LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jura
    CBC Član
    • 22.03.2008
    • 13
    • Plandiste

    LPG

    Pozdrav svim forumasima.
    Imam jedno kompleksno pitanje mozda je vec nekima i dosadilo da citaju jedno te isto ali ipak zelim da znam sto vise pojedinosti,naime posedujem Vectru B 1.6 16v (x16xel) 1997 g. U zadnje vreme sve vise razmisljam o ugradnji gasnog uredjaja i zaista postoji more "servisera" i" strucnjaka"koji su bas za tu i tu marku gasnog uredjaja bili na specijalizaciji u Nemackoj, Holandiji, Italiji...... a kada zavrse u gradnju nastaju problemi povecana potrosnja, gubitak snage, stucanje motora, palenje MIL lampice itd. itd. nakon toga sledi njihovo objasnjenje tipa los gas,los motor, los vozac. Naime kako bih odabrao dobar servis dosta sam pretrazivao internet i mnogi korisnici hvale AC Rasic tako da sam posetio njihov sajt radi blizih informacija o vrstama gasnih uredjaja koji bi bili adekvatni za moje vozilo i tu vidim Lovatov model sa lambda kontrolom i Tomaseti sekvent koji koji je malo skuplji. Zanima me kako bi mom vozilu odgovarao Lovatov uredjaj sa lambda kontrolom i kako bi taj uredjaj funkcionisao po pitanju potrosnje i gubitka snage na vozilu posto ipak nije tipa "sekvent" a sa druge strane Tomaseti sekvent mi je takodje primamljiva ponuda ali vidim da uz njega sledi duplo manja garancija pa me stoga zanima nesto vise o tom uredjaju. Takodje bih voleo da znam sta se desava sa benzinskom pumpom za gorivo i diznama za benzin dok motor radi na gas tj. da li dolazi do prekida njihovog rada kako ne bi radili u 'prazno' sto bi izazvalo njihovo ostecenje. Znam da na ovom forumu ucestvuju i vlasnici servisa za ugradnju TNG ali bih zeleo ipak nepristrasan odgovor i misljenje o AC Rasic(jer sto je jednom coveku odlicno drugi bezi od toga)Oprostite na ovako iscrpnom pitanju ali zaista zelim sto vise informacija jer ne bih zeleo da nakon ugradnje budem stalna musterija u nekom servisu.Jos jednom pozdrav.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    pozdrav.. dobar je taj AC Rasic , jedan moj prijatelj je po mom predlogu otisao kod njega da mu ugradi gas u Ford Scorpia 1991 godiste 2000ccm
    . Ugradio mu je Lovato , i covek je prezadovoljan ,nema nikakvih problema,auto mu trosi 12-13 po gradu..sto je za toliki auto i motor super rezultat.i sluzi ga vetj 3 godine.
    AC rasic ima sajt : www.lovatogas.co.yu .. tamo imas telefon i ostalo.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #3
      Svaki venturi uredjaj (tj. bilo koji osim sekventa) je podlozniji problemima osim (opet) sekventa, vise trosi i manje snage daje...

      Na tvoj motor se lepo ugradjuje (tj. moze da se ugradi) venturi sa ili bez LCS-a i trebalo bi da radi kako treba.
      Jedini i najveci problem kod venturija je sto reaguje i na najmanju neispravnost instalacije (svecice, kablovi, sta god...) i dolazu do qrslusa dok sve te manje nispravnosti benzin (ili sekvent) mnogo bolje podnosi.

      Sekvent je pravi izbor za bilo koji motor.
      Inace, plinski uredjaj je jedna mrcina (bilo koji) koji obicno i nadzivi auto na koji se ugradi. Tu ne treba stedeti tu je skuplje=bolje skoro uvek.

      Isplativost zavisi od predjene kilometraze. Svaki uredjaj koji sam postavio u auto sam isplacivao za tri meseca...

      Secam se kad sam dosao kod Dore na poslednju proveru pred istek garancije (tad je bila 30K km) a on me cudno gleda ...
      "A ti vec izlazis iz garancije ?! Pa tek si to cudo i ugradio !!!"

      Ok, ove sadasnje sekvente od ~1000e ne bih isplatio za tri meseca, ali bih za pola godine ... pa i ne stavljas to da bi se vozio do pijace ili samo jos par meseci...

      Samo da dodam, AC Rasic vodi IvanT , decko je profesionalan, stoji iza svog posla i iza svojih garancija ... pa i vise od toga...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • jura
        CBC Član
        • 22.03.2008
        • 13
        • Plandiste

        #4
        O.K video sam da spominjete LCS pa molim prolupatora da mi malo pojasni o cemu se u stvari radi?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Jura, prelistaj malo forum, sve je to pisano mnogo puta.
          Najvažnije je odabrati dobar servis, to si uradio, ostalo je stvar servisa.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #6
            lambda control sistem


            PS. Batali ruski i pocni da ucis enegleski!
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • jura
              CBC Član
              • 22.03.2008
              • 13
              • Plandiste

              #7
              lpg

              Originally posted by Dora
              Jura, prelistaj malo forum, sve je to pisano mnogo puta.
              Najvažnije je odabrati dobar servis, to si uradio, ostalo je stvar servisa.
              O.K ali bih ipak zeleo objasnjenje u vezi Tomasetovog sekventa tj. kvalitet , nadostaci posto vidim da je jeftiniji od Lovatovog sekventa?

