Dizel i gas...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #61
    Ne verujem Brabusu nista. To je rodjeni Alfista a pustio da ga dresiraju Nemci. Izgubice identitet brzo ako se skroz pusti. Ima vremena da sazna da su i oni malogradjani prve klase (ogromna vecina) kao i svuda operisani od razmisljanja svojom glavom. Kad bi svi bili jednoumnici ne bi bilo zanimljivo i ne bi imalo o cemu da se raspravlja. Ne mora Doro da se sipa cak ni ulje i voda je dosta kad vec gori

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #63
        Originally posted by dranix
        Brabus,
        Jel me pitas sta bi vozio kad bi imao dovoljno para za nov auto? Rolex vozi ti a ja bi najverovatnije XC90. Ja sam skroman. Btw, bojim se da smo iz razlicitih razloga dosli na zapad. Moj rezon nije ekonomski. Da je tako ziveo bi u USA ili bi se bavio "busyness-om" na Balkanu. Razumem te ja da ti moras da reklamiras svoju firmu a to da je MB "image" to pricaj nekom ko ne prati sta se desava. To nikako ne znaci da je MB po bilo cemu los ali "image"? Reklama cini cuda. To svi znamo. Ja odlicno znam ko sta vozi ne treba ti to da mi kazes a znam i zasto ljudi voze MB. Najvise sto "moraju". Svaki kucni doktor ovde vozi MB naprimer ali i diesel. Jel ti to govori nesto? Poslovni ljudi koji voze 300-400km dnevno voze A6 najcesce. To su fakta. Dijamanteri i njihove zene Jaguare, Lexus,luksuzne nazovi terence itd. Vecina su Jevreji pa mozda ne vole onih Arapskih 49%, sta znam.Ako bi trebao da vozim "taxi" onda bi bar vozio onaj londonski da mi putnici uzivaju dok igraju Game boy . . .
        Evo, da dokazem da gresis, pogledao sam kako stoje stvari na Belgijskom trzistu. Evo cime se bave vozaci Mercedesa tamo, poredjano od najveceg procenta (top 10 zanimanja). Iz razumljivih razloga nesmem da objavim brojke u procentima...samo cu ti reci da doktori i zubari zajedno cine ispod 2% kupaca MB-a u Belgiji.

        Retail/Shopowner And Manager
        Company Director-Senior Executive
        Other Managers
        Owner of Company
        Salesman
        Accountant - Finance Specialist
        Clerk-Private Sector
        Marketing
        Other Professional - Manag./Admin.
        Consultant

        Ovo su podaci po kojima svi Evropski proizvodjaci grade svoje marketing planove (istrazivanje se zove New Car Buyer Survey i rade ga sve najvece kompanije zajedno). Dakle, to su tacni podaci, zasnovani na velikom uzorku....a to sto ti pricas je tvoja slobodna procena i generalizacija.


        To sto ti smatras uticajem reklame, je prilicno usko gledanje na stvari. Opste poznato je da reklama za automobile ne igra znacajnu ulogu, jer auto nije sapun ili deterdzent, pa da se prodaje putem reklame, vec kapitalna investicija. Reklama kod automobila privlaci paznju na proizvod, ali ukoliko proizvod ne zadovoljava kriterijume kupca, kupac nece kupiti. Kod sapuna npr. kupac vidi reklamu i pri sledecem odlasku u prodavnicu, kad vidi 50 sapuna, kupice onaj koji mu je reklamom skrenuo najvise paznje (osim ako kupac nije duze vreme vezan za drugi proizvod iste vrste). Koristice ga, i posle upotrebe ce odluciti da li ce ponovo da kupi isti ili ne.
        Kod auta stoje stvari mnooogo drugacije, jer su u pitanju ogromne pare i ne mozes da ga kupis samo zato sto si video dobru reklamu. Proces kupovine kapitalnih stvari je najkomplikovaniji kupovni proces i obuhvata mnogo faktora koji uticu, zahteva duboku analizu i tek posle svega konacnu odluku.
        Iako mozda deluje nemerljivo, jer je Intangible Asset (da me ubijes neznam kako se kaze na srpskom), postoji nacin da se imidz proceni i da se proceni njegov uticaj na prodaju i cenu. Sto se imidza tice, MB je u vrhu i imidz je jedan od glavnih aduta u kreiranju prodaje.

