ne ne nije bio lapsus,niti sam ja lose razumeo MaJSToRe
rekli mi da MORAM DA zatvorim oba u****,jel ce auto inace da mi slabo vuce a i necu moci da nasteleujem ler gas )).
da vam kazem,auto i na taj nacin ide(sa zatvorenim i toplim i hladnim usisom) video sam to svojim ocima.
kad pokusas u toku rada da povuces rucni sauk,tacno osecas pod rukom da klapna tesko ide,jer je motor zacepljen pa je pritisak na klapnu veliki.a kuda jadnik(motor) dovuce vazduh,boga pitaj
cucla na sve strane i rupice ,da dodje do daha.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
kako verovatno neces skoro naici na takve hladnoce, topli vazduh je nepotrebni visak
Tako je, kad sam kupio auto na njemu je usis toplog vazduha bio polomljen, ja to nikad nisam popravio, niti sam imao problema bez toga, a tome ima vec 4 godine...
ne ne nije bio lapsus,niti sam ja lose razumeo MaJSToRe
rekli mi da MORAM DA zatvorim oba u****,jel ce auto inace da mi slabo vuce a i necu moci da nasteleujem ler gas )).
da vam kazem,auto i na taj nacin ide(sa zatvorenim i toplim i hladnim usisom) video sam to svojim ocima.
kad pokusas u toku rada da povuces rucni sauk,tacno osecas pod rukom da klapna tesko ide,jer je motor zacepljen pa je pritisak na klapnu veliki.a kuda jadnik(motor) dovuce vazduh,boga pitaj
cucla na sve strane i rupice ,da dodje do daha.
Difuzor na mikser ploci takodje kako ti kazes gusi motor jer smanjuje precnik usisnika.
Dali znas da postoje jednogrli i dvogrli karburatori po tebi jednogrli karburastor gosi motor. Taj potpritisak koji se javlja u usisnoj grani je sasvim normalna stvar i nemoze da smeta motoru.
tacno, mixer DELIMICNO zatvara usis a ne skroz.
vazduh koji ti ulazi mimo filtera za vazduh,ne filtrira se.(sto nije dobro)
uloga kucista filtera je da drzi filter vazduha da bi se vazduh precistio i NISTA vise.
voleo bi da neko prosledi ovde na forum,po kojoj formuli proizvodjaci mixera znaju koliko da zatvore usis?(ovo iskreno pitam,nije sarkazam)
kazem vam,ja moj motor mogu da nastelujem i sa delimicno zatvorenim i sa potpuno otvorenim usisom za vazduh,samo sto sam izracunao da sa delimicno zatvorenim mi vise trosi i teze namestam ler gas, a ideluje malo zaguseno u radu.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
voleo bi da neko prosledi ovde na forum,po kojoj formuli proizvodjaci mixera znaju koliko da zatvore usis?(ovo iskreno pitam,nije sarkazam)
Nisam siguran ali verovatno mere podpritisak koji treba da je u odredjenim granicama.
Originally posted by zoranbg
kazem vam,ja moj motor mogu da nastelujem i sa delimicno zatvorenim i sa potpuno otvorenim usisom za vazduh,samo sto sam izracunao da sa delimicno zatvorenim mi vise trosi i teze namestam ler gas, a ideluje malo zaguseno u radu.
Verovatno zavisi od toga koji je motor u pitanju jer kod mene na jugu bolje radi kad je delimicno zatvoren a tad mi i manje trosi.
uloga kucista filtera je da drzi filter vazduha da bi se vazduh precistio i NISTA vise.
ne bas. ta zabluda opste rasprostranjena se siri ko kuga
kuciste filtera vazduha je sastavni deo proracunatog usisnog sistema i direktno je u korelaciji sa radom ventila motora i kolicinom vazduha koju ce klipovi u svom radu u****ti.
boost je to u temi o BMW tuningu jako lepo opisao, volumetricki faktor punjenja motora.
