlog je položaj miksera i nedostatak antidetonacionog uredjaja na neodredjenom delu usisne cevi ali po priči trebalo bi na grlu u**** da se nalazi. Sprava je neka koja izdržava 2 bara pritisak pa se onda otvara.

Sve je montirano prema slici i koja je fabričko uputstvo.
Gospodine pregledaču, objasnite mi gde da kupim tu spravu koja drži dva bara pritisak pa se tek onda otvara.
Gospodine pregledaču objasnite mi pomoću kojih trikova ste saznali da to treba baš tamo da se montira.
Gospodine pregledaču, objasnite mi koji je razlog zašto ne može proći atest bez te sprave, mislim koji je bezbednosni razlog?
Gospodine pregladaču, recite mi da li ste ikad uživo prisustvovali ugradnji plinske instalacije ili su Vam samo na slikama pokazali? Da li su Vam uopšte pokazali?
Gospodine pregledaču da li Vi uzimate pravo za supervizora za najboljeg, najvrsnijeg najnaj pregledača koji sve zna?
Gospodine pregledaču, da li ste bacili pogled na dotični auto i osmotrili teren da vidite poluge od menjača tik uz cev u**** koje ne dozvoljavaju da se isti odmakne više od 1 cm a mikser je najmanje 3 pa je fabričko uputstvo za taj auto da se mikser montira kao na slici ili Vi znate napamet svaki auto.
Gospodine pregledaču vi ste Magarac, pardon tri Magarca, saznao sam danas da ima i treći...
Gospodine predledaču Vi ste neobrazovani, nestručni i tehnički nesposobni za posao koji obavljate a to je pregled plinske instalacije u svrhu dobijanja atesta radi učestvovanju vozila sa plinskim pogonom u saobraćaju.
Nemate kanal ni dizalicu, zato propuštate vozila kojima je provučena cev za plin kroz oprugu auta pa je ista precvika, koja je provučena preko sajle ručne pa je precvika, koja je povezana plastičnim vezicama za bilo šta pa otpadne jer se štede čak i vezice, koja je postavljena na dva santimetra od izduvne grane i zategnuta ko struna da je ne možeš ni odmaći ako bi hteo učiniti dobro delo, koja nema ni santimetra viška da se zameni bugarski kratki burić jer propušta pa se mora menjati cela cev. Itd.... Mnogi primeri iz svakodnevne prakse sa slikama vaših atesta i dotične cevke... Dokumentacija je podebela.


Gospodine pregledaču, šteta što radite na Fakultetu pa nemate internet i kompjuter da pročitate o ventilu koji sam pominjao a to je ovaj na slici. ispod viri Emegasova nalepnica ili Vam nisu pokazali sliku Lovatovog ventila? Možda su Vam dali neke druge slike na kvalitetnom papiru? Da li da napomenem da ima Vaš atest, da, ima Vaš atest. Na slici se vidi gornji zatvoreni čije pipanje izaziva erupciju tečnog gasa. Star je oko mesec dana što se vidi i po šrafovima koji blistaju... Takodje je primer šetajuće boce sa trakastim limom 0.5 mm i baštenskim crevom kap po kap a o šrafčinama od 6 mm da ne govorimo... ne može dalje iz kola a tu nek se tumba...
Ova nebuloza takodje...

