Ler gas i termika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikica
    CBC Član
    • 25.03.2005
    • 34
    • Novi Beograd

    Ler gas i termika

    Juguar je izgleda imao isti problem koji i ja imam. O tome je pisano na ovom forumu pod naslovom "Problematika sa jugom", ali mi se cini da je problem u necem drugom, pa mi treba pomoc. Dakle, auto ne drzi ler dok je hladan. Perfekt radi na radnoj temperaturi. Mislim da je u pitanju vazduh, a evo i kako: na rasprsivacu, ili kako se god to zove, imam jedan ventil, koji se steluje velikim shrafom na kome je i opruga. Da bi mi ler radio lepo dok je motor ispod 40stepeni, taj shraf moram da okrenem u levo, skoro do kraja. Tada je sve OK. Medjutim, kako se auto greje, pada mu ler gas i na kraju se ugasi. Reshenje je okretanje shrafa ventila u desno. Tada mu se povecava br obrtaja, i opet je sve u redu. Kada auto dostigne temp. pri kojoj se pali ventilaeor (oko 80stepeni), da bi ler lepo radio, shraf moram skoro sasvim u desno da namotam. Postoji i drugi nacin. Namestim ga da lepo radi oko 40 stepeni, pa kada auto pocne da se zagreva, te ler da pada, ja mu malko povuchem saug, i on zivne. Na kraju debelog pancirnog creva koji vodi od tog uredjaja do kucista filtera za vazduh, nalazi se jod jedan ventil, ali mi izgleda da nema bas neku funkciju. Okrenes ga levo, desno, ista stvar. Nishta se ne menja. Na benzinu sve radi cakum pakum! HELP!! Zaboravih da kazem u pitanju je Alfa 75, 1.6, 4 karb.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Ler gas i termika

    Originally posted by mikica
    Juguar je izgleda imao isti problem koji i ja imam. O tome je pisano nanamotam. Postoji i drugi nacin. Namestim ga da lepo radi oko 40 stepeni, pa kada auto pocne da se zagreva, te ler da pada, ja mu malko povuchem saug, i on zivne. Na kraju debelog pancirnog creva koji vodi od tog uredjaja do kucista filtera za vazduh, nalazi se jod jedan ventil, ali mi izgleda da nema bas neku funkciju. Okrenes ga levo, desno, ista stvar. Nishta se ne menja. Na benzinu sve radi cakum pakum! HELP!! Zaboravih da kazem u pitanju je Alfa 75, 1.6, 4 karb.
    Osnovno pravilo je da se šteleuje kad je vruć motor, ostalo nema svrhe.
    Drugo pravilo ke da je vruć vazduh uvek zatvoren, ostaje sam hladan vazduh, ne baš uvek ali je tako.
    Treće pravilo je dae prvo našteluje snaga pa tek onda ler.
    Četvrto pravilo je da ako ništa ne pomogne odeš u servis
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Kao shto ti Dora reche, prvo proveri klapnu na usisu vazduha i to da li je fiksirana da " vuche " samo hladan vazduh?
      Verovatno nije pa se sve to i deshava.
      Usis toplog vazduha je obichno sa manjim promerom i kada klapna prebaci na hlada auto je rashtelovan.
      Fiksiraj klapnu , nashteluj auto i uzivaj!

      Pozdrav
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • sira
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2004
        • 322
        • Split

        #4
        Re: Ler gas i termika

        Originally posted by mikica
        Zaboravih da kazem u pitanju je Alfa 75, 1.6, 4 karb.
        Isto auto isti problemi, ja ratujem s lerom na plinu i stvarno ne znam šta bi ti taćno rekao, najsmješnije je šta mi se to ne dešava stalno tako kad odem kod onog tko mi je ugradio plin, auto radi savršeno a onda poslje počne ********t, ja sve mislim da su te Alfe alergićne na plin pa zbog toga zezaju
        http://forums.cjb.net/alfa75.html

        Comment

        • mikica
          CBC Član
          • 25.03.2005
          • 34
          • Novi Beograd

          #5
          .

          Kuchishte filtera za vazduh ima samo jednu usisnu granu, i to za hladan vazduh. Dovod za topao vazduh je zaliven. Tako sam ga pazario, a rekli su mi da je to zaliveno bash zabog plina. Na usisnoj grani za hladan vazduh se nalazi jedna klapna u obliku prstena, pa kada radi na benzin, ona je otvorena, a kada se prebaci na plin, ona suzi usisnu granu, te redukuje dovod vazduha. Kako se auto greje, njemu treba, kada radi na plin, sve vishe i vishe vazduha, pa ono povlachenje sauga, o kome sam vec pisao, mu to omoguchi. Inace, ta je klapnica sastavni deo plinske instalacije i zatvara je elektromagnet. Kada skinem buksne sa nje, onda je stalno otvorena, pa se ponavlja ista situacija, samo u obrnutom smeru.

          help!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Kako se auto greje, njemu treba, kada radi na plin, sve vishe i vishe vazduha,
            ako se misli na rezim rada na leru, valjda obrnuto ?

            hladan motor zahteva saug(cok kako vec ko zove) i podizanje broja obrtaja motora sto direktno povlaci vecu kolicinu u****nog vazduha.
            kako se motor greje saug se polako vraca i zatvara uz smanjenje broja obrtaja i smanjene kolicine u****nog vazduha.

            tako radi i na plin i na benzin jer motor uvek u****va vazduh na isti nacin, kolicina direktno zavisi od broja obrtaja. ili se negde zestoko varam ?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • mikica
              CBC Član
              • 25.03.2005
              • 34
              • Novi Beograd

              #7
              NE! NE! NE! NE! NE! NE! NE!

