
Ugradnja plina na Pinzgauera
Collapse
X
-
(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
-
-
Sad čitam taj famozni Pravilnik o teh. normativima za pogon motornih vozila na TNG, i tu u članu 9. piše, citiram:
"Isparivač gasa, u smislu ovog pravilnika, je uređaj u kome TNG isparava i prelazi u gasnu fazu pod uticajem toplote rashladnog sredstva motora (vode, ulja, vazduha) ili toplote izduvnih gasova. Isparivač gasa ne sme se grejati direktno izduvnim gasovima i mora biti pre ugradnje ispitan na pritisak od 25 bar."
Nigde eksplicitno, u ovom propisu, ne piše da na vazdušno hlađene motore TNG ne može.
Moje mišljenje je da ako se napravi gore pomenuti sistem, on zadovoljava ovaj Propis. Sad pitanje je da li i Atestaš deli moje mišljenje.
Mala digresija, citiram Član 14, poslednji stav:
"Pristup neovlašćenih lica priključku za punjenje rezervoara gasom mora biti onemogućen."
Meni se čini da zbog ovoga ogromna većina ne bi smela proći Atest...
Tako da i ovaj Pravilnik tumači kako ko hoće i kako kome odgovara...VW über alles.
Comment
-
-
Pa na citroenima prave neku skalameriju od bakarnih cevi koje se provlace oko izduvne grane i tako greju isparivac. Ima i jos po meni bolje resenje a to je koriscenje uljnog hladnjaka za grejanje isparivaca.
Svi su prosli atest...
Ali kad bolje razmislim nema sta 1 ili dve crvene nemogu da proguraju...
Comment
-
-
To je jedino relevantno djukicu jer kada vide crvenu auto ni ne gledaju - zbog takve zaslepljenosti covek bi pomislio da su bikovi ali oni razjareni - steta sto jos uvek nema ko da im zabije ono otrovno koplje na pravo mesto jer dok god se to ne desi gomila neukih dundjera/LPG instalera ce upropastiti gomilu vozila a mozda i koji zivot.
Comment
-
-
@bili
Hvala na preciznom i potpunom odgovoru. Sve je receno(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Pozdrav
Pozdrav svima.Nisam se nigdje ni predstavio ali to cu poslije samo da odgovorim na ovo pitanje.
Bavim se mislju da ugradim Plin u Pinza i imam isti problem sa tim koji je gore vec naveden.
Naime cuo sam za jednog lovca u okolini beograda ako se nevaram, da je ugradio plin.Ako to jos nekog zanima kako je ugradjeno mogu potraziti daljne informacije. Posto sam ja daleko od Beograda za mene je to dalek put.
A sto se tice gore navedenog pitanja o prodaji pinca na zapad, to nije problem ako je pinc mladji od 1976godine.Tad je oldtimer i sve ide ko podmazano.Naravno samo ako su papiri u maticnoj zemlji pincgaura potpuno uredni.
Eto ako i dalje postoji zelja za pincom na plin mozda mozemo nesto zajednicki poduzeti.
Puno pozdrava iz Bosne
Comment
-
-
Bilo koji.
BRC, Zavoli, Landi Renzo, Lovato napred.
Pozadi samo pazis da je kvalitetan multiventil recimo Tomasetto.
Delovi gasne instalacije se ne kupuju na pijaci a fala bogu ima da se bira sta volis u Srbiji od opreme i nije tako skupo cak i kad je kvalitetna oprema u pitanju. Zaista nema rezona da se stedi i rizikuje nestabilan rad kasnije u toku eksploatacije. Usteda je smesna s obzirom na cenu goriva ili razliku u ceni izmedju gasa i benzina.
Jedino sto sad zavisi ko bi to ugradjivao s obzirom da to nije vozilo za setnju do BG ili NS.
Ako bi ugradjivao ti sam, majstor koji bi ti preporucio SVE sta ti treba za ugradnju bi morao da ima dosta konkretnih podataka u vezi vozila. Najvise da bi se odabrao mesac koji pashe na taj karburator a nije ni dobro da se izgube performanse motora na benzin posle ugradnje gasa.
Sta ce biti sa ventilima ne znam posto su relativno nedostupni podaci o motorima. To treba dobro proveriti.
Ukratko. Motor bi morao da bude za bezolovni benzin sto uglavnom nije slucaj. Ako nije tako moze doci do prerane erozije sedista ventila. Isto vazi i ako se sipa bilo koje gorivo danas posto sve manje ima drugih vrsta osim bezolovnog.
Za konketnu ugradnju bi morao da postavis fotografije motornog prostora da bi se osmislilo gde sta da se smesti plus sto mora da se resi grejanje isparivaca a to moze bar na dva nacina da se izvede.
Prvi je da se namota bakarna cev oko auspuha a drugi skuplji da se stavi hladnjak za ulje i od njega napravi izmenjivac toplote, pa pumpa za vodu, pa komplikacije. Treba ti kazandzija da ti to sve napravi.
Da vozilo ima vodeno hladjenje bilo bi kao i za svaki obican auto sa karburatorom. Nije neresivo, ali treba biti vican sa bakarnim cevima kao sto su recimo vodoinstalateri ili majstori za centralno grejanje.
Pitanje je koji bi se od majstora za gas zezao sa tim jer to nije normalna ugradnja ali ako bi neko drugi to sve u dogovoru pripremio a da gasadzija samo uradi svoj deo posla to bi bilo ok.
Ljudi takve karabudzevine obicno rade potpuno sami a ko zna sta radi moze veoma jednostavno i da uspe u takvom zahvatu.
Postoji tu sigurno nesto sto ne mozes ni da pitas nego moras sam da se snadjes na pravilan nacin. Zato je majstor, majstor, kad ne zna, on izmisli isto kao i ucitelj.
Comment
-
-
@Pincolero
"Lovac u Beogradu" je malo sirok pojam
Mogli bismo da pokusamo da ga pronadjemo i raspitamo se, ako bi mogao da nam pruzis neku blizu informaciju - kako se covek zove, u kom je lovackom udruzenju... Daj nam neki podatak od koga da pocnemo :-)(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Na banovom brdu vozi se jedan sa ceradom vec godinama. Zeleni (nije SMB) vidim da se koristi off road. Blizu starog SDK i hotela Sumadija.
Comment
-
-
@ djukic
Jel' na plin? Gledao sam jednog Pinza na Banovom brdu, cak sam i sliku okacio :-)(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Znam da je "lovac u Beogradu" sirok pojam, ali lovac u Beogradu sa pincom na plin je bogami uzi pojam.Salu na stranu.
Evo sta sam ja uspio pronaci na netu pa vi iskusniji prosudite jel to ok. To bi bila ta sonda za grijanje plina jer pinc nema hladnjaka.Sad cu pokusati da stavim i atest od tipa sto je to u njemackoj uradio.Pod brojem 33 na atestu pise sta je sve ugradjeno i da je atest priznat. Eto sad neka mi neko samo pojasni o kojima se to dijelovima radi.
Pozdrav
Comment
-
Comment