Neke cinjenice u vezi plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    ah,. "majstori, majstori".
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #17
      ne ne nije bio lapsus,niti sam ja lose razumeo MaJSToRe
      rekli mi da MORAM DA zatvorim oba u****,jel ce auto inace da mi slabo vuce a i necu moci da nasteleujem ler gas )).
      da vam kazem,auto i na taj nacin ide(sa zatvorenim i toplim i hladnim usisom) video sam to svojim ocima.
      kad pokusas u toku rada da povuces rucni sauk,tacno osecas pod rukom da klapna tesko ide,jer je motor zacepljen pa je pritisak na klapnu veliki.a kuda jadnik(motor) dovuce vazduh,boga pitaj
      cucla na sve strane i rupice ,da dodje do daha.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        da shvatio sam, i znam samo jedno- bezi dalje od takvih majstora koji guse auto da ne moze da dise.

        a bez disanja i kiseonika nema ni snage motora
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Ladislav
          CBC Senator
          • 14.12.2004
          • 223
          • Kragujevac
          • Lada Niva 1.7i

          #19
          Originally posted by brick
          kako verovatno neces skoro naici na takve hladnoce, topli vazduh je nepotrebni visak
          Tako je, kad sam kupio auto na njemu je usis toplog vazduha bio polomljen, ja to nikad nisam popravio, niti sam imao problema bez toga, a tome ima vec 4 godine...

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #20
            Originally posted by zoranbg
            ne ne nije bio lapsus,niti sam ja lose razumeo MaJSToRe
            rekli mi da MORAM DA zatvorim oba u****,jel ce auto inace da mi slabo vuce a i necu moci da nasteleujem ler gas )).
            da vam kazem,auto i na taj nacin ide(sa zatvorenim i toplim i hladnim usisom) video sam to svojim ocima.
            kad pokusas u toku rada da povuces rucni sauk,tacno osecas pod rukom da klapna tesko ide,jer je motor zacepljen pa je pritisak na klapnu veliki.a kuda jadnik(motor) dovuce vazduh,boga pitaj
            cucla na sve strane i rupice ,da dodje do daha.
            Difuzor na mikser ploci takodje kako ti kazes gusi motor jer smanjuje precnik usisnika.

            Dali znas da postoje jednogrli i dvogrli karburatori po tebi jednogrli karburastor gosi motor. Taj potpritisak koji se javlja u usisnoj grani je sasvim normalna stvar i nemoze da smeta motoru.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #21
              tacno, mixer DELIMICNO zatvara usis a ne skroz.
              vazduh koji ti ulazi mimo filtera za vazduh,ne filtrira se.(sto nije dobro)
              uloga kucista filtera je da drzi filter vazduha da bi se vazduh precistio i NISTA vise.
              voleo bi da neko prosledi ovde na forum,po kojoj formuli proizvodjaci mixera znaju koliko da zatvore usis?(ovo iskreno pitam,nije sarkazam)
              kazem vam,ja moj motor mogu da nastelujem i sa delimicno zatvorenim i sa potpuno otvorenim usisom za vazduh,samo sto sam izracunao da sa delimicno zatvorenim mi vise trosi i teze namestam ler gas, a ideluje malo zaguseno u radu.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Originally posted by zoranbg
                voleo bi da neko prosledi ovde na forum,po kojoj formuli proizvodjaci mixera znaju koliko da zatvore usis?(ovo iskreno pitam,nije sarkazam)

                Nisam siguran ali verovatno mere podpritisak koji treba da je u odredjenim granicama.

                Originally posted by zoranbg
                kazem vam,ja moj motor mogu da nastelujem i sa delimicno zatvorenim i sa potpuno otvorenim usisom za vazduh,samo sto sam izracunao da sa delimicno zatvorenim mi vise trosi i teze namestam ler gas, a ideluje malo zaguseno u radu.

