Nisam merio ubrzanje, bilo me zao da mucim auto, tek sam ga kupio, a i jos smo u fazi upoznavanja. Pa tek me sad prolaze strahovi lagano , tipa- dal je motor dobar, mozda je malo utegnut koliko da se proda, pa sam malo jos uvek stegnut. Ali, kako vreme odmice, kilometri se nizu, sve mi se cini da se nisam zeznuo.
Uskoro cu i to da uradim, vec sam malo uhvatio narav Hondi i mislim da cu prezaliti parcence lamele za nekolko merenja. Uskoro, uskoro...
da jedini pravi nacin ti je dyno, imas u Bg centar Boban, kontakt ti je Egon sa foruma, ima i neki popust za clanove foruma
sto se tiche pitanja da li si isao preko 5000rpm sa 90 u drugoj, pa 99% da jesi, u suprotnom bi to bio neki neverovatno razvucen menjach, ali to bi primetio posto bi autu ubrzanje bilo ravno 0......
I ja tako mislim, ali nije mi noga otisla do patosa, moglo je jos malo, pretpostavljam da bi dohvatio 100 bez problema. A to sto sam pomislio da mucim auto, tek onda sam ukapirao da njemu to i nije neki problem, motor je podneo to izuzetno lako, ah te Honde...
Iz mog iskustva koliko god gasa da das HONDA trazi jos. Samo ti to teraj i ne moj da je ulenjis.
Hocu, hocu!
Sreo sam juce *segrta* od onog majstora sto mi ugradio plin, i on koliko je upucen, kaze da su samo u jedno vozilo dosad stavljali emulator i da je i posle toga situacija bila ista, ocigledno nisu imali adekvatan. Rekao mi je da ako i ja to hocu da montiram, bolje je da odem kod nekog drugog, posto oni s tim nemaju iskustva
Pa jel to tebi pravilo neke probleme? Ili ti je samo lampica smetala. Ja se svaki dan vozam barem po nekolko km i stvarno ne primecujem bilo kakne smetnje u radu motora ili bilo cega
Nema nekih smetnji u radu ni kod mene ali ta prokleta lampica se ne gasi ni kada prebacim na benzin, znaci moram da stanem, ugasim auto, izvadim kljuc i ponovo upalim na benzin i tek onda odmaram oci. Povrh svega moj ECU mi daje i zvucne signale (pishti) sto me dodatno iritira i skrece mi paznju od mogucih pravih kvarova, pa me je zent da vozim tako. Sad sam malo sredio motor tako da zaista malo trosi (7l do 3500rpm) pa mi i nije neka usteda tako da na plin i ne vozim, a dnevno prelazim po 80-100km.
@ HERMES Malo cu da offujem temu, ali moram da odgovorim
Vidi sa jedne strane imas tih 300 kinti ustede a sa druge zabezeknuta lica drugih vozaca kada ih preskacem po smederevskom putu, pa to ne moze da se plati. Druga stvar, moze i plin da se dosteluje da mi auto ide "skoro" isto ali onda ce da trosi 12-15l pa onda mu dodje isto. Da je neki drugi auto u pitanju, zaista bi vredelo imati plin, ali sa mojom kantom to ne ide. Biras, ili sportska ili ekonomicna voznja - ja odabrao. PLIN JE ZA KUVANJE, NAFTA JE ZA GREJANJE, BENZIN JE ZA VOZNJU !!!!
Izvini, nismo se razumeli, a decku smo preuzeli temu. Poenta je da je decku dual point ubrizgavanje i da to moze lako da se resi odgovarajucim emulatorom, a ja sam izneo moje lose iskustvo sa plinom. E sad razlika je velika jer je kod mene multipoint (PGMFI) + ECU za Americko trziste i ima pun k.... sondi tako da nemam odgovarajuci emulator (ne se pravi ovdi). Meni se kanta automatski gasi ako pokusam da krenem sa otvorenim vratima, a ne smem ni da pomislim sta bi bilo da mi se ugasi dok preticem kolonu niz Bolecko brdo. U redu, ako vama sve normalno funkcionise na plin - svaka cast, normalno da je jevtinije. Ja ostajem na benzinu jer nemam para za sekvent i odgovarajuci emulator, a i da imam prvo bih dobro proverio kako to funkcionise kod mene.
Ivice sorry za off. Necu vise, tako mi plinskog uredjaja!!!
Ma nema razloga za izvinjavanje, ja sam cuo sta me zanimalo, hvala svima, sad mozes da pricas sta hoces.
Al ipak da se vratim na temu...
Otisao sam na lovato.co.yu i umesto da zovem telefonom, ja poslao e-mail, medjutim, niko mi jos uvek ne odgovara. Pitao sam za emulator...Izgleda cu morati ipak da zovem telefonom
Comment