Oni koji kazu da im nije nikad zaledio isparivac(ako su palili direktno na Gas na -15 C ili nize ) ,jednostavno nemaju iskustva sa tako niskim temperaturam i auto-gasom.
kad su extremno niske temperature za nase podrucje ( -20 i tako to) .. desilo mi se da sam jedva VOZIO auto na gas ... jedva je isao,narocito na pravcu jer se hladio jako.
Paljenje na Gas direktno sam resavao tak osto bi na tako velikim minusima,poneo od kuce flashu vruce vode iz bojlera,zalio isparivac tankim malazom polako,zatim upalio auto i onda se vratio do isparivaca i zalivao ga jos minut-dva tankim mlazom vruce vode.
Zato sto vozim automobile na auto-gas oko 8 god i vise... svasta sam doziveo.. pre nekoliko godina unazad bilo je par jacih zima ... gde su temeprature u BG padale ispod -15 c.
svi ti automobili su bili sa karburatorom.
generalno auto na jakim hladnocama lakse pali na benzin i za tih desetak dana zimi koliko kod nas moze da bude jako hladnih dana,najbolje je upaliti auto na benzin sacekati 2 minuta u mestu,prebaciti na gas i voziti.
ako nemate benzina,ili od nekoriscenja benzinskog sistema je nemoguce upaliti na benzin,onda varijanta sa flashom i toplom vodom sigurno pomaze.
kad se zaliva vrucom vodom,pazite da ne zalivate strujne kablove zice i tako-to..nego samo deo gde inace dolazi voda iz hladnjaka u isparivac(zadnja strana isparivaca).
kad isparivac zaledi,sav je kao posut "injem",smrzo...
i jednom nisam mogao da upalim , otvorim haubu vidim takav-smrznut isparivac..odem po toplu vodu zalijem ga... i kako ga zalijete on pocne da shishti(otpusta se gas i krece ka motoru)..onda upalite auto i jos malo zalijete isparivac dok motor radi..i posle ce motor sam da ga greje...
naravno ,ovo sve sto sam napisao zavisi i od kvaliteta auto-gasa... zimi se najlakse oseti los gas.. verovatn o kad je los odnos propan-butan ... ap ako je los gas a napolju veliki minus,bash moze da bude problema.
kad su extremno niske temperature za nase podrucje ( -20 i tako to) .. desilo mi se da sam jedva VOZIO auto na gas ... jedva je isao,narocito na pravcu jer se hladio jako.
Paljenje na Gas direktno sam resavao tak osto bi na tako velikim minusima,poneo od kuce flashu vruce vode iz bojlera,zalio isparivac tankim malazom polako,zatim upalio auto i onda se vratio do isparivaca i zalivao ga jos minut-dva tankim mlazom vruce vode.
Zato sto vozim automobile na auto-gas oko 8 god i vise... svasta sam doziveo.. pre nekoliko godina unazad bilo je par jacih zima ... gde su temeprature u BG padale ispod -15 c.
svi ti automobili su bili sa karburatorom.
generalno auto na jakim hladnocama lakse pali na benzin i za tih desetak dana zimi koliko kod nas moze da bude jako hladnih dana,najbolje je upaliti auto na benzin sacekati 2 minuta u mestu,prebaciti na gas i voziti.
ako nemate benzina,ili od nekoriscenja benzinskog sistema je nemoguce upaliti na benzin,onda varijanta sa flashom i toplom vodom sigurno pomaze.
kad se zaliva vrucom vodom,pazite da ne zalivate strujne kablove zice i tako-to..nego samo deo gde inace dolazi voda iz hladnjaka u isparivac(zadnja strana isparivaca).

kad isparivac zaledi,sav je kao posut "injem",smrzo...
i jednom nisam mogao da upalim , otvorim haubu vidim takav-smrznut isparivac..odem po toplu vodu zalijem ga... i kako ga zalijete on pocne da shishti(otpusta se gas i krece ka motoru)..onda upalite auto i jos malo zalijete isparivac dok motor radi..i posle ce motor sam da ga greje...
naravno ,ovo sve sto sam napisao zavisi i od kvaliteta auto-gasa... zimi se najlakse oseti los gas.. verovatn o kad je los odnos propan-butan ... ap ako je los gas a napolju veliki minus,bash moze da bude problema.
Comment