Originally posted by BRABUS
Dora, ne pricam napamet. Sve sto pricam je iz srednjerocnih i dugorocnih studija o razvoju automobilske industrije. U to ne sumnjam, zato sto su to kreirali mnogo pametniji, dalekovidniji i mocniji ljudi od mene, a i zato sto znam koliko te studije kostaju i kako
<------
Shvatio sam i već smo o ovome pisali ranije... Pojenta je u onome što sam rekao da je neko iz ekonomskih razloga pod vidom ekologije rešio da to ide na onu stranu. Suviše postoji laboratorija i naučnih instituta koji bi ostali bez posla a o auto industriji da ne govorim. Posredno i neposredno oko nafte radi 70 posto čovečanstva.
Biodizel je produkt u rangu metana po dobijanju i primeni. Problem je u tome što nema pumpi pa nije ni popularan. Da neko stvarno vodi računa o ekologiji to bi bilo primarno odavno.
<-----------
se ozbiljno rade....
Sto se putnickog programa tice, tu definitivno nece biti velikih pomeranja u pravcu gasa, jer se ide na razvoj dizel motora i hibridnih motora (pogonjenih benzinskim i dizel motorima u kombinaciji sa elektro motorima). Vecina proizvodjaca radi na tome i to zajednicki. Skoro su DaimlerChrysler i GM popisali ugovor o saradnji u razvoju hibrida. To dovoljno govori...
<---------
Slažem se, vidi gore....
<---------------
Zar mislis da su ljudi koji vode auto kompanije glupi, pa se nisu setili izuma starog pitaj boga koliko i rekli - to je buducnost !!! Naravno da nisu....i da imaju razlog zasto se ne orjentisu na gas.
<----------
Da su glupi ne bi imali kompanije, da misle na mene opet ne bi imali kompanije, pa ti sam proceni.
<--------------
Gas ima buducnost u zemljama kao sto je Rusija i na Balkanu...ali ne iz ekoloskih, nego iz sasvim drugih razloga.
Sto se Mercedesa tice, jedini auto koji izlazi sa instalacijom za gas iz fabrike je E200 CNG, i trenutno ima ispod 1% prodaje E klase. Pusten je probni balon...i logicno - pukao je.
<-----------
Mislio sam na teretni program, a Nemačka je u povoju bilo kakvog alternativnog pogona a po gasu pogotovo. Misli mda ni sada ne bi nešto preduzeli baš povodom toga da nisu u EU pa se izjednačuju standardi.
Primer je i Sloveniaj koja mora u nekom roku da napravi minimum 40 gasnih pumpi da bi ostatak Evrope imao gde da toči gorivo usput.
Što se pomenutog Mercedesa tiče, šta su očekivali? Da idem 300 kilometara daleko da natočim gas?
<----------
Sto se kamiona tice, tu stvarno nisam upucen, ali sumnjam da i tu ima neku perspektivu.
<------
Da nisu sami sebi skočili u stomak sa navodnom brigom oko ekologije i ja sumnjam da bi nešto bilo oko toga. Ovako po pitanju snage i ekologije, jaki dizel motori su vrlo pogodni za takve kombinacije. Nedostatak pumpi opet čini svoje. Pogotovo za takav dugoprugaški saobraćaj recimo. U spomenutoj Australiji je veliki procenat takvih vozila jer su davno na to orijentisani.
Infrastruktura to prati normalno.
<------
Shvatio sam i već smo o ovome pisali ranije... Pojenta je u onome što sam rekao da je neko iz ekonomskih razloga pod vidom ekologije rešio da to ide na onu stranu. Suviše postoji laboratorija i naučnih instituta koji bi ostali bez posla a o auto industriji da ne govorim. Posredno i neposredno oko nafte radi 70 posto čovečanstva.
Biodizel je produkt u rangu metana po dobijanju i primeni. Problem je u tome što nema pumpi pa nije ni popularan. Da neko stvarno vodi računa o ekologiji to bi bilo primarno odavno.
<-----------
se ozbiljno rade....
Sto se putnickog programa tice, tu definitivno nece biti velikih pomeranja u pravcu gasa, jer se ide na razvoj dizel motora i hibridnih motora (pogonjenih benzinskim i dizel motorima u kombinaciji sa elektro motorima). Vecina proizvodjaca radi na tome i to zajednicki. Skoro su DaimlerChrysler i GM popisali ugovor o saradnji u razvoju hibrida. To dovoljno govori...
<---------
Slažem se, vidi gore....
<---------------
Zar mislis da su ljudi koji vode auto kompanije glupi, pa se nisu setili izuma starog pitaj boga koliko i rekli - to je buducnost !!! Naravno da nisu....i da imaju razlog zasto se ne orjentisu na gas.
<----------
Da su glupi ne bi imali kompanije, da misle na mene opet ne bi imali kompanije, pa ti sam proceni.
<--------------
Gas ima buducnost u zemljama kao sto je Rusija i na Balkanu...ali ne iz ekoloskih, nego iz sasvim drugih razloga.
Sto se Mercedesa tice, jedini auto koji izlazi sa instalacijom za gas iz fabrike je E200 CNG, i trenutno ima ispod 1% prodaje E klase. Pusten je probni balon...i logicno - pukao je.
<-----------
Mislio sam na teretni program, a Nemačka je u povoju bilo kakvog alternativnog pogona a po gasu pogotovo. Misli mda ni sada ne bi nešto preduzeli baš povodom toga da nisu u EU pa se izjednačuju standardi.
Primer je i Sloveniaj koja mora u nekom roku da napravi minimum 40 gasnih pumpi da bi ostatak Evrope imao gde da toči gorivo usput.
Što se pomenutog Mercedesa tiče, šta su očekivali? Da idem 300 kilometara daleko da natočim gas?
<----------
Sto se kamiona tice, tu stvarno nisam upucen, ali sumnjam da i tu ima neku perspektivu.
<------
Da nisu sami sebi skočili u stomak sa navodnom brigom oko ekologije i ja sumnjam da bi nešto bilo oko toga. Ovako po pitanju snage i ekologije, jaki dizel motori su vrlo pogodni za takve kombinacije. Nedostatak pumpi opet čini svoje. Pogotovo za takav dugoprugaški saobraćaj recimo. U spomenutoj Australiji je veliki procenat takvih vozila jer su davno na to orijentisani.
Infrastruktura to prati normalno.
Comment