Grejanje u kabini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BaneM
    CBC Član
    • 03.03.2006
    • 14
    • Mionica

    Grejanje u kabini

    Pozdrav svima na forumu.

    Uređaj za gas je Lovato.

    Imam malih poteškoća sa grejanjem u kabini. Naime kada se otvori termostat za cirkulaciju rashladne tečnosti kroz hladnjak, cirkulacija kroz radijator za grejanje kabine prestane sve do zatvaranja termostata. Pri tururanju cirkulacija se uspostavi za kratko. Moj zaključak, obzirom da je isparivač paralelno vezan sa radijatorom, je da se to dešava zbog manjeg otpora strujanja tečnosti kroz isparivač i nedovoljnog kapaciteta pumpe. Naravno ovo do zime nisam primetio. Nema nikakvih drugih problema.

    Moje pitanje je da li neko ima sličnih iskustava za rešenje ovog problema. Da li je dovoljno da prigušim cirkulaciju prema isparivaču i koliko (koliko bih smeo) ili da remontujem pumpu?
    Jetta II 1.6 84'
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Ocisti mali hladnjak (grejac kabine), pre nego li uradis bilo sta drugo.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • BaneM
      CBC Član
      • 03.03.2006
      • 14
      • Mionica

      #3
      Očistio već. Sipao novi antifriz i isto.
      Jetta II 1.6 84'

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Probaj i sa isparivacem vezanim na red, pa ako se situacija ne promeni proveri termostat pa menjaj pumpu.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Bane,
          Obicno se desava suprotno. Da voda ne stize do isparivaca obicno zbog duzine creva od racve do njega ili zbog visine isparivaca. Lici kao da nesto tu nije cisto. Poduvaj malo grejac ali u kontra smeru i isperi ga.
          Ako to ne popravi stanje prebaci auto na benzin i prekljesti odlazno crevo prema isparivacu SKROZ (ili jos bolje oba creva i to sto blize racvi) pa se tako vozi polako da vidis da li greje kabinu normalno. Ako greje onda nije nesto u redu sa pumpom ili eventulano kaisem koji proklizava (nadam se da si to proverio vec).
          Da li je taj problem postojao uvek od kada postoji gasna instalacija?
          Koliko je stara pumpa? Da li se uvek koristio antifriz u sistemu i redovno menjao kao i da li je bila dobra koncentracija. Ovo zadnje zbog eventualne korozije pumpe.
          Mehanicari ne menjaju pumpu kvazi NIKADA dok ne procuri sto znaci da se ona pre toga obicno i ne "istrosi" (impeler).
          Da li si siguran da ti je slavina za grejanje dobra (da skroz otvara)?

          Comment

          • Zmaj KV
            CBC Senator
            • 05.10.2005
            • 202
            • Kraljevo

            #6
            Prvo jel mozes da nam kazes koji auto i sa kojim motorm je u pitanju Ja znam za takve probleme kod VW i Renault i obicno takav problem nema nikakve veze sa autogas-nom instalacijom...
            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

            Comment

            • BaneM
              CBC Član
              • 03.03.2006
              • 14
              • Mionica

              #7
              Hvala dranix

              "U ovom poslu važi jedno osnovno i sveto pravilo: sve je suprotno od onog što izgleda da jeste" (Ilija ?vorovi?)

