Autogas kao dodatni injection sistem na TuRbo motor

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Re: Vialle

    Originally posted by Marquis de Saab
    Na temu gorepomenutog Vialle-a, imao sam prilike da ga osmotrim na 2 razlicita automobila i u obe price - Lancia Delta 1.6 i Renault Laguna 1.6 je bio neverovatan. To je jedini uredjaj koji dize snagu motora za 10-15% (na novim uredjajima '02-) i to sve zahvaljujuci pumpi visokog pritiska koju ima u rezervoaru. Potrosnja ne prelazi vise od 5% u odnosu na benzin. Merac je vezan na pokazivac za benzin u instrument tabli, nema budzenja, jedan mali diskretan taster! Oni koji su uvozili kola iz Holandije, znaju da tamo svi imaju LPG3 sisteme i to je upravo Vialle. To je jedini uredjaj koji bih se usudio da stavim na turbo motor.
    Mana je cena!! Meni su u njihovom servisu u Sofiji za 9-3 2.0LPT trazili 2660 eura sa bocom od 60l. Mana je i to sto za svaku intervenciju treba ici u Sofiju, blizeg nema, a ovde (Bg) niko ne kapira te LPi uredjaje.
    Nije problem u kapiranju, nema softvera ni interfejsa, to treba nabaviti pa ćemo lako skapirati. Sa tim je lako bez toga nikakvo znanje ne pomaže.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Marquis de Saab :

      Dobrodosao

      Kako nas nadje?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Nice , 204E Vozi ga odma kao hladnog , necekaj da se greje, teraj ga dok se nezagreje ulje (do 5 minuta posle postizanja normalne radne temerature) u stepen prenosa iznad nego sto si navikao. Dakle dok je hladan koristi TuRbo punjac sa minimalnim pritiskom da bi izbegao povlacenje ulja pored karika dok je motor hladan.
        Vozis li puno gradske voznje, menjaj ulje na max 10.000KM !!!

        Pozdrav od jedinog sa B203R
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #34
          Originally posted by BOOST
          Nice , 204E Vozi ga odma kao hladnog , necekaj da se greje, teraj ga dok se nezagreje ulje (do 5 minuta posle postizanja normalne radne temerature) u stepen prenosa iznad nego sto si navikao. Dakle dok je hladan koristi TuRbo punjac sa minimalnim pritiskom da bi izbegao povlacenje ulja pored karika dok je motor hladan.
          Vozis li puno gradske voznje, menjaj ulje na max 10.000KM !!!

          Pozdrav od jedinog sa B203R


          "...upadam u trip...neki gadan trip..."

          salim se...
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Heh.. izgleda da ce se ovo lepo razresiti.
            Zahvaljujem Dori na brdu informacija i diskusija u vezi razvijanja novog sistema.
            Za sad izgleda da sam prvi koji ce izvuci korist iz svega ovoga, a nadam se da sam i lichno nesto pripomogao u otvaranju misli .. svaka nova konstrukcija zahteva novi nachin rezonovanja i mogu da se zahvalim na nesebichnom deljenju iskustava sa autogasom
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            Working...
            X