Elektroventil i Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    Elektroventil i Filter

    Pozdrav svima,

    Imao sam zanimljivo iskustvo prilikom promene elektroventila koji je u kompletu sa filterom lpg-a;

    Posle zamene auto je znatno izgubio na performansama i vise mu nije trebao reducir vazduha(komad sundjera ispred filtera vazduha)!

    Dakle sa novim setom motoru je trebalo vise vazduha a isporucivao je manje konja! Promena je osetna a i potvrdjena na test stazi(jako uzbrdo) gde je do odredjene tacke, posle zamene, izvlacio 10km/h manje nego ranije. Konkretno drugom 70km/h umesto 80km/h. Da bude gore vise ni ne ubrzava preko 70km/h ,drugom, na toj uzbrdici dok je sa ranijim filterom/ventilom punio do svih 6500rpm i 95km/h. Na krajnjoj brzini je izgubio 10km/h.

    Nista sem te zamene nije radjeno pa mi vi recite zbog cega elektroventil/filter ima takav uticaj na performanse? Kada ponovo menjam sta da trazim?

    Sistem je LandiRenco a motor je 1.4 - TU3, 85ks
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Zdravo,
    Sto se tice tvog problema da li tvoj uredjaj ima lambda kontrolu?
    Kazes da nije nista radjeno sem promene filtera...bilo bi dobro da je i prestelovan tom prilikom.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Nesto se ne slaze, odredjeni protok vazduha koji je bio pre zamene filtera je narusen promenom filtera za cistiji, pa sledi da je sundjerom trebalo jos vise da se ogranici dotok vazduha, a ne da se skine sundjer.
      Ja bih rekao je uredjaj prestelovan, ali lose.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Zasto si menjao ceo ventil kad se menja samo ulozak (filter i gumice)?

        Filter tecne faze gasa ima poseban uticaj tek na vecem opterecenju tj. na visim obrtajima osim ako bas nije uzasno prljav.
        Licno mislim da nemas odgovarajuci mesac ako je on u pitanju ili da je uvodnik lose postavljen ako je on. Takodje je sigurno i lose podesena slavina ili druga regulacija protoka gasa sta da je vec kod tebe.
        Probaj da podesis ler gas sa NOVIM originalnim (dobrog kvaliteta) filtrom vazduha BEZ ikakvog sundjera ili neke slicne restrikcije.
        Ispusti ulje iz isparivaca kada je vruc.
        Ako uspe to sa ler gasom onda pokusaj da podesis onako kako je objasnjeno da se podesava slavina gasa za srednje opterecenje motora.
        Za instrukcije moras da citas forum jer je pisano o tome vise puta detaljno.
        Ako je uredjaj sa lambda kontrolom nadji dobrog majstora da ti to podesi. Nisi nam rekao ni koji je tacno uredjaj ni koje marke i nista detaljno. Tesko je ovako napamet bilo sta reci. Dobar majstor "sve vidi" za deset secundi.
        Dobro dosao na forum.

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #5
          Hvala na dobrodoslici,

          Uredjaj iskljucivo stelujem sam.
          Kada je sistem instaliran morao sam odmah da uradim neke prepravke vezane za usis vazduha. Vratio sam kompletan usis do maske i zamenio sunjder za restrikciju vazduha mnogo tanjim(kako su mi majstori namestili nisam mog`o preko 120km/h). Zatim sam odvrnuo plin do tacke kada motor optimalno radi(zbog vise vazduha dodao sam i vise plina tako sto sam zagrejan motor zaglavio na oko 2500rpm i odvrtao plin dok zvuk nije postao odgovarajuci). ?Fine Tuning? sam radio na pomenutom brdu u Rakovici. Sve je radilo extra 45000km. Tada sam odlucio da zamenim filter(bez potrebe realno-bilo je sve ok) i desilo se sto se desilo. Posle te zamene auto je bio ?ugusen? i jednom nisam mogao da ga pomerim sa lera, posle je probio.. Cim sam stig`o kuci skinuo sam reducir(prvi put tada motor je radio normalno bez ikakve restrikcije vazduha) i motor je zivnuo, cuje se zdravo I najbolje ide bez reducira. Ali, to je dosta slabije nego sto je bilo.

          Sistem nema mesac a uvodnik je dobro postavljen.
          Ventil nisam ja menjao i ne znam zasto je promenjen u paketu sa filterom ali tom prilikom nije stelovan-bio sam prisutan. Mislim da nema lambda kontrolu.

