Kablovi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dishi68
    CBC Početnik
    • 09.05.2008
    • 9
    • aleksinac

    #16
    Originally posted by Dora
    Ako sitno cima na opterećenju (učestano ne da otkida motor) to je uvek znak da svećice ili nešto sa strujom (bobina) nije kako treba. Eventualno i platine, moguće da probijaju ako je loš kondenzator.
    Mada će me maldji kolega gadjati tranvajem ali batali te trokrakrake i stavi makar Bosnine obične. Nije taj auto konstruisan za te svećice
    Тrokrake sam kupio pre nego što sam o tome čitao na ovom forumu. Sigurno ću posetiti majstora da to pregleda.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Nebitno sa forumom, trokrake imaju negde svoje opravdanje postojanja jer je motor konstruisan za njih, taj motor sigurno nije i ništa ne pomaže ako ima i 66 krakova, samo smeta.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Nije valjda padobran toliko tezak?
        Kupi nesto bolje od tog vozila za takve ekspedicije. Ne mora da znaci da su uvek takva vozila skupa. Slab je i motor a i konstrukcija nije za to. Gde ti uopste uspes da izadjes prednjim pogonom?
        Ne vozis valjda u rikverc kao sto sam ja nekad vozio keca u "izvesnim" slicnim situacijama.
        Naravno da je i lamela gorela dosta cesto.

        Comment

        • Antoaster
          CBC Senator XXL
          • 07.12.2007
          • 343
          • Beograd, Voždovac

          #19
          Sve ste rekli samo niste najglavnije, pa gde bre ima ti Tesla kablovi da se kupe u Beogradu?

          Comment

          • Dishi68
            CBC Početnik
            • 09.05.2008
            • 9
            • aleksinac

            #20
            Originally posted by dranix
            Nije valjda padobran toliko tezak?
            Kupi nesto bolje od tog vozila za takve ekspedicije. Ne mora da znaci da su uvek takva vozila skupa. Slab je i motor a i konstrukcija nije za to. Gde ti uopste uspes da izadjes prednjim pogonom?
            Ne vozis valjda u rikverc kao sto sam ja nekad vozio keca u "izvesnim" slicnim situacijama.
            Naravno da je i lamela gorela dosta cesto.
            Pa ja sam Yugo sam zbog toga i kupio. Za Ladu nivu nisam imao para.
            4 do 5 osoba + 2-3 gladera 30kg svaki i pravac Fakir Sićevo. Imam ugrađen prekidač ventilatora za hladnjak. Nije baš toliko ekstremna vožnja, jer tamo ima neki repetitor i put se održava. Jedino što je do sada stradalo je levi držač motora. Lamela nikada samo 1 brzina i polako stižeš na vrh.

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #21
              Originally posted by Antoaster
              Sve ste rekli samo niste najglavnije, pa gde bre ima ti Tesla kablovi da se kupe u Beogradu?
              Prozuji malo ... kad ih ovde u selendri ima u svakoj drugoj radnji delova,shto ne bi tako bilo i u BGu ?

              Comment

              • majstorbob80
                CBC Veteran
                • 13.05.2008
                • 184
                • beograd
                • 735E32, 525E39 Mlook

                #22
                kablovi

                Toplo preporučujem Lika-sistem kablove, nisam sreo nikoga ko je do sada imao nekih problema sa njima. Proizvode se tipski, mogu se naći na zrenjaninskom putu 1km pre skretanja za Borču. Pozdrav
                Čovek se uči dok god je živ!!

                Comment

                • flash
                  CBC Početnik
                  • 22.05.2008
                  • 1
                  • Beograd