merenja pokazuju da zibacivanje kucista filtera, izbacivanje filtera ili prepravka filtera za neki drugi tip (recimo KN) uzorkuju po pravilu manje u****nog vazduha, slabije punjenje motora kiseonikom i posledicno manje snage koju motor moze da razvije. sve to se odnosi na atmosferske motore.
dakle, osim kutije kao kutije za filter kuciste ima i veoma vaznu ulogu u stvaranju rezonanse vazdusne struje koja puni motor.
isto kao sto nije kuciste violine samo kutija da drzi ostale elemente na okupu vec je osnovni rezonantni sistem za vazdusnu struju (zvuk).
sasvim je druga stvar sto se na autu zeli ugradnjom nekog filtera, promeniti zvuk usisnog sistema sto je stvar ukusa. ali je izmereno i dokazano kao fakat da se time gusi motor i umanjuje njegova sposobnost u**** mase vazduha, odnosno manja snaga i losije perfomanse. po pravilu, ima izuzetaka naravno.
znate onu foru,kad otvoris nekom kuciste filtera a u nutra filter crn ko zemlja,pa mu ga ti zafrljacis ( filter ) u kontejner i kazes mu vozi ovako dok nekupis drugi da stavis.
iz mog iskustva licnog (imao sam do sada 6 automobila,svi sa karburatorima) kad motor normalno i lepo radi sa CISTIM filterom,otvoris mu kuciste a on ISTO radi.znaci 100 posto je tako.pricam o radu na benzin.normalno je da bi se duzom upotrebom i merenjima preciznim utvrdile razlike,ali LAICKI posmatrano u mestu i u voznji auto ISTO radi.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
karburatori su toliko grubi da se fine stvari oko sagorevanja na njima i ne primecuju.
iapk, merenja jasno potvrdjuju da razlike postoje i da nije svejedno. tea razlike nisu velike i za obicnog vlasnika vozila i ne znace nista bitno i tesko da se mogu osetiti u voznji, ali na stoperici, ili standu nema dileme- usis vazduha je bitan cinilac ukupnih perfomansi motora.
zato i kazem, da je igranje sa filterima manje vise zezanje, i da nema govora da se dobijaju neke magicne snage iz motora. jedino je placebo efekat uvek prisutan, ako se nesto plati masne pare onda to mora da funkcionise
a jel ok da se zatvori topao vazduh i na injection motorima
mislim ako moze na karburatorskim (najbolje u letnjem periodu, po Dori) sto ne bi mogli i mi sto nemamo karbove. Vazduh je vazduh, isto deluje na gas u usisnoj grani , i ako ga vruc vazduh razredjuje zar nije bolje da ga "ukinemo" , bar do zime?
pozdrav
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
kod sistema ubrizgavanja se to automatski reguliše, postoji termostat vazduha koji leti aktivira samo hladni vazduh, zimi po potrebi topli vazduh .
uostalom cele godine, termostat održava temperaturu u****nog vazduha u zadatim okvirima mešanjem toplog i hladnog po potrebi.
e sad, ako se pokvari termostat i ostane tako pokvaren, poželjno je potpuno skloniti dovod toplog vazduha.
mi ionako više nemamo prave zime, i nemamo hladno?e pa je i tol?i vazduh postao nepotreban za naše podru?je.
prosto sam mislio ako topao vazduh razredjuje TNG ili zauzima prostor (zapreminski zbog temperature) da li je bolje da ga SAM eliminisem? Mozda i smanjim potrosnju , sad je oko 12 u gradu.
Dok ovo kucam pade mi na pamet da vruc vazduh sluzi i za podmazivanje motora. Mozda i za****m stvari ako ga skinem.
pozdrav bricku
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Dok ovo kucam pade mi na pamet da vruc vazduh sluzi i za podmazivanje motora.
Nemoj da ti takve nebuloze padaju na pamet....
Ako ti auto lepo radi, lepo ide i lepo trosi, staro je pravilo - ne diraj nista.
Ali jos lepse pravilo je da vise stane hladnog vazduha u cilindar nego toplijeg, tako da nista nece skoditi (naprotiv) da totalno zatvoris dovod toplog vazduha
Comment