Doro MAJSTORE
Vozim moj auto 8 meseca na plin(90% gradska),kia sephia 1.6 injection a ured ja lanrirenzzo.Neznam dali je vakum ili seqventional
Za vikend idem van grada nekih 200km , pa poshto mislim da mi se auto malo ulenjio (plin + gradska voznja)hteo bih malo da ga produvam voznjom na benzin,sve radi chishenja naslaga sa ventila.Kazu da je to jedina slabost kod plina.Jel to moze samo voznjom na benzin (konstantna ili prome\njiva gas) ili mora i neki aditiv u benzin kao na pr.Liqi molly za chishenje ventila???
Da li voziti na benzin i koliko?
Collapse
X
-
Re: pitanje za Doru
Ti što su ti to rekli su tutumraci
) Naslage na ventilima su mana benzina, dakle ako hoćeš da ih nataložiš, onda vozi na benzin.
Vožnjana benzin u tim uslovima kako si opisao, dovodi do takvih naslaga čadji, koksa i slično pa u tom slučaju to što si hteo da ga malo "produvaš" ne bi bilo loše. Kolega Brick najlepše obožava tu vrstu čišćenja motora pod narodnim nazivom Italijanski tjuning.
Možda imaš nekih drugih problema ili je utisak subjektivan, ali naslaga nemaš sigurno. Prema tome i aditivi otpadaju.
-
-
Iz predhodnih textova cenim te kao dobrog majstora za plin.Zato sam ti postavio ovakvo hm ,shkakljivo pitanjce,i normalno bio sam u pravu shto se tvojih znanja tiche.Znam po dosta o plinu (vozim nekoliko godina)na ovo gorivo i veoma sam zadovoljan.Prvo zbog ekonomski ispljatlive voznje(ushteda 40-50%) i.A onima shto swe dvoume dali da postave plinski ured ili ne toplo im ga preporuchujem,bar dok ne prodje ova 100god.kriza.Ali ipak bi hteo da znam .Vidi ovako.Motori(govorimo o benzinskim agregatima)stvoreni su za voznju (iprojektovani) za voznju na to gorivo.Zbog prenamene mora neshto i da strada.Dali sam u pravo?Nishta ne nastaje iz nichega.Interesuje me shta u stvari strada kod injection motora?Znam za pervormanse(malo)Mozda brizgaljke...Shta??oVO PITAM ne da odvratim ljude od plina(LPG is great)vech da znamo na shta da obratimo paznju.POZDRAV
Jahači magle
Comment
-
-
pitanje za Doru
Za Mixera,
Koliko mi je poznato, kod injection motora moze vremenom doci do otezanog rada brizgaljki. zbog smanjenog podmazivanja koje normalno cini benzin. Na srecu, prilikom svakog palenja motora default je da se pali na benzin, sto nije lose, a preporuka je da se zadnjih par stotina metara voznje prebaci sa plina na benzin iz istog razloga.
Sto se tice habanja sedista ventila, ono se moze javiti ali posle vise stotina hiljada predjenih km, gde su u prednosti motori na bezolovni benzin koji vec fabricki imaj ojacana sedista ventila. Kod motora na olovni benzin, samo olovo u benzinu ima jos pored uloge antidetonatora i ulogu da podmazuje sedista ventila.
take careKia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
PA stvari stoje ovako kod neupotrebe benzina, zavisno da li je klasicna pumpa(membranska) ili elektricna, i da li je karburator u pitanju ili elektricno ebrizgavanje.
Kod karburatora je stvar jasna, povremeno ga treba pustiti da radi na benzin, da malo ovlazi karburator i membrane u njemu. Problem je sto se motor a s njim i karburator greje i hladi a benzin u njemu (tj. ono malo sto se zadrzi) ispari i membrana/membrane ostanu suve kao i ostalo, a karburator u sebi ima pokretnih delova koji se pomeraju iako vozimo na plin. Membranska pumpa prilikom voznje na plin, bi trebala da radi normalno posto se benzin vraca povratnim tokom do rezervoara tj, benzin kruzi. Mada sam vidjao ugradnje gde se elektro ventil postavi odmah iza pumpe i takve pumpe riknjavaju ubrzo.
Kad su elektro brizgaljke ili dizne u pitanju, one rade na struju i veoma OPET ZAVISI kako je odradjena ugradnja plina. Najbolje je kad se one iskljuce, i dok se vozi na plin one jednostavno ne rade na suvo. Problem nastane samo onda kada one rade na suvo i to dovodi do habanja istih.
Znaci, ukoliko si plin ugradio kako treba, nema sta da strada. To je poenta svega.
Comment
-
-
Sto se tice ventila i sedista ventila, benzin je krivac za stvaranje sagorelih naslaga i kod olovnog benzina su te naslage, prakticno poboljsavale dihtovanje ventila i sedista ali je generalno to NEGATIVNA pojava.
Kod plina je sagorevanje smese potpuno i nema naslaga sto je bolje za motor i njegovu trajnost.
Comment
-
-
Pitanje imam Audi 80 1.8 benzin (keihin karburator) nedavno mi je ugradjen plin ...pa kada prebacim na benzin broj obrtaj an abenzinu bude 2000 a po knjizi treba d aje oko 850-900....stelujuci n akarburatoru dobio sam 900...ono sto me interesuje posl etoga morao sam i plin da podesim n aotprilike 1000 obrtaja na leru ....da li j eto OK....ili je nemoguce udesiti i benzin i plin na leru a d aplin sa potrosnjom bude ok?
Hvala
Comment
-
-
Moguće je, nešto nije dobro uradjeno čim je toliko odvrnut gas na benzinu, može eventualno malo da se razlikuje ali ne da bude 2000 obrtaja, da li je stavljen mikser ili cev za gas odgore?Originally posted by campistelujuci n akarburatoru dobio sam 900...ono sto me interesuje posl etoga morao sam i plin da podesim n aotprilike 1000 obrtaja na leru ....da li j eto OK....ili je nemoguce udesiti i benzin i plin na leru a d aplin sa potrosnjom bude ok?
Hvala
Comment
-
-
Da postavljen je mikser na vrhu karburatora ....inace radi se o "Marini" plinskoj opremi ......dostelovao sam juce n a iparivacu srav i na karburatoru jos jedan tako da je sada na benzinu 900 obrtaja/min a na plinu oko 1000 ..auto ide solidno videcu koja je potrosnja ......ono sto neznam da li u principu obrtaji motora u leru i na gasu i n aplinu treba da budi sto priblizniji i koliko j eto otprilike za moj tip auta !?
Pozdrav
Edit 001: Obrisan nepotreban citat
Comment
-
-
AUDI - 80 / 90 - 1.8 - RU
codeRU
Capacity1781(cc)
Idle speed850 - 950(rpm)
Valve clearance Hydraulic
Compression pressure Normal9 - 12(bar) Minimum7(bar)
Oil pressure2.0 / 2000(bar / rpm)
Fuel system (make & type) Solex Keihin IIMale stvari cine ljude srecnim!!!
Comment
-
Comment