elektroventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veljko
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2006
    • 476
    • Backi Jarak, NS
    • Volvo V50 DRIVe

    elektroventil

    auto: corolla 84 god , karb, 1.3, Zavoli uredjaj, i elektroventil za gas je isto Zavoli
    vozim vec 2 i po godine bez problema

    hm

    vec nekih nedelju dana imam problem

    prvo jedno vreme nije hteo da radi na gas, tj. jeeeeeedva ga upalim na benzin i kad ga prebacim malo kasnije ( u voznji ) na gas, nece da radi tj. gasi se
    jednom je primio gas (lpg) al kad sam stisnu papucicu gasa ( ) do kraja,
    al kasnije nista.

    prvo odem kod mog majstora za auto, da proveri kako radi na benzin, mislim paljenje i tome sl.
    ok



    odem kod majstora za gas
    auto radi na benzin
    on kaze prebaci na gas, al skine onu zicicu za struju sto je tamo, i onda zavrne onaj ventil za protok sto ide na karb, i onda odvrne malo i - auto radi normalno
    ( dodaje on malo struju tamo na ventil u medjuvremenu dok odvrce)

    nakon 2 dana opet ista prica

    i opet ja kod njega, i opet sve je ok, nakon iste procedure


    eh nisam ja sad besan nego sledeci dan
    odem autom do radnje, i vratim se a ono,
    auto skroz poblesavio sa strujom, znaci, svetlila lampica za ulje, zuji za svetlo, a kljuc je kod mene u ruci a auto ugasen, kad mu dam bilo kakvu pobudu za struju - otvorim vrata ( svetlo) , ili stisnem kocnicu,
    auto pali ventilator na hladnjaku, zuji kao da su upaljena svetla ( ma onaj signal )
    skinem klemnu da resim problem
    i naravno sve to po mraku

    al na 200 m od mog majstora auto ( ne za gas)

    i sutradan odem po auto , da ga slepamo, al on upali
    o odvezem ga kod njega, i kad ga ugasih, on opet poblesavio

    ovaj put ga nismo dalje palili vec smo ga slepali do elektricara,

    uz spreman pp aparat za nedaj boze, jbg gremlini su to


    i on to sredi, ( masa, zamenio neke zice koje su se grejale )
    znaci auto ne blesavi sa strujom, radi na gas ....

    i to sve juce

    a danas

    spremam se
    , sa zenom i detetom
    i auto nece da upali jbt


    i upali jedva, i krenem ja ,i prebacim na gas, i nakon 2 km
    skrecem u neku ulicicu i ugasi se , al sto je tad nesto puklo
    uff
    al ajd ( mozda nije bitno, mozda je )

    ode zena sa detetom na odrediste peske...
    i nece da upali, prebacim na benzin
    i vergla i vergla .........
    i ja jeeeeeeedva upalim
    i odem sve na benzinu do kuce, i tamo
    skinem zicicu sa elektro ventila za gas
    prebacim dugme na gas
    i vratim se pod haubu, vratim zicicu
    i radi na gas

    i sad je kao sve ok, tj kuci sam

    inace
    -kad tako jedva upali kao da radi na jedan klip, pa na dva , pa na 3 i na kraju sastavi kako treba

    svecice su ngk
    kablovi dobri
    kapa jos dobra ( reko majstor )

    znaci pitanje je

    kako izgleda kad rikne elektro ventil za gas
    mozda su riknula oba , onaj za benzin takodje
    znaci kako to izgleda
    kako se ponasa, jel ovako , il da i dalje trazim problem u struji

    tj, sta bi mogao bit problem
    Bolje biti sretan nego pametan
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ventil za gas kad rikne izgleda isto kao kad nije riknuo
    Nije do ventila...
    pregledaj isparivač, ispusti ulje iz njega ili zameni membrane...
    Ima (pušta) previše gasa...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • veljko
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2006
      • 476
      • Backi Jarak, NS
      • Volvo V50 DRIVe