              Tako je i kod mene. Produvao sam greja? i u suprotnom smeru, problem se pojavio odmah posle ugradnje gasne instalacije, a auto je prešao 116kkm, u Srbiju je iz Nema?ke došao novembra 2005. Pretpostavljam da se uvek koristio antifriz obzirom da je redovno servisiran sve ove godine. Ne bih razvaljivao pumpu ako baš ne moram jer nemam problema sa pregrevanjem motora. Do otvaranja termostata greje normalno. Kad termostat otvori, ispariva? je uvek normalno vreo a grejanje postepeno prestane potpuno, a posle ve?eg turiranja po?ne ponovo pa stane(taman dok cirkulacija ponovo krene kroz greja? pri bržem obrtanju pumpe). Najverovatnije je malo ve?i zazor izme?u kola pumpe i ku?išta pa me interesovalo jel' tako još kod nekoga sa istim motorom.
              Originally posted by Zmaj KV
              Prvo jel mozes da nam kazes koji auto i sa kojim motorm je u pitanju Ja znam za takve probleme kod VW i Renault i obicno takav problem nema nikakve veze sa autogas-nom instalacijom...
              Dole u potpisu, a detaljnije VW Jetta II 1,6l 55kW, mehani?ki podiza?i ventila, dvogrli karburator Pierburg 2E2 1984 god.
              Jetta II 1.6 84'

              Comment

              • BARTONE
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2006
                • 398
                • Bor

                #8
                ocigledno je to problem kod VWa
                komsijina askona 1.3 iz 84 ima slicnih problema
                a uglavnom je vozi na plin
                kako on kaze treba mu nekih 2-3km voznje da bi osetio da duva mlako
                nisam nesto puno zavirivao pod haubu,i ne znam kako mu je vezan isparivac,ali meni to lici kod njega na otvoren termostat
                kod mene na citroenu bas gledao juce i isparivac je vezan redno sa grejacem u kabini
                ono sto sam primetio to je da imam za nijansu slabije grejanje nego pre ugradnje plina,pa pretpostavljam da mi je cirkulacija prvo kroz isparivac a potom kroz radijator kabine
                @BaneM
                jesi li probao dranixov savet da auto prebacis na benzin a da zatvoris dotok vode u isparivac?

                Comment

                • BaneM
                  CBC Član
                  • 03.03.2006
                  • 14
                  • Mionica

                  #9
                  dranix-ov savet sa zatvaranjem ?u probati uskoro. Ina?e je sve normalno do otvaranja termostata i od njegovog zatvaranja.
                  Jetta II 1.6 84'

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #10
                    meni se posle 15ak hiljada prevezenih na gas pojavilo malo slabije grejanje u kabini (inace na kecu otkida kako greje, kad je do daske) a sve je uzrokovano time sto se jedno crevo vremenom nakrivilo i "ustinulo" pa jedva da ide nesto kroz njega. pogledaj creva da li se "lome" ili imaju blage krivine.
                    .

                    Comment

                    • ABARTH
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2006
                      • 364
                      • Vršac,Banat,Vojvodin
                      • SKALA 65

                      #11
                      Jel imas na crevima za grejanje prema grejacu one dve dzombe(ventili sta su vec ) sa povezanim bajpasom medjusobno????? (tanje crevo )

                      Comment

                      • Fabia & Avensis
                        CBC Senator
                        • 25.05.2006
                        • 215
                        • Podgorica - MNE!

                        #12
                        Imao sam isti problem sa 3 VW-a, tri plasticne vodene pumpe u kitu.
                        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Bypass mu ne treba ako ima permanentno ukljuceno (i preko leta)
                          rasterecenje kao sto je to recimo isparivac.
                          Ako se ventil nije zaglavio ne bi trebalo da smeta, ali ...

                          Comment

                          • ABARTH
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2006
                            • 364
                            • Vršac,Banat,Vojvodin
                            • SKALA 65

                            #14
                            Originally posted by dranix
                            Ako se ventil nije zaglavio ne bi trebalo da smeta, ali ...
                            zaglavio je 100%

                            Comment

                            • BaneM
                              CBC Član
                              • 03.03.2006
                              • 14
                              • Mionica

                              #15
                              Imam dve budže povezane bajpasom...
                              Originally posted by Fabia & Avensis
                              Imao sam isti problem sa 3 VW-a, tri plasticne vodene pumpe u kitu.
                              Jel bilo pomo?i?
                              Jetta II 1.6 84'

                              Comment

                              Working...
                              X