Pozdrav svim forumasima.
Imam jedno kompleksno pitanje mozda je vec nekima i dosadilo da citaju jedno te isto ali ipak zelim da znam sto vise pojedinosti,naime posedujem Vectru B 1.6 16v (x16xel) 1997 g. U zadnje vreme sve vise razmisljam o ugradnji gasnog uredjaja i zaista postoji more "servisera" i" strucnjaka"koji su bas za tu i tu marku gasnog uredjaja bili na specijalizaciji u Nemackoj, Holandiji, Italiji...... a kada zavrse u gradnju nastaju problemi povecana potrosnja, gubitak snage, stucanje motora, palenje MIL lampice itd. itd. nakon toga sledi njihovo objasnjenje tipa los gas,los motor, los vozac. Naime kako bih odabrao dobar servis dosta sam pretrazivao internet i mnogi korisnici hvale AC Rasic tako da sam posetio njihov sajt radi blizih informacija o vrstama gasnih uredjaja koji bi bili adekvatni za moje vozilo i tu vidim Lovatov model sa lambda kontrolom i Tomaseti sekvent koji koji je malo skuplji. Zanima me kako bi mom vozilu odgovarao Lovatov uredjaj sa lambda kontrolom i kako bi taj uredjaj funkcionisao po pitanju potrosnje i gubitka snage na vozilu posto ipak nije tipa "sekvent" a sa druge strane Tomaseti sekvent mi je takodje primamljiva ponuda ali vidim da uz njega sledi duplo manja garancija pa me stoga zanima nesto vise o tom uredjaju. Takodje bih voleo da znam sta se desava sa benzinskom pumpom za gorivo i diznama za benzin dok motor radi na gas tj. da li dolazi do prekida njihovog rada kako ne bi radili u 'prazno' sto bi izazvalo njihovo ostecenje. Znam da na ovom forumu ucestvuju i vlasnici servisa za ugradnju TNG ali bih zeleo ipak nepristrasan odgovor i misljenje o AC Rasic(jer sto je jednom coveku odlicno drugi bezi od toga)Oprostite na ovako iscrpnom pitanju ali zaista zelim sto vise informacija jer ne bih zeleo da nakon ugradnje budem stalna musterija u nekom servisu.Jos jednom pozdrav.
Imam jedno kompleksno pitanje mozda je vec nekima i dosadilo da citaju jedno te isto ali ipak zelim da znam sto vise pojedinosti,naime posedujem Vectru B 1.6 16v (x16xel) 1997 g. U zadnje vreme sve vise razmisljam o ugradnji gasnog uredjaja i zaista postoji more "servisera" i" strucnjaka"koji su bas za tu i tu marku gasnog uredjaja bili na specijalizaciji u Nemackoj, Holandiji, Italiji...... a kada zavrse u gradnju nastaju problemi povecana potrosnja, gubitak snage, stucanje motora, palenje MIL lampice itd. itd. nakon toga sledi njihovo objasnjenje tipa los gas,los motor, los vozac. Naime kako bih odabrao dobar servis dosta sam pretrazivao internet i mnogi korisnici hvale AC Rasic tako da sam posetio njihov sajt radi blizih informacija o vrstama gasnih uredjaja koji bi bili adekvatni za moje vozilo i tu vidim Lovatov model sa lambda kontrolom i Tomaseti sekvent koji koji je malo skuplji. Zanima me kako bi mom vozilu odgovarao Lovatov uredjaj sa lambda kontrolom i kako bi taj uredjaj funkcionisao po pitanju potrosnje i gubitka snage na vozilu posto ipak nije tipa "sekvent" a sa druge strane Tomaseti sekvent mi je takodje primamljiva ponuda ali vidim da uz njega sledi duplo manja garancija pa me stoga zanima nesto vise o tom uredjaju. Takodje bih voleo da znam sta se desava sa benzinskom pumpom za gorivo i diznama za benzin dok motor radi na gas tj. da li dolazi do prekida njihovog rada kako ne bi radili u 'prazno' sto bi izazvalo njihovo ostecenje. Znam da na ovom forumu ucestvuju i vlasnici servisa za ugradnju TNG ali bih zeleo ipak nepristrasan odgovor i misljenje o AC Rasic(jer sto je jednom coveku odlicno drugi bezi od toga)Oprostite na ovako iscrpnom pitanju ali zaista zelim sto vise informacija jer ne bih zeleo da nakon ugradnje budem stalna musterija u nekom servisu.Jos jednom pozdrav.
Comment