Performanse motora na gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eXtreme
    CBC Član
    • 20.02.2005
    • 44
    • Podgorica

    Performanse motora na gas

    shvatio sam da auto ide losije na plin...ono sto me interesuje da li ce auto ici losije na benzin POSLE ugradnje sistema za plin...posto se intervenise na usisnoj grani,da li elementi sistema za plin ometaju slobodno u****savanje vazduha u usisnu granu kad se vozi na bezinu??

    1997-2001................................2002-2004...........................2004-2006...............................2007-?

    ***eXtreme Styling***
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    #2
    Kad se odradi kako treba, ne sme da bude razlike na benzin, a na plin minimalno.
    while(!asleep()) {sheep++;}

    Comment

    • Jovan HF
      CBC Veteran
      • 13.02.2005
      • 145
      • BGD-Karaburma

      #3
      Zato se otvoris, ugradis direktno ubrizgavanje plina u svaki cilindar posebno i problema vise nema.

      Iskljucivo LOVATO fast!!!!!!!!

      AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
      www.lovatogas.co.yu

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        kao prvo dobrodosao.
        Ajde da ne brzamo mnogo.
        Iz ostalih poruka vidim da se radi o Opel Calibri, koja je inace imala veliku potrosnju benzina , a isto tako i plina.
        Pitanje je u vezi performansi auta na benzin nakon ugradnje gasa.
        Performanse auta na benzin nakon ugradnje gasa se mogu poremetiti jedino u slucaju montaze neodgovarajuceg mesaca, odnono difuzora mesaca. Minimalni precnik difuzora u mesacu za Calibru 2.0i iznosi prema LOVATO-vom katalogu 32mm. Moram napomenuti da se fabricka ispitivanja za mere difuzora rade uglavnom na novim automobilima, gde je i filter vazduha nov.
        U slucaju da je na tvom autu namontiran mesac sa precnikom difuzora manjim od 32mm i ako ti je filter vazduha extremno zaprljan mozes da ocekujes slabije performanse na benzin i veliku potrosnju.

        Sa difuzorom od 32mm (slucaj Calibre) i novim filterom vazduha (u slucaju da je sve ostalo ispravno) performanse auta na benzin ostaju NEPROMENJENE!

        P.S. Za razlicite tipove automobila naravno postoje i razliciti mesaci, kao i odgovarajuci precnici difuzora, tako da stvar ne trba generalizovati , ali mera od 32mm za atmosferske motore do 2000 ccm3 predstavlja i donju granicu ispod koje ne treba ici.

        Pozdrav Ivan!
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • eXtreme
          CBC Član
          • 20.02.2005
          • 44
          • Podgorica

          #5
          filter vazduha je nov,a kako da izmjerim taj difuzor?

          1997-2001................................2002-2004...........................2004-2006...............................2007-?

          ***eXtreme Styling***

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Difuzor je deo mesaca i obicno se nalazi u njegovoj sredini za automobile sa direktnim ubrizgavanjem. Mozes da ga izmeris obicnim sublerom.
            Mesac se verovatno nalazi na samom pocetku usisne grane ili eventualno ako ti je ubrizgavanje tipa L jetronic, ispred samog protokomera.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • eXtreme
              CBC Član
              • 20.02.2005
              • 44
              • Podgorica

              #7
              ok,pokusacu da ga potrazim ispred protokmjera i izmjerim...inace sve komponente su lovato(pise na njima) valjda je i taj difuzor...

              1997-2001................................2002-2004...........................2004-2006...............................2007-?

              ***eXtreme Styling***

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #8
                Ima li razlike u precniku difuzora za 1.6 motor i kako bi se odrazio veci(manji) difuzor na rad auta na gas.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  vrlo je bitno o kom se autu radi.
                  Povecanjem precnika difuzora , naravno povecavas dotok vazduha motoru. Medjutim sa povecanjem difuzora se nemoze preterivati, s' obzirom da se radi o VENTURI uredjajima, tj. uredjajima koji rade na vakum koji stvara motor.
                  Povecanjem difuzora preko propisane granice smanjujes snagu automobila na gas, tako da je vrlo bitno pridrzavati se nekih fabrickih normi, jer na taj nacin performanse na benz ostaju nepromenjene, a na gasu vrlo bliske njima.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • SALE
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2005
                    • 841
                    • Banovo Brdo

                    #10
                    OK radi se o Hondi 1.6 16v 120ks pitam onako informativno jer mi auto na gas radi dobro,a razmisljam se o nekom budzenju pa da vidi koliko to utice na gas.
                    hvala

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Moze li jedna ispravka u termovima:

                      Venturi efekat nezavisi od VACCUMA, vec od brzine protoka na VENTURI suzenju u ekstraktornom delu. Brzina vazduha tj. povecanje brzine protoka smanjuje opterecenje na zidove te samim tim i izaziva pad pritiska u samom mesacu, tj. omogucuje doziranje vece mase gasa.

                      Dakle, teoretski se moze postaviti komora sa 2-3 manja venturi u sebi i sa klapnama razlicitih prednapona gde bi se otvarale i dodavale progresibno sledece venturi ejaktore po zahtevu motora.

                      Pazi sad, ovo je chista BOOST ideja, ali sigurno bi funkcionisala.

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Upravo tako.


                        S' tim sto je takvo resnje vec napravljeno, tj. mesac sa varijabilnim difuzorm, ciji precnik varira u zavisnosti od ugla leptira gasa.[/quote]
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by BOOST
                          Pazi sad, ovo je chista BOOST ideja, ali sigurno bi funkcionisala.

                          Problem je što to neće niko da plati
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            OK.. pa sta je onda problem, sto se neugradjuju varijabilni difuzori za standard?

                            Mada, kad malo bolje razmislim, ideja nije toliko savrsena, po pravilu bi trebalo sami ejaktoralni kanal da se zasukuje u pravcu kretanja vazduga, dakle da menja profil.
                            Za najveci efekat treba da bude okrenut kanalom prema usisu, za najmanji da je okrenut prema filteru vazduha.
                            Mada mozda i jeste tako, nikad nisam video nesto tako te nemogu da pricam o polumesecu
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Hm.. pa sto onda kupuju gasne sisteme? Na pola?
                              Nejasan mi narod bas
                              Znam da niste vi koji radite sa autogasom na profesionalnom nivou krivi, za ove ustaljene "teslarske" verzije, vec svi nadrimajstori koji nevide razliku izmedju autogas sistema i brenera za shurenje svinja
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X