auto: corolla 84 god , karb, 1.3, Zavoli uredjaj, i elektroventil za gas je isto Zavoli
vozim vec 2 i po godine bez problema
hm
vec nekih nedelju dana imam problem
prvo jedno vreme nije hteo da radi na gas, tj. jeeeeeedva ga upalim na benzin i kad ga prebacim malo kasnije ( u voznji ) na gas, nece da radi tj. gasi se
jednom je primio gas (lpg) al kad sam stisnu papucicu gasa (
) do kraja,
al kasnije nista.
prvo odem kod mog majstora za auto, da proveri kako radi na benzin, mislim paljenje i tome sl.
ok
odem kod majstora za gas
auto radi na benzin
on kaze prebaci na gas, al skine onu zicicu za struju sto je tamo, i onda zavrne onaj ventil za protok sto ide na karb, i onda odvrne malo i - auto radi normalno
( dodaje on malo struju tamo na ventil u medjuvremenu dok odvrce)
nakon 2 dana opet ista prica
i opet ja kod njega, i opet sve je ok, nakon iste procedure
eh nisam ja sad besan nego sledeci dan
odem autom do radnje, i vratim se a ono,
auto skroz poblesavio sa strujom, znaci, svetlila lampica za ulje, zuji za svetlo, a kljuc je kod mene u ruci a auto ugasen, kad mu dam bilo kakvu pobudu za struju - otvorim vrata ( svetlo) , ili stisnem kocnicu,
auto pali ventilator na hladnjaku, zuji kao da su upaljena svetla ( ma onaj signal )
skinem klemnu da resim problem
i naravno sve to po mraku
al na 200 m od mog majstora auto ( ne za gas)
i sutradan odem po auto , da ga slepamo, al on upali
o odvezem ga kod njega, i kad ga ugasih, on opet poblesavio
ovaj put ga nismo dalje palili vec smo ga slepali do elektricara,
uz spreman pp aparat
za nedaj boze, jbg gremlini su to
i on to sredi, ( masa, zamenio neke zice koje su se grejale )
znaci auto ne blesavi sa strujom, radi na gas ....
i to sve juce
a danas
spremam se
, sa zenom i detetom
i auto nece da upali jbt
i upali jedva, i krenem ja ,i prebacim na gas, i nakon 2 km
skrecem u neku ulicicu i ugasi se , al sto je tad nesto puklo
uff
al ajd ( mozda nije bitno, mozda je
)
ode zena sa detetom na odrediste peske...
i nece da upali, prebacim na benzin
i vergla i vergla .........
i ja jeeeeeeedva upalim
i odem sve na benzinu do kuce, i tamo
skinem zicicu sa elektro ventila za gas
prebacim dugme na gas
i vratim se pod haubu, vratim zicicu
i radi na gas
i sad je kao sve ok, tj kuci sam
inace
-kad tako jedva upali kao da radi na jedan klip, pa na dva , pa na 3 i na kraju sastavi kako treba
svecice su ngk
kablovi dobri
kapa jos dobra ( reko majstor )
znaci pitanje je
kako izgleda kad rikne elektro ventil za gas
mozda su riknula oba , onaj za benzin takodje
znaci kako to izgleda
kako se ponasa, jel ovako , il da i dalje trazim problem u struji
tj, sta bi mogao bit problem
vozim vec 2 i po godine bez problema
hm
vec nekih nedelju dana imam problem
prvo jedno vreme nije hteo da radi na gas, tj. jeeeeeedva ga upalim na benzin i kad ga prebacim malo kasnije ( u voznji ) na gas, nece da radi tj. gasi se
jednom je primio gas (lpg) al kad sam stisnu papucicu gasa (

al kasnije nista.
prvo odem kod mog majstora za auto, da proveri kako radi na benzin, mislim paljenje i tome sl.
ok
odem kod majstora za gas
auto radi na benzin
on kaze prebaci na gas, al skine onu zicicu za struju sto je tamo, i onda zavrne onaj ventil za protok sto ide na karb, i onda odvrne malo i - auto radi normalno
( dodaje on malo struju tamo na ventil u medjuvremenu dok odvrce)
nakon 2 dana opet ista prica
i opet ja kod njega, i opet sve je ok, nakon iste procedure

eh nisam ja sad besan nego sledeci dan
odem autom do radnje, i vratim se a ono,
auto skroz poblesavio sa strujom, znaci, svetlila lampica za ulje, zuji za svetlo, a kljuc je kod mene u ruci a auto ugasen, kad mu dam bilo kakvu pobudu za struju - otvorim vrata ( svetlo) , ili stisnem kocnicu,
auto pali ventilator na hladnjaku, zuji kao da su upaljena svetla ( ma onaj signal )
skinem klemnu da resim problem
i naravno sve to po mraku

al na 200 m od mog majstora auto ( ne za gas)
i sutradan odem po auto , da ga slepamo, al on upali
o odvezem ga kod njega, i kad ga ugasih, on opet poblesavio
ovaj put ga nismo dalje palili vec smo ga slepali do elektricara,
uz spreman pp aparat

i on to sredi, ( masa, zamenio neke zice koje su se grejale )
znaci auto ne blesavi sa strujom, radi na gas ....
i to sve juce
a danas
spremam se
, sa zenom i detetom
i auto nece da upali jbt

i upali jedva, i krenem ja ,i prebacim na gas, i nakon 2 km
skrecem u neku ulicicu i ugasi se , al sto je tad nesto puklo
uff
al ajd ( mozda nije bitno, mozda je

ode zena sa detetom na odrediste peske...
i nece da upali, prebacim na benzin
i vergla i vergla .........
i ja jeeeeeeedva upalim
i odem sve na benzinu do kuce, i tamo
skinem zicicu sa elektro ventila za gas
prebacim dugme na gas
i vratim se pod haubu, vratim zicicu
i radi na gas
i sad je kao sve ok, tj kuci sam
inace
-kad tako jedva upali kao da radi na jedan klip, pa na dva , pa na 3 i na kraju sastavi kako treba
svecice su ngk
kablovi dobri
kapa jos dobra ( reko majstor )
znaci pitanje je
kako izgleda kad rikne elektro ventil za gas
mozda su riknula oba , onaj za benzin takodje
znaci kako to izgleda
kako se ponasa, jel ovako , il da i dalje trazim problem u struji
tj, sta bi mogao bit problem

Comment