Vidim da je diskusija o svecicama zavrsila u decembru.Licno sam vozio AR boksere od 86 g ,naravno da Golden Lodge 25 HL za centralni dvogrli karburator i 2 HL za cetiri.Bilo je eksperimentisanja sa bosom , NGK i sl koje su davale losije rezultate dok sa Jaguara Soverige nisam skinuo BERY ultra X i stavio na 33 1.7 sa cetiri karburatora je i na minus palio bez obogacivanja smese a bez problema ulazio u crveno sa normalnom potrosnjom u normalnim uslovima BGD oko 9 l.Te svecice su na kraju zavrsile u Citroenu BX TRS 1.6 gde su prfektno radile i covek ih vozi vec dve godine.
A mene interesuje da li plin ima veze sa pojavom kamenca na kracima NGK fabricki preporucenih svecica na Twin spark motoru natavno AR 2.0?
A mene interesuje da li plin ima veze sa pojavom kamenca na kracima NGK fabricki preporucenih svecica na Twin spark motoru natavno AR 2.0?
Comment