      #3
      samo ne kontam zasto nece da upali na benzin kao mina

      znaci do toga je sto isparivac ima (pusta) vise gasa, i kad je na benzinu sklopka

      inace auto je odjednom poceo tako da se ponasa, jednostavno jednog lepog dana mi se smrklo pred ocima

      izgleda isto kao kad nije riknuo
      Bolje biti sretan nego pametan

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ako pušta gas, napuni granu pa kad dodbije i benzin upali upravo tako kako si opisao, jedan po jedan cilndar. Moguće je i prekidać da je crkao ili crkava pa ne razdvaja dobro ventile..
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • veljko
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2006
          • 476
          • Backi Jarak, NS
          • Volvo V50 DRIVe

          #5
          uf nesmem nista vise ni da pitam, samo cu da prosirim listu

          u svakom slucaju hvala

          sutra proveravam sve


          edit
          20.jan

          bio sam kod majstora za gas
          i iskljucio je gas , tj. stavio auto direkt na benzin i zavrnuo bocu( potrosili smo gas)
          pa ako upali ujutro na benzin
          onda je do gasa



          edit
          22 jan

          auto je radio na benzin
          bio kod majstora za gas
          pregledali membranu - ok
          ventili -ok
          prekidac - radi

          auto na gas radi za sada ok ( pre sat vremena je sredjeno )
          boze zdravlja - i ubuduce




          edit 5. mart
          da napisem i kraj price

          eh, ajd da neradim refresh, posto nema potrebe al za buduce korisnike

          promenio sam onaj prekidac, i auto je opet radio, al onako...

          no u medjuvremenu sam kupio R kapu, ruku i kablove, i htedoh da odem kod majstora da to izmenjam, al auto stade i - ni makac, sastavi on kad palim al ko da radi na 2 klipa, a ne 3 -a kamoli 4,
          i doslepamo ga u radionicu
          i ja odem kuci, posto sam kontao da nije mozda zupcasti preskocio ( al sta ja znam, citam forum pa nagadjam)

          i dodjem sutra popodne da vidim sta se radi sa autom, koje delove da kupujem, jbg, crko je
          kad tamo auto radi ko zvecarka- ona zmija


          ljudi
          majstor je "samo" izmenjao one kablove, i onu kapu, ruku i ja mu jos rekao onaj dan nek vidi svecice, i to je promenio, stavio je bosch
          pitam jel bosch ili bosch
          kaze bosch
          OK

          inace kad sam pre kupovao ngk, rekose mi da prelaze oko 70k km
          sipak, jedva 30k

          al eto
          dakle pre svega promenite struju

          barem radi reda

          pozz

          Bolje biti sretan nego pametan

          Comment

          • nikolapanic
            CBC Senator XXL
            • 16.10.2005
            • 657
            • Petrovac

            #6
            Evo da ne otvaram drugu temu.U auto je ugradjen lovato uredjaj i posto elektroventil nije postavljen kako treba a treba da se menja i filter,hocu da promenim ceo elektroventil.E sad,kod mene ima samo jedan koji snabdeva materijalom i nema lovato el.ventil ali ima neku marku koja takodje proizvodi i dizne(nesto kao mag,gasm,gem,ili sl.)i kaze da je daleko bolji nego da stavim lovato.E da li je pametno staviti taj elektroventil ili staviti ipak lovato ?
            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

            Comment

            • djurdjija
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2006
              • 365
              • Prokuplje

              #7
              Lakse ti je da promenis samo filter na ventilu i da izmestis na drugo mesto nego da kupujes i stavljas nov ventil tipa emegas ili valtek.Ali ako imas kintu znas ono ima se moze se.

              Comment

              • nikolapanic
                CBC Senator XXL
                • 16.10.2005
                • 657
                • Petrovac

                #8
                Ja sam vec resio da stavim nov elektroventil samo me interesuje sta je bolje-da kupim lovato ili ovaj koji mi nudi prodavac(kao neki najbolji)?
                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                Comment

                • djurdjija
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2006
                  • 365
                  • Prokuplje

                  #9
                  U svakom slucaju ja bih stavio lovato.

                  Comment

                  Working...
                  X