          Auto je Pug 205 XS. Filter vazduha je nov kao i NGK set svecica i kablova. Uredjaj je kao sto rekoh LandiRenco.

          Da, od tada povremeno nece da upali na plin iskljucivo kada je zagrejan.

          Imam utisak da je sada venturi efekat slabiji a kada ga pojacam reducirom vazduha motoru treba vise vazduha pa opet ne radi optimalno.
          Ludo!

          Hermes:
          To je logika.
          Sta se onda meni desilo?

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Venturi efekat JESTE slabiji kad nema restrikcije na filteru vazduha ali se manje gusi na visokim obrtajima u nacelu.
            Ako vec moras da vrsis restrikciju onda to uradi smanjivanjem povrsine u**** pre nego restrikcijom sundjerom jer se onda menja stanje kako se sundjer prlja ili stari vremenom pa nikad nisi nacisto kakvo je trenutno stanje.
            Moras eksperimentisati. Nema ti druge. Smanji za 1/3 presek u**** pa probaj da podesis. Ako ide dobro i ne gusi se ni pod visokim obrtajima previse ostavi tako i teraj.
            Mozda se javi neko od pravih majstora da kaze kako to obicno ide kad je u pitanju uvodnik. Koji je fi uvodnika kod tebe?
            Budi takodje jako siguran da problem ne potice od neceg loseg u vezi struje inace ce te problem pojesti i neces ga resiti potpuno uspesno nikada.

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #7
              Originally posted by CannoN
              Hermes:
              To je logika.
              Sta se onda meni desilo?
              Originally posted by Hermes
              Ja bih rekao je uredjaj prestelovan, ali lose.
              Originally posted by dranix
              Moras eksperimentisati.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                #8
                Hermes:
                Apsolutno gresis

                Fi uvodnika je bio isti i kada je is`o kako treba tako da u tome ne lezi problem

                Experimentisem puno godina - ne bih vam pisao da je problem trivijalan.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Originally posted by Hermes
                  Nesto se ne slaze, odredjeni protok vazduha koji je bio pre zamene filtera je narusen promenom filtera za cistiji, pa sledi da je sundjerom trebalo jos vise da se ogranici dotok vazduha, a ne da se skine sundjer.
                  Ja bih rekao je uredjaj prestelovan, ali lose.
                  Izvini, nekako sam pogresno ukapirao da si menjao filter vazduha, pa je moja prica vezano u odnosu na to.
                  Ali, u svakom slucaju, ako je filter plina jedino sto si menjao,onda sta reci...
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Problem i lici kao da je menjan filter vazduha a ne filter gasa.
                    Neverovatno je da novi filter gasa nema dovoljan protok, ali ko zna.

                    Comment

                    • Pole
                      CBC Senator XXL
                      • 05.10.2006
                      • 363
                      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                      #11
                      Kad vec mursujes probaj da vratis stari pa da vidis sta ce se desiti

                      ako bude radio kako treba baci taj novi .......
                      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                      Comment

                      • CannoN
                        CBC Senator XXL
                        • 15.09.2007
                        • 485
                        • Beograd

                        #12
                        Kupicu ovih dana drugi posto stari nemam.

                        Trebam li da obratim paznju na nesto prilikom kupovine?

                        Comment

                        • Pole
                          CBC Senator XXL
                          • 05.10.2006
                          • 363
                          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                          #13
                          da bude original,ne sa pijace ........
                          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Ako si skinuo restrikciju posle izmene ventila zna?i da dobijaš sada više plina pa mu treba i više vazduha.
                            Ne vidim neki drugi razlog jer promena ventila ne bi trebala da uti?e nikako na taj na?in. Jedino ako je stari bio usko grlo.

                            Neki motori koji imaju preveliko ku?ište filtera jednostavno zahtevaju neku restrikciju na usisu.

                            To što nekad teže pali kad je vru? sugeriše na višak gasa. Ako je venturi slab moraš omogu?iti membrani da se lakše pokre?e da bi imao obrtaje, onda na leru imaš višak kao i pri paljenju...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • CannoN
                              CBC Senator XXL
                              • 15.09.2007
                              • 485
                              • Beograd

                              #15
                              Kako da olaksam membrani kretanje? Da ispustim ulje iz isparivaca?

                              Jos nesto - cim dam kontakt(ne verglam) on krene da pusta gas pa ako ga drzim duze on "pre****".

                              Stvarno me smaraju ovi gremlinski problemi

                              Comment

                              Working...
                              X