                Verovatno zavisi od toga koji je motor u pitanju jer kod mene na jugu bolje radi kad je delimicno zatvoren a tad mi i manje trosi.
                [/list]

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  uloga kucista filtera je da drzi filter vazduha da bi se vazduh precistio i NISTA vise.
                  ne bas. ta zabluda opste rasprostranjena se siri ko kuga

                  kuciste filtera vazduha je sastavni deo proracunatog usisnog sistema i direktno je u korelaciji sa radom ventila motora i kolicinom vazduha koju ce klipovi u svom radu u****ti.
                  boost je to u temi o BMW tuningu jako lepo opisao, volumetricki faktor punjenja motora.

                  merenja pokazuju da zibacivanje kucista filtera, izbacivanje filtera ili prepravka filtera za neki drugi tip (recimo KN) uzorkuju po pravilu manje u****nog vazduha, slabije punjenje motora kiseonikom i posledicno manje snage koju motor moze da razvije. sve to se odnosi na atmosferske motore.

                  dakle, osim kutije kao kutije za filter kuciste ima i veoma vaznu ulogu u stvaranju rezonanse vazdusne struje koja puni motor.

                  isto kao sto nije kuciste violine samo kutija da drzi ostale elemente na okupu vec je osnovni rezonantni sistem za vazdusnu struju (zvuk).

                  sasvim je druga stvar sto se na autu zeli ugradnjom nekog filtera, promeniti zvuk usisnog sistema sto je stvar ukusa. ali je izmereno i dokazano kao fakat da se time gusi motor i umanjuje njegova sposobnost u**** mase vazduha, odnosno manja snaga i losije perfomanse. po pravilu, ima izuzetaka naravno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #24
                    znate onu foru,kad otvoris nekom kuciste filtera a u nutra filter crn ko zemlja,pa mu ga ti zafrljacis ( filter ) u kontejner i kazes mu vozi ovako dok nekupis drugi da stavis.
                    iz mog iskustva licnog (imao sam do sada 6 automobila,svi sa karburatorima) kad motor normalno i lepo radi sa CISTIM filterom,otvoris mu kuciste a on ISTO radi.znaci 100 posto je tako.pricam o radu na benzin.normalno je da bi se duzom upotrebom i merenjima preciznim utvrdile razlike,ali LAICKI posmatrano u mestu i u voznji auto ISTO radi.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      karburatori su toliko grubi da se fine stvari oko sagorevanja na njima i ne primecuju.
                      iapk, merenja jasno potvrdjuju da razlike postoje i da nije svejedno. tea razlike nisu velike i za obicnog vlasnika vozila i ne znace nista bitno i tesko da se mogu osetiti u voznji, ali na stoperici, ili standu nema dileme- usis vazduha je bitan cinilac ukupnih perfomansi motora.

                      zato i kazem, da je igranje sa filterima manje vise zezanje, i da nema govora da se dobijaju neke magicne snage iz motora. jedino je placebo efekat uvek prisutan, ako se nesto plati masne pare onda to mora da funkcionise
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #26
                        a jel ok da se zatvori topao vazduh i na injection motorima

                        mislim ako moze na karburatorskim (najbolje u letnjem periodu, po Dori) sto ne bi mogli i mi sto nemamo karbove. Vazduh je vazduh, isto deluje na gas u usisnoj grani , i ako ga vruc vazduh razredjuje zar nije bolje da ga "ukinemo" , bar do zime?

                        pozdrav
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          kod sistema ubrizgavanja se to automatski reguliše, postoji termostat vazduha koji leti aktivira samo hladni vazduh, zimi po potrebi topli vazduh .
                          uostalom cele godine, termostat održava temperaturu u****nog vazduha u zadatim okvirima mešanjem toplog i hladnog po potrebi.

                          e sad, ako se pokvari termostat i ostane tako pokvaren, poželjno je potpuno skloniti dovod toplog vazduha.

                          mi ionako više nemamo prave zime, i nemamo hladno?e pa je i tol?i vazduh postao nepotreban za naše podru?je.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #28
                            prosto sam mislio ako topao vazduh razredjuje TNG ili zauzima prostor (zapreminski zbog temperature) da li je bolje da ga SAM eliminisem? Mozda i smanjim potrosnju , sad je oko 12 u gradu.
                            Dok ovo kucam pade mi na pamet da vruc vazduh sluzi i za podmazivanje motora. Mozda i za****m stvari ako ga skinem.

                            pozdrav bricku
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29
                              kudces nizu potrosnju ... pa to je extra potrosnja ,12 litara gasa na 2000ccm
                              nemoz manje pa da .....
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                #30
                                Originally posted by deki-ascona
                                Dok ovo kucam pade mi na pamet da vruc vazduh sluzi i za podmazivanje motora.
                                Nemoj da ti takve nebuloze padaju na pamet....

                                Ako ti auto lepo radi, lepo ide i lepo trosi, staro je pravilo - ne diraj nista.
                                Ali jos lepse pravilo je da vise stane hladnog vazduha u cilindar nego toplijeg, tako da nista nece skoditi (naprotiv) da totalno zatvoris dovod toplog vazduha
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X