Da li voziti na benzin i koliko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    Da li voziti na benzin i koliko?

    Doro MAJSTORE Vozim moj auto 8 meseca na plin(90% gradska),kia sephia 1.6 injection a ured ja lanrirenzzo.Neznam dali je vakum ili seqventional Za vikend idem van grada nekih 200km , pa poshto mislim da mi se auto malo ulenjio (plin + gradska voznja)hteo bih malo da ga produvam voznjom na benzin,sve radi chishenja naslaga sa ventila.Kazu da je to jedina slabost kod plina.Jel to moze samo voznjom na benzin (konstantna ili prome\njiva gas) ili mora i neki aditiv u benzin kao na pr.Liqi molly za chishenje ventila???
    Jahači magle
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: pitanje za Doru

    Ti što su ti to rekli su tutumraci ) Naslage na ventilima su mana benzina, dakle ako hoćeš da ih nataložiš, onda vozi na benzin.
    Vožnjana benzin u tim uslovima kako si opisao, dovodi do takvih naslaga čadji, koksa i slično pa u tom slučaju to što si hteo da ga malo "produvaš" ne bi bilo loše. Kolega Brick najlepše obožava tu vrstu čišćenja motora pod narodnim nazivom Italijanski tjuning.

    Možda imaš nekih drugih problema ili je utisak subjektivan, ali naslaga nemaš sigurno. Prema tome i aditivi otpadaju.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      gde ides, u kom smeru da ti kazem gde je najbolja deonica za italijanski tune up. pretpostavljam preko Straze ili Pletvara, a tu su sjajni uslovi za malo jace stisnutu pedalu gasa )
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • mixer
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 202
        • Skopje

        #4
        Iz predhodnih textova cenim te kao dobrog majstora za plin.Zato sam ti postavio ovakvo hm ,shkakljivo pitanjce,i normalno bio sam u pravu shto se tvojih znanja tiche.Znam po dosta o plinu (vozim nekoliko godina)na ovo gorivo i veoma sam zadovoljan.Prvo zbog ekonomski ispljatlive voznje(ushteda 40-50%) i.A onima shto swe dvoume dali da postave plinski ured ili ne toplo im ga preporuchujem,bar dok ne prodje ova 100god.kriza.Ali ipak bi hteo da znam .Vidi ovako.Motori(govorimo o benzinskim agregatima)stvoreni su za voznju (iprojektovani) za voznju na to gorivo.Zbog prenamene mora neshto i da strada.Dali sam u pravo?Nishta ne nastaje iz nichega.Interesuje me shta u stvari strada kod injection motora?Znam za pervormanse(malo)Mozda brizgaljke...Shta??oVO PITAM ne da odvratim ljude od plina(LPG is great)vech da znamo na shta da obratimo paznju.POZDRAV
        Jahači magle

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Po meni sve sto strada na jednom motoru nije zbog upotrebe gasa nego zbog ne upotrebe benzina. Pa bre ljudi vi ich ne koristite vise benzin. Mora malo da protece kroz sistem

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            Pa kako da vozi na benzin kad je duplo skuplji
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • APOGEE
              CBC Senator
              • 01.06.2005
              • 243
              • Beograd, Vracar

              #7
              pitanje za Doru

              Za Mixera,

              Koliko mi je poznato, kod injection motora moze vremenom doci do otezanog rada brizgaljki. zbog smanjenog podmazivanja koje normalno cini benzin. Na srecu, prilikom svakog palenja motora default je da se pali na benzin, sto nije lose, a preporuka je da se zadnjih par stotina metara voznje prebaci sa plina na benzin iz istog razloga.
              Sto se tice habanja sedista ventila, ono se moze javiti ali posle vise stotina hiljada predjenih km, gde su u prednosti motori na bezolovni benzin koji vec fabricki imaj ojacana sedista ventila. Kod motora na olovni benzin, samo olovo u benzinu ima jos pored uloge antidetonatora i ulogu da podmazuje sedista ventila.