        Neznam sta si po struci, a rekao bih da si inzenjer ili nesto vezano za tehniku....
        Uglavnom, marketing proces u auto industriji je jako komplikovan, i za ovih 6 meseci, kolko sam u MB-u sam mogao da steknem utisak kako sve to funkcionise i koliko je sve komplikovano. Nakon toga, mnogo drugacije razmisljam i mnogo sire gledam na stvari....

        Jako je bitno da se oslobodis predrasuda...

        Evo ti moj primer - pre dolaska na Cannonball imao sam predrasudu da su SAAB automobili za babe i dede (jer sam uglavnom takve vidjao da ih voze), sa konzervativnom tehnologijom, stvoreni samo za Skandinaviju i slicno....nakon toga sto sam ovde video, misljenje se promenilo, narocito sto se tehnicke strane tice.....i ko sto BOOST-ov potpis kaze
        Move Your Mind

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #64
          Brabus,
          To su tzv. FIRMA WAGEN. Kupuju najskuplje i odbijaju od poreza. Rekao sam ti da ce MB poceti da bude vozilo samo jednog (prvog) vlasnika. Ti automobili su predvidjeni da budu promenjeni posle 4 godine a posle cemo videti koliko kosta MB "kvalitet". Svi vec polako gledaju sa negodovanjem na novu tehnologiju s obzirom na odlicnu reputaciju MB u svojoj istoriji (osim cene) ali Boze moj, bio je super i posle 15-20 godina starosti i lak za servis. Sto se tice firminih auta valjda znas da o tome ne odlucuje onaj sto ga vozi (dobija na uslugu) nego "tata" a Belgijanci su odavno prodali **** Nemcima i svi su do daske korumpirani. Pojedinim ljudima ne vredi da das veliku platu jer od toga nemaju nista (plate samo veci porez) ali mozes da im das u naturi (aute, skupa osiguranja). Postoje neke stvari koje ces ti jos da naucis (veruj ti tvom drugu sta ti kaze) u vezi "pravila igre" na zapadu. Retko ko je sam svoj a da se to jasno i vidi posebno u "visokom drustvu". Hocu da kazem da se mnoge stvari "moraju" inace si "mrtav" preko noci. Nazalost, na takav nacin se stvaraju kvazi identiteti i predstava da su svi ljudi isti a to nikada u sustini nije tacno. Preporucio bi ti da samo posmatras lica ljudi umesto da citas i verujes ciframa sa neta (ne kazem da nisu tacni podaci). Kad vidis nekog sa psom, sta drugo vidis osim toga? Tako ti je kad su i druge stvari u pitanju. Posmatraj . . .

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #65
            Ovako....zaboravio sam da napisem da se ovi podaci odnose na PRIVATNA lica, tj. automobili su registrovani na njih. Da li ih oni koriste u privatne svrhe ili i u sluzbene, neznam...ali su registrovani na njih.
            Sto se drugih stvari sto si rekao tice, videcu, jos uvek sam nov ovde...a i mlad sam, ceo zivot je predamnom

            I jako vazna stvar - ovo nisu podaci s neta, nego interni podaci koje koriste svi proizvodjaci automobila. Dakle, nikom nije u interesu da lazira te podatke, jer onda treba da pravi marketing koncept na iskrivljenim podacima....a onda ga je naje*ao. 'Svestan sam da ono sto ide u javnost je podlozno manipulaciji, a i u to sam se uverio