                  #23
                  FLASH Kablovi

                  Upoznat sam sa FLASH kablovima. To je proizvod koji se sklapa u Srbiji od komponenti koje se nabavljaju iz celog sveta.
                  Kada se prica o kvalitetu, onda treba govoriti o kvalitetu komponenti i nacinu izrade.
                  Provodnik
                  FLASH kablovi koriste provodnik proizveden u Engleskoj. Jedini kriterijum za izbor dobavljaca je bio dosledan kvalitet. Kablovi su Dual Core tipa. Silikonsko jezgro obmotano zicom (koja odredjuje otpornost), sa razlicitim tipovima izolacije.
                  Buksne
                  Kvalitet buksni se sastoji u njihovim fizickim i hemijskim osobinama. Fizicke su da zadrzi dobar kontakt sa svecicom pod uslovima kao sto su povisena temperatura i vibracije. Najvaznija hemijska karakteristika je da ne dolazi do oksidacije.
                  Kapice
                  Za kapice je vazno da zadrze dobar kontakt sa telom svecice i posle svakodnevnog zagrevanja ostanu mekane. One takodje moraju dobro da zaptivaju, da ne bi doslo do curenja vode. Flash kablovi se mogu totalno potopiti u vodu, tj. apsolutno su vodootporni. Primer za to je bio akvarijum na sajmu automobila, gde su ribice plivale dok su kablovi sa svecicama ciji vrh viri iz vode nesmetano radili...
                  Kvalitet sklapanja
                  Ovo ne bi trebalo da bude problem ni za jednu marku kablova, osim ako se ne radi o totalnim amaterima ili falsifikatima. Izolacija i montaza se vrse jednostavnim masinskim procesom.

                  Pozdrav za sve sa foruma!


                  Poruku izmenio: *IvanT*

                  Comment

                  • Kanarinac
                    CBC Senator XXL
                    • 08.10.2004
                    • 2870
                    • BG,Weedikovac

                    #24
                    Evo ovako.Ako su ti original kablovi (Beru,Champion itd) skupi skokni do lika sistem centra na Zrenjanincu (imaju svoj sajt pa ga potrazhi).Ja sam tako uradio kod njih kablove pre godinu i po dana i do sad ferceraju sasvim lepo tj nikakvih problema nema.A koshtali su duplo jeftinije nego u radnji.

                    I love my

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #25
                      Originally posted by Flavio
                      Bilo je price na CBu zimus gde je receno da su ti Flash kablovi relativno solidni a nisu papreni .
                      Tada ih je bilo ovde pa kome treba neka proveri.
                      Radnju na nbgd-u Beocar 011/318-50-50,Flesh,kablovi za svecice.

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        #26
                        Kupio sam komplet Flash kablova za Fiat Punto, kvalitet izrade je solidan, ali 'kapice' ne dihtuju oko svecica. Sto ih svrstava u rang sa Bosch kablovima (koji takodje ne dihtuju). Falcett (ili tako nekako) su mnogo bolji, jer u potpunosti zatvaraju svecicu. Zadrzao sam Flash kablove kao rezervne.
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #27
                          Jedan od kablova ima naprslu izolaciju (silikonsku). Djavo mi nije dao mira pa sam se uhvatio rukom za naprslinu i proveselio sam se! Vec na 0,5cm od naprsline nema probijanja.
                          Stari su oko 6-7 meseci, NGK sa celicnim jezgrom, plavi silikonski izolator na njima.
                          Pitanje: jel smem da uguram malo silikona iz tube u naprslinu i da obavijem izolirom? Glupo mi da ih menjam, relativno su novi, i ubedljivo najbolji koje sam imao u rukama (na autu ). Na komad te kablove ne mogu da nadjem.
                          Inace , preslo mi u naviku s vremena na vreme uhvatim ceo snop rukom cisto da budem siguran da je OK.
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #28
                            Nisam imao zivaca da cekam odgovor, pa sam namotao izolir. Ne probija.

                            Dakle: moze !
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Originally posted by deki-ascona
                              Inace , preslo mi u naviku s vremena na vreme uhvatim ceo snop rukom cisto da budem siguran da je OK.
                              Nekad davno kad su se vozili mali motorići imao sam jednog kolegu koji je štelbao paljenje i proveravao ispravnost sistema tako da je uhvatio VN kabel a lakt nasloni na masu. Onda se to jelte pali i gleda se mišić koliko se i kojom brzinom grči. Koga je ikad opalila struja na motoriću zna o čemu pričam.

                              Onda bi usledilo "dobro, dobro" ili "ne valja" a auditorijum okolo pada u nesvest
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • deki-ascona
                                Bio nam je drug! RIP
                                • 10.04.2007
                                • 2118
                                • NI , Trosharina

                                #30
                                Pa stvarno ne znam bolji nacin !
                                Nisam bas vest sa unimerom , a i unimer sa buvljaka od 300 kinti tesko da ce da izmeri otpor kako treba.

                                Moram da primetim, otkad sam nabacio dobre kablove mnogo manje(redje) boli
                                Originally posted by Valent Vudriga
                                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                                Comment

                                Working...
                                X