              take care
              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                PA stvari stoje ovako kod neupotrebe benzina, zavisno da li je klasicna pumpa(membranska) ili elektricna, i da li je karburator u pitanju ili elektricno ebrizgavanje.
                Kod karburatora je stvar jasna, povremeno ga treba pustiti da radi na benzin, da malo ovlazi karburator i membrane u njemu. Problem je sto se motor a s njim i karburator greje i hladi a benzin u njemu (tj. ono malo sto se zadrzi) ispari i membrana/membrane ostanu suve kao i ostalo, a karburator u sebi ima pokretnih delova koji se pomeraju iako vozimo na plin. Membranska pumpa prilikom voznje na plin, bi trebala da radi normalno posto se benzin vraca povratnim tokom do rezervoara tj, benzin kruzi. Mada sam vidjao ugradnje gde se elektro ventil postavi odmah iza pumpe i takve pumpe riknjavaju ubrzo.
                Kad su elektro brizgaljke ili dizne u pitanju, one rade na struju i veoma OPET ZAVISI kako je odradjena ugradnja plina. Najbolje je kad se one iskljuce, i dok se vozi na plin one jednostavno ne rade na suvo. Problem nastane samo onda kada one rade na suvo i to dovodi do habanja istih.

                Znaci, ukoliko si plin ugradio kako treba, nema sta da strada. To je poenta svega.

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Sto se tice ventila i sedista ventila, benzin je krivac za stvaranje sagorelih naslaga i kod olovnog benzina su te naslage, prakticno poboljsavale dihtovanje ventila i sedista ali je generalno to NEGATIVNA pojava.
                  Kod plina je sagorevanje smese potpuno i nema naslaga sto je bolje za motor i njegovu trajnost.

                  Comment

                  • campi
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2005
                    • 169
                    • Srbija

                    #10
                    Pitanje imam Audi 80 1.8 benzin (keihin karburator) nedavno mi je ugradjen plin ...pa kada prebacim na benzin broj obrtaj an abenzinu bude 2000 a po knjizi treba d aje oko 850-900....stelujuci n akarburatoru dobio sam 900...ono sto me interesuje posl etoga morao sam i plin da podesim n aotprilike 1000 obrtaja na leru ....da li j eto OK....ili je nemoguce udesiti i benzin i plin na leru a d aplin sa potrosnjom bude ok?

                    Hvala

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by campi
                      stelujuci n akarburatoru dobio sam 900...ono sto me interesuje posl etoga morao sam i plin da podesim n aotprilike 1000 obrtaja na leru ....da li j eto OK....ili je nemoguce udesiti i benzin i plin na leru a d aplin sa potrosnjom bude ok?

                      Hvala
                      Moguće je, nešto nije dobro uradjeno čim je toliko odvrnut gas na benzinu, može eventualno malo da se razlikuje ali ne da bude 2000 obrtaja, da li je stavljen mikser ili cev za gas odgore?
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • campi
                        CBC Veteran
                        • 11.06.2005
                        • 169
                        • Srbija

                        #12
                        Da postavljen je mikser na vrhu karburatora ....inace radi se o "Marini" plinskoj opremi ......dostelovao sam juce n a iparivacu srav i na karburatoru jos jedan tako da je sada na benzinu 900 obrtaja/min a na plinu oko 1000 ..auto ide solidno videcu koja je potrosnja ......ono sto neznam da li u principu obrtaji motora u leru i na gasu i n aplinu treba da budi sto priblizniji i koliko j eto otprilike za moj tip auta !?

                        Pozdrav

                        Edit 001: Obrisan nepotreban citat

                        Comment

                        • BAX
                          CBC Član
                          • 17.05.2005
                          • 53
                          • Raska

                          #13
                          AUDI - 80 / 90 - 1.8 - RU
                          codeRU 
                          Capacity1781(cc)
                          Idle speed850 - 950(rpm)
                          Valve clearance   Hydraulic  
                          Compression pressure   Normal9 - 12(bar) Minimum7(bar)
                          Oil pressure2.0 / 2000(bar / rpm)
                          Fuel system (make & type) Solex Keihin II 
                          Male stvari cine ljude srecnim!!!

                          Comment

                          • buki-vs
                            CBC Član
                            • 14.06.2005
                            • 25

                            #14
                            I ja vozim audi pa me zanima da li je normalno da se boca "znoji" tj. kad je velika vlažnost vazduha boca je toliko mokra da mi skvasi tapacirung u gepeku?

                            Comment

                            • Heinz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 1027
                              • Beograd, Voždovac
                              • Avensis 2.0 D4D

                              #15
                              Na boci se javlja kondenz usled promena spoljne temperature.
                              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                              Comment

                              Working...
                              X