Ugradnja plina na Pinzgauera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #31
    Na zapadu NIJE obavezno da vozilo ima vodeno hladjenje da bi bilo u saobracaju. Kazem u saobracaju jer nije potreban atest u svim zemljama vec iza toga (i ispostovanih propisanih zakonskih normi) stoji servis koji je ugradio instalaciju.
    U Srbiji je striktno bilo zabranjeno da se ugradjuje gas na vozila sa vazdusnim hladjenjem bez obzira sto bi neko napravio izmenjivac bolji nego motanje bakarne cevi oko auspuha.
    Gde to onda u Srbiji prolazi atest? Ime grada? Tacno mesto gde je to proslo? Kako je izvedeno isparavanje da bi instalacija prosla atest?
    Garantujes li ti da ces ugraditi gas u Pinza i TI uraditi atest musteriji?
    Budi do kraja JASAN ako se vec reklamiras.
    Gas u to vozilo moze da ugradi i moja baba ali posto cujem da sada vise nema prolaza ni na redovnom tehnickom ako se nema atest za gas dzabe sve to.
    Ako se uzme u obzir komplikacija oko ozbiljnijeg izmenjivaca onda bi trebalo da se razmisli i o tecnom ubrizgavanju gasa. Ne znam da li su pale cene takvih uredjaja kao ovih drugih sekventa.
    Jos nesto. OBAVEZNO ugradite elektricni ventil na boci ako motate cev oko auspuha i ako to mozda jos uvek nije obavezno po zakonu u Srbiji.
    Kad motor prestane da radi bilo iz kog razloga moci ce da iscuri samo gas iz cevi jer se ventil zatvara automatski. Povezite da to bude tako a ne da se kontaktom kljuca ukljucuje ventil sto je cesta praksa i NIJE pravilno jer nema nikakve svrhe onda. Jos jednom, DVA ELEKTRICNA VENTILA NAJMANJE a bude i onaj treci ako ga ima ugradjenog na samom isparivacu.
    BTW. Ja sam nekada isao u Zajecar biciklom i to dva puta pa je test na Cestobrodici za vozilo koje moze da ide skoro uz zid irelevantan. Salim se malo. Razumeli smo se. Naravno da ide super na gas ali samo taj atest predstavlja eventualni problem.

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #32
      Pa valjda ce i Srbija nekad da postane zapad, majka mu stara!

      Atest moze da prodje bilo gde, nigde ne pise da vozilo sa vazdusnim hladjenjem ne moze da ima gas, samo propisi kazu kako se isparivac greje. vrucom vodom bilo koji isparivac, a brc gde je komora za grejanje odlivkom odvojena od gasa mozes da izvedes grejanje uljem. I to prolazi atest! To se tako radi na bubi, s tim sto mene to u zivotu ne zanima! Pinc to moze da izvede ali mu je hladnjak za ulje nedosupan za takva budzenja pa ja koristim VODU za grejanje isparivaca!
      Grad ti pise levo od posta <=

      Raspitaj se malo, moze se atestirati vazdushnjak bez problema, samo treba da znas sta radis.

      BTW da li je tvoja baba raspolozena da je zaposlim u servisu, bas bi mi dobro dosla pomoc nekog tako iskusnog majstora!
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Originally posted by Plinadzija
        BTW da li je tvoja baba raspolozena da je zaposlim u servisu, bas bi mi dobro dosla pomoc nekog tako iskusnog majstora!
        Ovaj momenat sam ispustio, ali prvi si pitao imaš prednost
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #34
          Ma znam ja gde je Dzigeranija i ja sam iz komsiluka.
          Nego odgovori ti nama lepo na pitanje i nemoj da uvijas.
          Da li ti mozes da uradis TAJ atest musteriji ili samo pricas price?
          Srbija nece NIKAD biti zapad nego uvek divlji jug i to sve gori i gori.
          U Srbiji se uvek nadje neko da na veoma "originalan" nacin interpretira nesto sa zapada a kakav je rezultat to se vidi. Nazalost to nikad nece da se promeni. Sta ce kad nisam optimista.
          Uopste nije sporan tehnicki i sigurnosni deo nego administrativni.
          Pinz ima obican zastareli benzinski motor koji NIJE predvidjen da radi ni na super a kamoli na gas. Nema cak ni otvrdnute siceve ventila. To je vec neka druga prica ali je u sustini obican mali karburatorski motor sto znaci da nije frka da se ispari toliko gasa koliko mu je potrebno i pri najvecem opterecenju.
          Baba? Pa zar se ne kaze tako kad je nesto mnogo lako? Ne znate vi. Ali da je moja baba imala q kakav bi to deda biooooo.....

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #35
            Atest ne radim ja nego AMSS-CMV a atest moze da se uradi.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Ma slazem se ja sa tobom samo sto nije svejedno kad majstor ode na atest ili vlasnik vozila pa da njega zezaju tamo jer je takva situacija delikatna. Pitao sam te sta ako ne prodje atest? Boli te cose ili nesto drugo?
              Ja NIKAD ne bi pristao da sam idem na atest u toj situaciji. Platio bi tebi da ti to uradis ili neko od tvojih ljudi umesto mene. Kapiras? Nije uopste problem u crvenim nego sta ce napisati u atestu.
              Ja se slazem sa tim ta to treba da prodje atest ali ne verujem da to ide normalnim putem. Komisija cesto gleda samo pravo. Nije sustina u tome da se samo pusti da prodje nego da bude sve glatko i kako treba.
              Atest ne bi nikada trebao da bude kontrola kvaliteta nego nacin da drzava uzme pare ni za sta. U praksi je nesto drugo jer su atest prosli i oni koji nisu trebali a neki su odbijeni zbog nebitnih stvari. To se desava svakodnevno. Citaj malo forum pa ces videti o cemu se sve ovde pisalo ovih nekoliko godina vec. Mene ne tangira to nista ali problema definitivno IMA i oko atesta i oko kvaliteta ugradnje i oko kvaliteta opreme. O podesavanju da i ne govorimo. To su vec za neke "majstore" spanska sela.

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #37
                Momci iz AMSS dolaze kod mene u garazu i sa tim nema problema, cak i ako coveku nije zgodno da dodje u Paracin za atest ja ga uputim tamo gde dolaze oni...
                Mislim, da se razumemo, ono sto ne moze da prodje atest nece ni proci, ne znam kakva su iskustva drugih ali ovi ljudi stvarno rade max profesionalno.
                Nema protekcije ali nema ni zavlacenja.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #38
                  E onda je odlicno. Ne pitam ja za sebe nego ako se neko odluci za ugradnju u Pinza da ne naleti na zid prilikom atesta. Cita ovaj forum svako pa da ljudima bude jasno.
                  Pouzdano znam da su ljudi odbijani bez reci cim vide na atestu da je motor sa vazdusnim hladjenjem.
                  Ovde na zapadu mozes i da namotas cev oko auspuha i to je ok.
                  Zato sam i rekao gore da je glavna fora elektricni ventil na boci. Cak i da se nesto desi sto ne moze ni u najgorem ludilu on ce se zatvoriti kad motor stane i kraj price. U cevima nema skoro nista gasa pa i da gori nema sta da izgori.
                  Ljudi nisu svesni toga da dovodna bakarna cev fi 6mm debljine zida 1mm izdrzava daleko preko 100 bara pritiska. Ja ne znam koja to glupost i koja sila moze da dovede do neke havarije, ali eto, norme su norme ipak.

                  Comment

                  Working...
                  X