Na Temerinskoj visi na jednom zidu diploma koja ukazuje sa ponosom da se u tom servisu radi atest uz vaš blagoslov. Ima još takvih servisa. Svakodnevno popravljam te blagoslove koji su opasni po život. Verovatno prema svecu i tropar...
Svaki dan se pregleda minimum 30 a verovatno i 50 auta.
50X3600=180000/80=2250 evrića, toliko košta jedna dizalica franko namontirana u bilo gde. od opreme posedujete jedan čančić sa sapunicom i četkicu za brijanje. I ja koristim sapunicu ali imam i sondu za ispitivanje, ako Vam zatreba rado ću pomoći, košta 20 evrića....
Sve to puta 5 dana u nedelji pa puta meseci pa puta godina.
Možda mi računica i nije baš najtačnija ali cenim da dobro zaradite ne radići ništa pametno i da bi mogli izdvojiti neku kintu za iznajmljivanje garaže i kupovinu dizalice a eventualno i fotoaparata, ima danas dobrih za 100 do 200 evrića.
Gospodine pregledaču da li Vas možda grize savest što otimate pare bez pištolja pa morate to opravdati nebuloznim šlajzvrcnama ne bi li ispali veći Papa od Pape?
Što izmišljate toplu vodu ili rupu na saksiji, treba samo da pitate ili čitate ovaj forum. E ta prokleta opcija search, ko li je izmisli....
Ukinuli ste pregled u Subotici jer su imali kanal i dizalicu pa i digitalni fotoaparat da slikaju instalaciju i pregledali vozilo od A do Š bar pola sata i davali vrlo dobar atest. Izgovor je bio da ne rade kako treba pa su čak poništeni i retroaktivno izdati atesti a onda su normalno ti isti (vozači) morali doći do Vas da im uzmete meru, to jest pare. Da li da kažem da sad Vi idete u Suboticu sa putnim troškovima i pregledate aute?
I mogao bih tako u nedogled ali sad mi je dosta pisanja, za razliku od Vas ja moram sutra nešto raditi i odgovarati za uradjeno. Mene je sramota kad uzmem pare za nešto što nisam uradio ili dobro uradio. Vidim da Vi nemate sa tim problema.
Mislio sam da ovo zaključam ali ne bi bilo fer, mada ni oni nisu fer ali možda im neko dojavi ili odštampa pa dobijem i neki odgovor.
Bube....
Po prvi put ću moderatorsku funkciju upotrebiti da stavim lepljivu poruku a da nije u edukativne svrhe a možda će biti...
Kanim se dugo da pokrenem ovakvu temu ali sve kao nema smisla, pa nije uredu pa..
Činjenica da sam radio do 3 jutros a u 7 nastavio posao opovrgava ono moje pravilo da ne pišeš poruku dok si "svež" ali izuzeci ponekad iskušavaju pravilo...
Razrada...
Primer današnji me je baš ozlojedio, bilo je i pre toga ali ovo je prevršilo meru. Čovek je vraćen iz dva razloga. Prvi je opravdan jer je polako ispuštao plin na isparivaču. Ugradnja je bila pre više meseci a isparivač je bio iskrivljen, to jest nije bio u položaju kako sam ga namestio. Neki majstor se naslonio očigledno. To ume da izazove savijanje cevi u holenderu i treba je doteći.
Drugi razlog je položaj miksera i nedostatak antidetonacionog uredjaja na neodredjenom delu usisne cevi ali po priči trebalo bi na grlu u**** da se nalazi. Sprava je neka koja izdržava 2 bara pritisak pa se onda otvara.

Sve je montirano prema slici i koja je fabričko uputstvo.
Gospodine pregledaču, objasnite mi gde da kupim tu spravu koja drži dva bara pritisak pa se tek onda otvara.
Gospodine pregledaču objasnite mi pomoću kojih trikova ste saznali da to treba baš tamo da se montira.
Gospodine pregledaču, objasnite mi koji je razlog zašto ne može proći atest bez te sprave, mislim koji je bezbednosni razlog?
Gospodine pregladaču, recite mi da li ste ikad uživo prisustvovali ugradnji plinske instalacije ili su Vam samo na slikama pokazali? Da li su Vam uopšte pokazali?
Gospodine pregledaču da li Vi uzimate pravo za supervizora za najboljeg, najvrsnijeg najnaj pregledača koji sve zna?
Gospodine pregledaču, da li ste bacili pogled na dotični auto i osmotrili teren da vidite poluge od menjača tik uz cev u**** koje ne dozvoljavaju da se isti odmakne više od 1 cm a mikser je najmanje 3 pa je fabričko uputstvo za taj auto da se mikser montira kao na slici ili Vi znate napamet svaki auto.
Gospodine pregledaču vi ste Magarac, pardon tri Magarca, saznao sam danas da ima i treći...
Gospodine predledaču Vi ste neobrazovani, nestručni i tehnički nesposobni za posao koji obavljate a to je pregled plinske instalacije u svrhu dobijanja atesta radi učestvovanju vozila sa plinskim pogonom u saobraćaju.
Nemate kanal ni dizalicu, zato propuštate vozila kojima je provučena cev za plin kroz oprugu auta pa je ista precvika, koja je provučena preko sajle ručne pa je precvika, koja je povezana plastičnim vezicama za bilo šta pa otpadne jer se štede čak i vezice, koja je postavljena na dva santimetra od izduvne grane i zategnuta ko struna da je ne možeš ni odmaći ako bi hteo učiniti dobro delo, koja nema ni santimetra viška da se zameni bugarski kratki burić jer propušta pa se mora menjati cela cev. Itd.... Mnogi primeri iz svakodnevne prakse sa slikama vaših atesta i dotične cevke... Dokumentacija je podebela.


