Evo me s tehničkog.Prošao sam ali mi čiča na tehničkom kaže da mi je na mom skupocijenom prinsu opasno izveden sistem za punjenje boce.Naime izvod za punjenje mi prolazi iznad auspuha,tj puni se na strani gdje je ispuh,i istini za volju stvarno elektrana od 3.5l isijava veliku temperaturuda mi se čak istopila naljepnicu HR koja bila naljepljena iznad
Šalu na stranu,postoji li stvarno opasnost od ekplozije ili zapaljenja ili da zanemarim ovu primjedbu
? Jel to propisno postavljeno i da li da posjetim svog instalatera ponovo?
Što kaže struka?
Collapse
X
-
Ti to ne primetis u voznji,ali dok vozis pri vecem opterecenju,auspuh se na delu gde se spaja sa motorom usija u bukvalnom smislu,a svugde drugde sem pri kraju je izuzetno vreo. Dakle ,opasno je po zivot!So Long And Thanks For All The Fish
Comment
-
-
Ne mora biti tako strašno, možda može da se reši i par?etom lima na pravom mestu, a možda i ne treba ništa da se dira (20cm razmaka).
Nemoj da slušaš ove pani?are ovde, ja nisam nikad imao ni jedan problem sa gasom, a i benzin je prskao više puta po celom motoru pa se ništa nije upalilo.
Kolega choks je o?igledno nedovoljno informisan, ali mlad je na forumu, nau?i?e
Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Da,da... benzin i plin su materije koje vatrogasci koriste u gašenju požara i nema potrebe voditi ra?una ako negde curi kao naprimer po motoru,razvodniku,auspuhuOriginally posted by uglavnom_bezopasni
Nemoj da slušaš ove pani?are ovde, ja nisam nikad imao ni jedan problem sa gasom, a i benzin je prskao više puta po celom motoru pa se ništa nije upalilo.

Comment
-
-
Piromana ima svuda ali Mr. Don't panic nije od tih sigurno.
Cak se i daleko bezazlenije stvari mogu zavrsiti katastrofalno sto ne znaci da se trebamo panicno bojati.
Nije da nesto pokusavam da preterujem ali se nista narocito ne bi desilo ni kad bi cev za tocenje grejali brenerom. Gasni sistem je prilicno dobro osmisljen pa ako sadrzi sve standardne zastitne elemente nema bas neke posebne frke. To ne znaci da cevi trebaju da idu blizu izduva ali ni to da moraju da budu 20 cm od njega. Takvu glupost samo Srbin moze da izmisli. Toliku brigu za tudje zivote je retko gde moguce videti.
Benzinski sistem u automobilima je daleko nesigurniji nego bilo koji gasni, pa sta. Naravno da benzin gori i da neko i izgori.
Bakarna cev je veoma jaka pa i ako se nesto desi (pukne) to moze biti samo kvar a ne opasnost po neciji zivot ma gde u sistemu pukla ili propustala. U delu za tocenje ima zaista toliko malo gasa da nije za diskusiju. Ne vidim cemu tolika frka po pitanju bezbednosti. Tehnicki je nesto drugacija situacija a i pravila kako bi trebalo da se radi.
Comment
-
-
Pa ne kažem da nije, ali meni je jednom propišala pumpa, drugi put alternator pokidao crevo i oba puta sam primetio da se nešto ?udno dešava po naglom padu koli?ine benzina (kog bez obzira što se vozi na plin uvek ima dovoljno). Zna?i iscurilo je bar 20l benzina po motoru i nije se upalilo.
Tako se i moj ?ale žalio na potrošnu plina, a ono curi ne sve strane, (on je sam menjao filter) i opet se ništa nije upalilo, a njemu treba vremena da primeti...
Možda je sve to zato što su BMW-i u pitanju
Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
Auto mi treba svaki dan i bez njega sam ko vezanih ruku
Comment