            Nisi mi odgovorio na pitanje....jesi li tehnicar po struci ?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #66
              Brabus,
              Nisi se prevario u tvojoj proceni da je Saab auto za babe i dede. Nego, niko se ne pita, zasto ga kupuju babe i dede i jos po koja corava koka. Kao da je MB za mlade . . . Konja ne jase kome lici nego ko ga ima. To bar svi znamo. Sto se tice marketinga imam utisak da ti se jos nije sve slozilo ali takodje da su stvari (kao i obicno) daleko jednostavnije nego sto ti se cini. Razlog je sto su ljudi kao ljudi veoma "prosti" a sto neko hoce nesto da digne da naucni nivo da bi sebe nazivao ekspertom (velikim magom) to je druga stvar a i to tako treba. Mora da se vidi i jasno zna ko kosi a ko vodu nosi. Status je ponekad vaznija stvar od svega. Samo budi sto posto siguran da ce "kljuceve i konce" da upravljaju dobiti zaista najbolji dok ostalima preostaje da ukradu po nesto od zanata ako su intelektualno sposobni za to. Tajni ima ali nisu za pricu i za svakoga inace se ne bi zvale tajne. Ko ih sam procita izmedju redova ako nista drugo ima bar moralnu satisfakciju. To je bar nesto sto niko ne moze nikome da oduzme. Brabus, ja imam usi da saslusam sve i svakoga ali ne volim da me neko ubedjuje da krntija kao sto je bilo koji auto kad pokisne prvi put ima ne znam kakvu vrednots i da je to "image". Predstava ljudi o necemu zaista postoji ali to ne znaci da je svacija slika ista i da su svi podlozni reklamnoj dresuri (ispiranju mozga). Stvari se menjaju i MB nije ono sto je bio kao sto nista nije kao sto je bilo a neki bi hteli da zive od stare smave i vecno jer su za to jako mnogo investirali godinama. E, pa dosli su novi da mrse konce. Pogledaj novi Hiundai. Nije lep? Pocela je izgleda borba bez milosti. . . Izvini, elektro struka ali ne po skolskom obrazovanju vec kao posledica hobija.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #67
                DrainX i brick....upravo sam kao odgovor na sve ovo sto ste pisali hteo da napisem to sto su ostali rekli. Zakon ponude i potraznje dovodi cenu proizvoda na ravnotezan nivo, cista ekonomska logika.
                u teorije zavere ne verujem u principu, tako da to sa naftnim lobijem ne drzi vodu sto se mene tice. Na kraju, svi ti energetski mocnici imaju pored nafte i nalazista gasa, tako da bi oni u svakom sliucaju ubirali kajmak ponovo.

                to sam i rekao, auto biznis ne vidi extra profite u gasnim i uopste alternativnim gorivima a ekonomska logika kaze da marketing forsira ono na cemu se najbolje zaradjuje, a to je dizel u automobilima danas. to sto je dizel segment danas vodeci ne znaci i da je dizel kao gorivo najbolji moguci od svih izbora, pogotovu ne imajuci ekologiju u vidu.

                nema nikakvih teorija zavera nego golih globalnih interesa i tu je naftni lobi vec pokazao da je toliko jak da je u stanju da vestacki izaziva ratove ako proceni da mu moze koristiti.
                inace, fakta kazu da tamo gde ima nafte nema adekvatnih rezervi gasa i da americko birtanske sestre bi ostale bez kajmaka koji danas imaju u slucaju koriscenja gasnih goriva u vecoj kolicini i umanjenja upotrebe nafte. Rusija, Iran, Alzir i drugi a ne Kuvajt, Saudi Arabija i Irak su vodece po pitanju gasnih goriva a to bas i nisu zemlje sa kojima je naftni lobi u ljubavi.

                nije sve tako jednostavno kako povrisnki izgleda a zavera radi ocuvanja ekstra profita i interesa je uvek bilo i bice, nista novo. ne mora niko da veruje ali istorija nas uci da verovanje ne mora da se zasniva na realnosti.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  brick....pricas o Nemackim interesima u dizel biznisu. Ovako, najveci deo Evropskog trzista dizel automobila se prognozira da ce imati Reno-Nissan i PSA
                  pa upravo to, a u Reno i PSA motorima je sta ?
                  Bosch
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #69
                    Kakva zavera, kakvi bakrachi.Profit i prezivljavanje je iznad svega. Japanci svoju ekonomsku politiku zasnivaju na principu "pobede" po svaku cenu a mi se smejemo na to. Najzanimljivije je da im to i uspeva. U busyness-u nema milosti niti danas ima toliko dugorocnih planova. Sve se brzo menja i brze reakcije su neophodne. Meni se samo ne svidja to sto nam proizvodjaci auta donekle vezuju ruke u vezi odrzavanja kontrolnom elektronikom.To ne vazi samo za MB niti sam izricito protiv MB politike. To sto je situacija kakva je posledica je trenutne situacije a jaki su jaki i ne daju se. Cinjenica je da su automobili precenjeni a vecina ne nude nista posebno sto bi moglo da opravda toliku cenu.Ne mozemo mi da diskutujemo o MB tako lako kad on ima modela i modela. Normalno je da ima i promasaja ali ima i pilot projekata kao sto je nekada bio 190 za koji se pricalo da nikada nece biti prihvacen taj "novi" oblik MB. Kao sto smo videli, prevarili su se 101%. To "image" mi najvise smeta jer ne bi rekao da jedan MB A serije ili Smart opravdava taj "image" firme jedino mozda po ceni Nego, kad je lova u pitanju ne postoji sramota ni bruka ni obraz. Sve je na prodaju. Tako mozda i treba da bi se uspelo, sta znam. To ce najbolje Brabus da nam kaze. Na kraju krajeva da nije marketinga i prodaje ne bi postojala ni proizvodnja a da nije naivnih ljudi posao bi bio malo tezi.

