shvatio sam da auto ide losije na plin...ono sto me interesuje da li ce auto ici losije na benzin POSLE ugradnje sistema za plin...posto se intervenise na usisnoj grani,da li elementi sistema za plin ometaju slobodno u****savanje vazduha u usisnu granu kad se vozi na bezinu??
Performanse motora na gas
Collapse
X
-
Zato se otvoris, ugradis direktno ubrizgavanje plina u svaki cilindar posebno i problema vise nema.
Iskljucivo LOVATO fast!!!!!!!!
Comment
-
-
kao prvo dobrodosao.
Ajde da ne brzamo mnogo.
Iz ostalih poruka vidim da se radi o Opel Calibri, koja je inace imala veliku potrosnju benzina , a isto tako i plina.
Pitanje je u vezi performansi auta na benzin nakon ugradnje gasa.
Performanse auta na benzin nakon ugradnje gasa se mogu poremetiti jedino u slucaju montaze neodgovarajuceg mesaca, odnono difuzora mesaca. Minimalni precnik difuzora u mesacu za Calibru 2.0i iznosi prema LOVATO-vom katalogu 32mm. Moram napomenuti da se fabricka ispitivanja za mere difuzora rade uglavnom na novim automobilima, gde je i filter vazduha nov.
U slucaju da je na tvom autu namontiran mesac sa precnikom difuzora manjim od 32mm i ako ti je filter vazduha extremno zaprljan mozes da ocekujes slabije performanse na benzin i veliku potrosnju.
Sa difuzorom od 32mm (slucaj Calibre) i novim filterom vazduha (u slucaju da je sve ostalo ispravno) performanse auta na benzin ostaju NEPROMENJENE!
P.S. Za razlicite tipove automobila naravno postoje i razliciti mesaci, kao i odgovarajuci precnici difuzora, tako da stvar ne trba generalizovati , ali mera od 32mm za atmosferske motore do 2000 ccm3 predstavlja i donju granicu ispod koje ne treba ici.
Pozdrav Ivan!
Comment
-
-
Difuzor je deo mesaca i obicno se nalazi u njegovoj sredini za automobile sa direktnim ubrizgavanjem. Mozes da ga izmeris obicnim sublerom.
Mesac se verovatno nalazi na samom pocetku usisne grane ili eventualno ako ti je ubrizgavanje tipa L jetronic, ispred samog protokomera.
Comment
-
-
ok,pokusacu da ga potrazim ispred protokmjera i izmjerim...inace sve komponente su lovato(pise na njima) valjda je i taj difuzor...
1997-2001................................2002-2004...........................2004-2006...............................2007-?
***eXtreme Styling***
Comment
-
-
vrlo je bitno o kom se autu radi.
Povecanjem precnika difuzora , naravno povecavas dotok vazduha motoru. Medjutim sa povecanjem difuzora se nemoze preterivati, s' obzirom da se radi o VENTURI uredjajima, tj. uredjajima koji rade na vakum koji stvara motor.
Povecanjem difuzora preko propisane granice smanjujes snagu automobila na gas, tako da je vrlo bitno pridrzavati se nekih fabrickih normi, jer na taj nacin performanse na benz ostaju nepromenjene, a na gasu vrlo bliske njima.
Comment
-
-
Moze li jedna ispravka u termovima:
Venturi efekat nezavisi od VACCUMA, vec od brzine protoka na VENTURI suzenju u ekstraktornom delu. Brzina vazduha tj. povecanje brzine protoka smanjuje opterecenje na zidove te samim tim i izaziva pad pritiska u samom mesacu, tj. omogucuje doziranje vece mase gasa.
Dakle, teoretski se moze postaviti komora sa 2-3 manja venturi u sebi i sa klapnama razlicitih prednapona gde bi se otvarale i dodavale progresibno sledece venturi ejaktore po zahtevu motora.
Pazi sad, ovo je chista BOOST ideja, ali sigurno bi funkcionisala.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Upravo tako.
S' tim sto je takvo resnje vec napravljeno, tj. mesac sa varijabilnim difuzorm, ciji precnik varira u zavisnosti od ugla leptira gasa.[/quote]
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTPazi sad, ovo je chista BOOST ideja, ali sigurno bi funkcionisala.
Comment
-
-
OK.. pa sta je onda problem, sto se neugradjuju varijabilni difuzori za standard?
Mada, kad malo bolje razmislim, ideja nije toliko savrsena, po pravilu bi trebalo sami ejaktoralni kanal da se zasukuje u pravcu kretanja vazduga, dakle da menja profil.
Za najveci efekat treba da bude okrenut kanalom prema usisu, za najmanji da je okrenut prema filteru vazduha.
Mada mozda i jeste tako, nikad nisam video nesto tako te nemogu da pricam o polumesecuAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Hm.. pa sto onda kupuju gasne sisteme? Na pola?
Nejasan mi narod bas
Znam da niste vi koji radite sa autogasom na profesionalnom nivou krivi, za ove ustaljene "teslarske" verzije, vec svi nadrimajstori koji nevide razliku izmedju autogas sistema i brenera za shurenje svinjaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment