Pozdrav svima,
Imao sam zanimljivo iskustvo prilikom promene elektroventila koji je u kompletu sa filterom lpg-a;
Posle zamene auto je znatno izgubio na performansama i vise mu nije trebao reducir vazduha(komad sundjera ispred filtera vazduha)!
Dakle sa novim setom motoru je trebalo vise vazduha a isporucivao je manje konja! Promena je osetna a i potvrdjena na test stazi(jako uzbrdo) gde je do odredjene tacke, posle zamene, izvlacio 10km/h manje nego ranije. Konkretno drugom 70km/h umesto 80km/h. Da bude gore vise ni ne ubrzava preko 70km/h ,drugom, na toj uzbrdici dok je sa ranijim filterom/ventilom punio do svih 6500rpm i 95km/h. Na krajnjoj brzini je izgubio 10km/h.
Nista sem te zamene nije radjeno pa mi vi recite zbog cega elektroventil/filter ima takav uticaj na performanse? Kada ponovo menjam sta da trazim?
Sistem je LandiRenco a motor je 1.4 - TU3, 85ks
Imao sam zanimljivo iskustvo prilikom promene elektroventila koji je u kompletu sa filterom lpg-a;
Posle zamene auto je znatno izgubio na performansama i vise mu nije trebao reducir vazduha(komad sundjera ispred filtera vazduha)!
Dakle sa novim setom motoru je trebalo vise vazduha a isporucivao je manje konja! Promena je osetna a i potvrdjena na test stazi(jako uzbrdo) gde je do odredjene tacke, posle zamene, izvlacio 10km/h manje nego ranije. Konkretno drugom 70km/h umesto 80km/h. Da bude gore vise ni ne ubrzava preko 70km/h ,drugom, na toj uzbrdici dok je sa ranijim filterom/ventilom punio do svih 6500rpm i 95km/h. Na krajnjoj brzini je izgubio 10km/h.
Nista sem te zamene nije radjeno pa mi vi recite zbog cega elektroventil/filter ima takav uticaj na performanse? Kada ponovo menjam sta da trazim?
Sistem je LandiRenco a motor je 1.4 - TU3, 85ks
Comment