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #70
                      Originally posted by brick
                      brick....pricas o Nemackim interesima u dizel biznisu. Ovako, najveci deo Evropskog trzista dizel automobila se prognozira da ce imati Reno-Nissan i PSA
                      pa upravo to, a u Reno i PSA motorima je sta ?
                      Bosch
                      Bosch, Siemens i Delphi (koji nije nemacka firma)


                      Nego, kad je lova u pitanju ne postoji sramota ni bruka ni obraz. Sve je na prodaju. Tako mozda i treba da bi se uspelo, sta znam. To ce najbolje Brabus da nam kaze. Na kraju krajeva da nije marketinga i prodaje ne bi postojala ni proizvodnja a da nije naivnih ljudi posao bi bio malo tezi.
                      Pa svidjalo se to nama ili ne....tako je i tome se treba prilagodjavati, a ne menjati


                      Inace, sto se SMART-a tice, to je jako dobra ideja i pronasla je mesto na trzistu, sve dok nisu poceli da sire gamu i tako usli u sektor gde je konkurencija najjaca i gde objektivno nemaju sanse, pogotovo sa onakvom cenom.
                      Od kad je Cordes dosao na celo Mercedes Car Group, zaustavljena je ekspanzija novih modela SMART-a i pokusace da se vrate izvornom modelu, koji pravi veliki profit jer je jedini takav u tom segmentu trzista.

                      Sto se price da li auto vredi nekih para ili ne tice....ekonomska logika kaze da svaki proizvod vredi onoliko koliko je trziste spremno da za njega plati.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        brick ::
                        Citat:
                        brick....pricas o Nemackim interesima u dizel biznisu. Ovako, najveci deo Evropskog trzista dizel automobila se prognozira da ce imati Reno-Nissan i PSA

                        pa upravo to, a u Reno i PSA motorima je sta ?
                        Bosch


                        Bosch, Siemens i Delphi (koji nije nemacka firma)
                        ne pratim nit, kakva je veza Delphi i dizel motora? ubrizgavanje je Bos koliko znam nezavisno od podvarijante dizel motora.

                        takodje ne vidim ni zasto je Siemens pomenut kada nema nista bitno pomena u auto diesel ponudi.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #72
                          Originally posted by brick
                          brick ::
                          ne pratim nit, kakva je veza Delphi i dizel motora? ubrizgavanje je Bos koliko znam nezavisno od podvarijante dizel motora.

                          takodje ne vidim ni zasto je Siemens pomenut kada nema nista bitno pomena u auto diesel ponudi.
                          Siemens ECU, usisne grane
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BRABUS
                            CBC Senator XXL
                            • 15.10.2004
                            • 2399
                            • London

                            #73
                            Originally posted by brick
                            brick ::
                            Citat:
                            brick....pricas o Nemackim interesima u dizel biznisu. Ovako, najveci deo Evropskog trzista dizel automobila se prognozira da ce imati Reno-Nissan i PSA

                            pa upravo to, a u Reno i PSA motorima je sta ?
                            Bosch


                            Bosch, Siemens i Delphi (koji nije nemacka firma)
                            ne pratim nit, kakva je veza Delphi i dizel motora? ubrizgavanje je Bos koliko znam nezavisno od podvarijante dizel motora.

                            takodje ne vidim ni zasto je Siemens pomenut kada nema nista bitno pomena u auto diesel ponudi.

                            Bosch, Siemens, and Delphi supply PSA with technology. Bosch's first-generation CR system that achieved 135 MPa (19 ksi) has been fitted to series production models since 1998 and has been used on the 1.4-L engine since June 2001. Siemens' second-generation CR system that reached 150 MPa (22 ksi) has been used in production since December 2000 and is also used on the 1.4-L engine, while Delphi's first-generation CR system rated at 140 to 160 MPa (20 to 23 ksi) was used on 1.4-L engines starting late last year.


                            Delphi ide i u Reno-Nissan, kao i u Fordove dizele

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #74
                              ok
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X