"Izduvna klapna" na kutiji filtera vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aladin
    CBC Senator
    • 17.08.2005
    • 223
    • Beograd

    #16
    Da, to su konkretni odgovori. Tako nesto sam i mislio..... Naravno da treba popraviti uzrok detonacija a ne leciti posledice. Ne znam kako neko uopste moze da vozi uz stalne detonacije i uzda se u klapnu...
    Od kada mi je prosle godine puklo kuciste filtera nisam imao ni jednu detonaciju ali vodim racina o smesi, svecice se na vreme menjaju, filter, kontrolisu se kontakti...
    Mislio sam da klapna moze da pomogne mozda onda kad se desi nesto sto promakne kontroli kao sto se meni desio da je zicica od komutatora do razvodnika gubila kontakt. A cim se desi prva detonacija i uz pomoc klapne i srece kuciste prezivi, o'ma gledati sta je uzrok glupavoj eksploziji...
    Znam da spasa nema uvek ali se tako valjda sanse povecavaju....
    Ko prvi devojci - sam u nju upada!

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Meni je detonacija izbila zabice na poklopcu filtera vazduha (odmah prva) i bilo ih je oko 15ak ukupno, dok nisam resio problem (komplet nova struja:bobina, kablovi, svecice). A neka sledeca mi je shebala i senzor toplote u****nog vazduha na gumenom crevu od filtera do usisne grane. Sreca pa kosta samo oko 200 din.
      I dan danas nisam promenio kuciste filtera (protiv uroka ) nego sam ga samo vezao onih plasticnim vezicama sto se uvlace same u sebe (kako da objasnim ) Dobro drzi, i cvrsce nego prethodne zabice, a i jeftino je... Kuciste kosta oko 100E (ma obicna plasticna kutija) i ne dam!!!

      Kako venturi NE GARANTUJE ponovnu pojavu detonacije, to mi je i dodatan razlog za neinvestiranje u kuciste filtera.
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • shadow
        CBC Senator XXL
        • 23.09.2005
        • 555
        • Beograd

        #18
        Mozda je ovo pitanje za posebnu temu ali...

        U kojim uslovima dolazi do detonacije? Na sta vozac treba da obrati paznju da ne dodje do detonacije? Osim struje, sta josh moze da prouzrokuje detonaciju?
        My crew is all fired up
        Y'all better just wise up

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Kad bi ste makar procitali ove lepljive teme u autogasu, ne bi smo imali ovakva pitanja.

          `Ajde citaj, pa javi sta pise tamo.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #20
            Originally posted by IvanT
            lepljive teme
            mora da je kineski lepak pa ljudi nevide!!!
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #21
              Code:
              Uzroci detonacije i rešenja
              
              Detonacija se najčešce dešava iz dva razloga. Prvi razlog (ne po važnosti) je struja u automobilu. Pod "strujom" podrazumevamo sve što utiče na paljenje varnice na svećici. U to spadaju sama svećica, razvodna kapa, rotor, kablovi, bobina, komutator... Od nabrojanog, najčešći uzrok detonacije su loši visokonaponski kablovi,rotor i razvodna kapa. Sve ima svoj vek trajanja i trebalo bi da bude blagovremeno menjano. U slučaju da je nešto od ovog neispravno, može doci do neželjene varnice na cilindru koji nije na redu paljenja. Preko otvorenih ventila, tako se zapali smeša gasa u usisnoj grani i eto nevolje. Kod karburatorskih sistema ovo nije tako opasna pojava, jer su retki oni sa plasticnim kućištem filtera, pa nema neke štete sem lupanja srca vozača. Prasak ume da bude glasan, ali je bezopasan. Kod injection sistema je ovo već druga priča, pošto tu ima više vitalnih delova koji mogu biti oštećeni. Najrizičniji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha.
              
              Drugi razlog je siromašna smeša gasa u usisnoj grani. Ako je pravilno izabrana TNG oprema za dotični motor, jedini razlog je nedostatak gasa u trenutku naglog stiskanja pedale gasa. Gasa može da nedostaje, opet, iz dva razloga: niste na vreme promenili filter, pa kroz njega prolazi manje gasa nego što treba, ili vozite na isparenja u rezervoaru. Naravoučenije: promenite filter, ili natočite gorivo na vreme. Siromašna smeša će detonirati sama od sebe, bez ikakvog uticaja varnice ili nekog drugog faktora. Isto se dogadja i sa benzinom, kao i kod sekvencijalnog ubrizgavanja gasa, samo je onda detonacija mnogo manja, jer je količina smeše mala (pošto se brizga samo za taj cilindar) i nema štete.
              
              Ako nije pravilno izabran isparivač ili mikser za odredjenu snagu motora, onda će neminovno doći do detonacije jer se motor neće snabdeti dovoljnom količinom gasa.
              Znaci ako redovno menjamo filtere i ako u rezervoaru ima dovoljno plina, i elektricne instalacije su 100% ok, prakticno se moze reci da nema sanse da dodje do detonacije?
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                REcimo da je verovatnoca da se desi detonacija manja od 1%, ako su ti uslovi ispunjeni, ali sa venturi sistemom nikada nemozes da kazes da si 100% siguran. Moze da ne detonira nikada, a moze da detonira 5 sekundi nakon ugradnje gasa.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                Working...
                X