Gospodine pregledaču, šteta što radite na Fakultetu pa nemate internet i kompjuter da pročitate o ventilu koji sam pominjao a to je ovaj na slici. ispod viri Emegasova nalepnica ili Vam nisu pokazali sliku Lovatovog ventila? Možda su Vam dali neke druge slike na kvalitetnom papiru? Da li da napomenem da ima Vaš atest, da, ima Vaš atest. Na slici se vidi gornji zatvoreni čije pipanje izaziva erupciju tečnog gasa. Star je oko mesec dana što se vidi i po šrafovima koji blistaju... Takodje je primer šetajuće boce sa trakastim limom 0.5 mm i baštenskim crevom kap po kap a o šrafčinama od 6 mm da ne govorimo... ne može dalje iz kola a tu nek se tumba...
Ova nebuloza takodje...

Na Temerinskoj visi na jednom zidu diploma koja ukazuje sa ponosom da se u tom servisu radi atest uz vaš blagoslov. Ima još takvih servisa. Svakodnevno popravljam te blagoslove koji su opasni po život. Verovatno prema svecu i tropar...
Svaki dan se pregleda minimum 30 a verovatno i 50 auta.
50X3600=180000/80=2250 evrića, toliko košta jedna dizalica franko namontirana u bilo gde. od opreme posedujete jedan čančić sa sapunicom i četkicu za brijanje. I ja koristim sapunicu ali imam i sondu za ispitivanje, ako Vam zatreba rado ću pomoći, košta 20 evrića....
Sve to puta 5 dana u nedelji pa puta meseci pa puta godina.
Možda mi računica i nije baš najtačnija ali cenim da dobro zaradite ne radići ništa pametno i da bi mogli izdvojiti neku kintu za iznajmljivanje garaže i kupovinu dizalice a eventualno i fotoaparata, ima danas dobrih za 100 do 200 evrića.
Gospodine pregledaču da li Vas možda grize savest što otimate pare bez pištolja pa morate to opravdati nebuloznim šlajzvrcnama ne bi li ispali veći Papa od Pape?
Što izmišljate toplu vodu ili rupu na saksiji, treba samo da pitate ili čitate ovaj forum. E ta prokleta opcija search, ko li je izmisli....
Ukinuli ste pregled u Subotici jer su imali kanal i dizalicu pa i digitalni fotoaparat da slikaju instalaciju i pregledali vozilo od A do Š bar pola sata i davali vrlo dobar atest. Izgovor je bio da ne rade kako treba pa su čak poništeni i retroaktivno izdati atesti a onda su normalno ti isti (vozači) morali doći do Vas da im uzmete meru, to jest pare. Da li da kažem da sad Vi idete u Suboticu sa putnim troškovima i pregledate aute?
I mogao bih tako u nedogled ali sad mi je dosta pisanja, za razliku od Vas ja moram sutra nešto raditi i odgovarati za uradjeno. Mene je sramota kad uzmem pare za nešto što nisam uradio ili dobro uradio. Vidim da Vi nemate sa tim problema.
Mislio sam da ovo zaključam ali ne bi bilo fer, mada ni oni nisu fer ali možda im neko dojavi ili odštampa pa dobijem i neki odgovor.
Bube....
Comment