              Tacno sam mislio ono shto sam i napisao! Dakle kada ventil na rasprshivacu okrenem u levo, i namestim ga da dobro radi ler kada je hladan, cim dodje do povecanja temperature motora i pocne da trokira, mora da se povuche saug, i onda se auto vrati u normalu. Sto se vishe greje, to saug mora vishe da se izvlaci. Medjutim, ako ventil podesim u desni polozaj, dok ne dostigne temperaturu bar 60 stepeni, nece ni da cuje da radi u leru. postavljanje shrafa na sredinu, je najgore! Tada nece da radi kada je hladan, zatim lepo radi na oko 50-60 stepeni, i cim dodje na 70, opet se gasi.
              Nego jel ima bre neko ko se do jaj* razume u to, pa da mi to lepo na licinom mestu pogleda i posavetuje? Naravno, EVROpski cu mu biti zahvalan!

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                nesto nije tu bas cisto, dakle i na benzin i na gas kolicina vazduha je direktno vezan za broj obrtaja motora, i kada je motor hladan (posto nema stabilan rad ) zahteva veci broj obrtaja i time VECU kolicinu vazduha. to je definitivno tako, i ako si ti namestio da tebi prigusuje vazduh kako se motor greje onda si naopako postavio sistem.

                a da ti lepo posetis neki servis da se to razjasni, mozda je to najefikasnije.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • mikica
                  CBC Član
                  • 25.03.2005
                  • 34
                  • Novi Beograd

                  #9
                  NO Comment!

                  Posto je plinska instalacija ugradjena u Italiji, i do pre godinu dana je sve ferceralo kako treba, otici cu tamo, nahvatati tog italijanskog mamlaza, i razbiti mu glavu sto je namestio plin da radi samo nekoliko godina, a onda se izokrene i postavi naopako samo od sebe.

                  Ozbiljno!

                  Cuo sam da to oni hoce da rade!



                  Shalim se!

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    auuu ljudi,vi ste sve pomesali ( bez ljutnje).
                    obratite paznju i razmislite: kad je auto hladan,povlaci se sauk da bi se napravila bogatija smesa.to jest da ima vise benazina a manje vazduha.kako se motor greje sve mu manje treba goriva a vise vazduha.
                    i zato se spusta sauk ( rucno ili automatski ) svejedno.
                    I nije tacno da je apsolutno ista (jeste slicna),funkcija sauka,kad se vozi na gas i kad se vozi na benzin.
                    NA BENZIN: auto prima vazduh pre leptira za sauk,a gorivo posle njega.
                    sto znaci da se povlacenjem sauka smanjuje dotok vazduha a povecava dotok goriva(benzina).
                    NA GAS: i vazduh i gas prima pre sauk leptira(ako imate mixer,plocu koja ide na karburator)
                    ako vam je gas u busen u karburator (kao meni ) onda se ponasa kao na benzinu.
                    jednostavno iz mog a i iz iskustva drugih,pomirite se stim da u trenutku prvog paljenja auto moze da se ponasa isto i na gasu i na benzinu.i da se pali na isti nacin.
                    nego se opredelite na stacete u glavnom da ga palite.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      ispravka: NEMOZE da se pali isto na gas i benzin (umesto moze)
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Zorane,
                        Uvek se nekako podrazumeva da se koristi mikser pa na opciju kao sto je kod tebe niko i ne misli a tacno je tako kao sto kazes da neko ima i ubusen dovod gasa direktno u karburator kad je situacija bitno razlicita. Nesporazum je bio jer se radi o opciji sa mikserom koju ima Mikica.

                        Comment

                        • mikica
                          CBC Član
                          • 25.03.2005
                          • 34
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Ej, stvarno smose svi pogubili! Covek je potpuno u pravu!!!!!!

                          Dakle... ja sam kriv! Fokusirajuci se na plin, pomeshao sam finkciju sauga. Da pojasnim (izpocetka):

                          Kada ventil na rasprshivacu namotam u levo, tada mi auto lepo radi u leru do 40stepeni, pa onda pocne da pada. Tada povlachim saug (smanjujem dotok vazduha). Shto se motor vishe greje, sve vishe moram da povlachim saug (sve manje vazduha), ili da ne diram saug, nego da namotavam ventil na desno. Greshka u ranijim tekstovima je bila ta sto smo pretpostavili da povlacenjem sauga dodajemo vazduh. dakle, sto se vishe greje, treba mu manje vazduha. E tu sad nema logike......

                          Ili je ima?

                          P.S. A shto se pomenutog miksera tice, nemam pojma dali ga ima ili nema, i sta je to uopshte!

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ako je ugradjen u Italiji onda ga ima

                            Comment

                            • mikica
                              CBC Član
                              • 25.03.2005
                              • 34
                              • Novi Beograd

                              #15
                              Pa gde stoji? Meni plin ulazi u ... ade da kazemo... karburatore kroz creva koja ulaze u otvore za vazduh, u kucistu filtera.
                              Dakle, kada podignem filter za vazduh, ispod su cetiri otvora, i svaki vodi do jednog karburatora. E kroz njih idu i creva za plin.

                              Comment

                              Working...
                              X