Oblik signala lambda sonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr_W
    CBC Član
    • 17.06.2005
    • 65
    • Beograd

    Oblik signala lambda sonde

    Zanima me da li i kod rada motora na plin signal sa lambda sonde treba da izgleda identi?no kao i kod rada na benzin (na benzinu izgleda kao pravilna sinusoida) ?

    U pitanju je klasik venturi sa lambda kontrolom.
    MUD IS ALL WE NEED
    http://www.srbija4x4.com
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    O svemu je pisano na forumu.
    Skroz si u krivu posto postavljas ovakva pitanja ili se meni to samo cini.

    Comment

    • mr_W
      CBC Član
      • 17.06.2005
      • 65
      • Beograd

      #3
      Ok.
      Hvala.

      Dodatak:

      Posle prelistanih svih 5 strana s postovima iz ovog dela foruma, nisam našao zadovoljavaju?i odgovor. ?ak ni približan.
      MUD IS ALL WE NEED
      http://www.srbija4x4.com

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Signal je isti...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • mr_W
          CBC Član
          • 17.06.2005
          • 65
          • Beograd

          #5
          E to je odgovor koji mi je trebao !

          Hvala
          MUD IS ALL WE NEED
          http://www.srbija4x4.com

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Originally posted by mr_W
            Ok.
            Hvala.

            Dodatak:

            Posle prelistanih svih 5 strana s postovima iz ovog dela foruma, nisam našao zadovoljavaju?i odgovor. ?ak ni približan.
            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ram&t=9075

            trazio si u pogresnom delu, da si koristio opciju TRAZI nasao bi...
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • mr_W
              CBC Član
              • 17.06.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              Svaka ?ast Boost, ali nije odgovor na ono što me zanima. To za "sinusoidu" sam i sam otkrio ranije..

              nego.. ajd ovu temu na lock, ili brišite.. totalno je beskorisna, sram da me bude što sam je i postavljao
              MUD IS ALL WE NEED
              http://www.srbija4x4.com

              Comment

              • KKK
                CBC Član
                • 16.09.2005
                • 68
                • Beograd

                #8
                @dranix & @boost
                A zašto ne bismo zatvorili forum, i onako nema teme koje se nismo dotakli, i naparavili bazu znanja sa dobrom pretragom, a ?
                Nije mi jasno kako vas ne mrzi da na prosto pitanje čiji odgovor zahteva "DA" ili "NE" (ako znate odgovor) objašnajvate kako se koristi "Search" na forumu.
                http://www.srbija4x4.net

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Za citanje izmedju redova da se ustanoviti da je signal isti iz linkovanog topica.

                  KKK - vec je dobio odgovor od Dore pa nije bilo bitno da ga ponavljam samo sam mu dao malo da chita.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Slusaj KKK,
                    Za takvo postavljeno pitanje NIJE dovoljan odgovor samo sa Da ili NE jer covek ocigledno nema pojma o tome sto pita ili je samo losije formulisao pitanje. Ja racunam sa tim da smo svi mi procitali CEO forum i da pratimo. Zaista mi je jako zao sto to mnogi ne cine i sto se pitanja ponavljaju. Ja takodje racunam da smo naucili vec dosta i idemo dalje ili je mozda bolja ona komunisticka "korak napred, tri koraka nazad"?
                    Dosadno bre sve isto. I vraBci vec znaju.

                    Comment

                    • mr_W
                      CBC Član
                      • 17.06.2005
                      • 65
                      • Beograd

                      #11
                      Alo, alo.. kakvo ?itanje celog foruma ?? Ako ?u ve? da ?itam "celo" nešto onda ?u ?itati neku dobru knjigu, a ne post o signalu lambda sonde na X strana gde je 90% prepucavanje o matematici i AC signalu.
                      MUD IS ALL WE NEED
                      http://www.srbija4x4.com

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ma pusti dranixa, on je veza izmedju neba i zemlje pa mora da procita sve
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • KKK
                          CBC Član
                          • 16.09.2005
                          • 68
                          • Beograd

                          #13
                          Dobro dranix,
                          Sticajem okolnosti radi se i o mom motoru i zajedno smo gledali u notebook u tumačili parametre koje je "sistem" vraćao pri različitim režimima rada.

                          Kako bi ti preformulisao pitanje, prosvetli me:

                          "Zanima me da li i kod rada motora na plin signal sa lambda sonde treba da izgleda identi?no kao i kod rada na benzin (na benzinu izgleda kao pravilna sinusoida) ? "

                          Stvarno se nekada preteruje u održavanju čistote foruma.
                          http://www.srbija4x4.net

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Lambda = Oxigen senzor.

                            Nivo kiseonika uvek prisutan u korektnoj meri bz obzira na pogonsko gorivo.
                            Lambd 1 = lambda 1 uvek.

                            Nemesati stohometrijsku vrednost sa LAMBDA vrednosti.

                            Jednostavno, nije li
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Nije.
                              Mislim, nije lako podesiti da prati. Kad bi bilo lako onda bi to svako.
                              Salim se ja samo.
                              Ko kaze da je jednostavno podesiti gasnu instalaciju?
                              U zavisnosti od vrste uredjaja cesto je nemoguce da se podesi da idealno prati razlicite rezime motora i da bude lambda 1. Ka tome se samo tezi. Ni benzinski sistem nije idealan ali je dobijen na osnovu eksperimentisanja kao najbolji kompromis svih faktora (odziv, snaga, potrosnja).
                              Bilo kako bilo, vazno je da smesa nije previse siromasna oko najveceg obrtnog momenta. Lambda kontrola kod gasa ima mogucnost ucenja kao i mnoge druge korisne opcije za podesavanje a kosta samo 100 eura. Naravno da su moderniji sistemi jos mnogo napredniji.
                              Uslov broj 1 za sve je potpuno ispravna lambda sonda. Mnoge jos uvek rade ali nisu potpuno ispravne (postale su prespore).
                              Nije mi jasno zasto se uopste bavite tim stvarima (podesavanjem) kad to kod dobrog majstora kosta tako malo. Mislite da moze bolje? Moze samo i uvek drugacije ali uvek na racun potrosnje goriva. Sva sreca sto jos uvek nema obaveznog testa izduvnih gasova na tehnickom u Srbiji. Ne bi vam palo na pamet da se igrate.
                              Uglavnom i ovde vazi staro pravilo da bez alata (analizator gasova) nema ni zanata.
                              Jedini nacin da motor zaista radi kako treba i da trosi koliko treba je sekvencijalni sistem. Svi ostali sistemi imaju malo veci kompromis kod podesavanja.

                              Comment

                              Working...
                              X