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Mislim da ti je bezveze da ugradjujes lambda kontrolu kada nije neka razlika izmedju nje i sekventa. Ako su finansije u pitanju ugradi obican venturi sistem bez lambda kontrole. Ako vec vise prelazis i finansije nisu problem onda sekvent. I jedan i drugi sistem ako je sve ispravno na autu rade bez problema, dosta dugo, tako da neces visiti stalno kod majstora.
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #9
                  Kod mog brata na Vectri (2000.god.) je AC Stag 300 sa Tomaseto reduktorom,To sve radi vise nego dobro a potrosnja ne prelazi 10L /100km u najgorim uslovima tipa najgora BG guzva ili na otvorenom,prosecno 170 km/h (sa 3 osobe i nesto prtljaga).Motor je isto X16XEL.
                  Potrosnja u nekim malo normalnijim uslovima se krece 7,5-8,5 na 100.
                  E sad,sto je bas to stavljeno.Ugradjivac je preporucio to jer tvrdi da na tom motoru,grana,iako metalna,ima toliko tanke zidove da bi je prva jaca detonacija plina skroz ras#ebala (i ne samo nju-nista novo).Na to sam ja "dolio ulje na vatru" znajuci za prednosti ubrizgavanja,tnx to CBC Team .


                  p.s.
                  Glasam da ipak radis kod Ivana ugradnju .

                  p.s. 2
                  Srdjane,ugradjivaca si upoznao u Mladenovcu .

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: lpg

                    Originally posted by jura
                    Originally posted by Dora
                    Jura, prelistaj malo forum, sve je to pisano mnogo puta.
                    Najvažnije je odabrati dobar servis, to si uradio, ostalo je stvar servisa.
                    O.K ali bih ipak zeleo objasnjenje u vezi Tomasetovog sekventa tj. kvalitet , nadostaci posto vidim da je jeftiniji od Lovatovog sekventa?
                    Taj auto, to jest motor nije zahvalna za običan venturi, mislim rade stotine tako ali nije zahvalan, ume da pravi problema, kako koji. Zato se preporučuje sekvent.
                    To što je nešto jeftinije ne znači da ima manu. Ovo je daleko od sredjenih država gde to možda još uvek pije vodu ali sve manje i tamo.

                    Razlike izmedju jednog i drugog će ti objasniti servis koji radi te uredjaje.
                    Razliak u ceni bi se objasnila u jedno 200 poruka sa osvrtom na svetsku ekonomiju a u sprezi sa štipanjem posrednika a veliki uticaj ima i svetsko prvenstvo u fudbalu itd...

                    Ukratko, cena nema veze sa kvalitetom uredjaja, bar u ove dve spomenute marke.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • jura
                      CBC Član
                      • 22.03.2008
                      • 13
                      • Plandiste

                      #11
                      Re: lpg

                      Originally posted by Dora
                      Originally posted by jura
                      Originally posted by Dora
                      Jura, prelistaj malo forum, sve je to pisano mnogo puta.
                      Najvažnije je odabrati dobar servis, to si uradio, ostalo je stvar servisa.
                      O.K ali bih ipak zeleo objasnjenje u vezi Tomasetovog sekventa tj. kvalitet , nadostaci posto vidim da je jeftiniji od Lovatovog sekventa?
                      Taj auto, to jest motor nije zahvalna za običan venturi, mislim rade stotine tako ali nije zahvalan, ume da pravi problema, kako koji. Zato se preporučuje sekvent.
                      To što je nešto jeftinije ne znači da ima manu. Ovo je daleko od sredjenih država gde to možda još uvek pije vodu ali sve manje i tamo.

                      Razlike izmedju jednog i drugog će ti objasniti servis koji radi te uredjaje.
                      Razliak u ceni bi se objasnila u jedno 200 poruka sa osvrtom na svetsku ekonomiju a u sprezi sa štipanjem posrednika a veliki uticaj ima i svetsko prvenstvo u fudbalu itd...

                      Ukratko, cena nema veze sa kvalitetom uredjaja, bar u ove dve spomenute marke.
                      Dobro Dora puno hvala mislim da si me ubedio u sto se tice kvaliteta uredjaja kao i to da ipak vise odgovara sekvent za moj auto.Ostaje mi samo da pristedim.Hvala puno i veliki pozdrav.Jura.

                      Comment

                      • jura
                        CBC Član
                        • 22.03.2008
                        • 13
                        • Plandiste

                        #12
                        LPG

                        Originally posted by Flavio
                        Kod mog brata na Vectri (2000.god.) je AC Stag 300 sa Tomaseto reduktorom,To sve radi vise nego dobro a potrosnja ne prelazi 10L /100km u najgorim uslovima tipa najgora BG guzva ili na otvorenom,prosecno 170 km/h (sa 3 osobe i nesto prtljaga).Motor je isto X16XEL.
                        Potrosnja u nekim malo normalnijim uslovima se krece 7,5-8,5 na 100.
                        E sad,sto je bas to stavljeno.Ugradjivac je preporucio to jer tvrdi da na tom motoru,grana,iako metalna,ima toliko tanke zidove da bi je prva jaca detonacija plina skroz ras#ebala (i ne samo nju-nista novo).Na to sam ja "dolio ulje na vatru" znajuci za prednosti ubrizgavanja,tnx to CBC Team .


                        p.s.
                        Glasam da ipak radis kod Ivana ugradnju .
                        Flavio hvala i tebi za odgovor narocito onaj deo koji se tice usisne grane i posledica ugradnje obicnog Venturi sistema bolje i 200E vise nego posle spavati u servisu.Pozdrav Jura.
                        p.s. 2
                        Srdjane,ugradjivaca si upoznao u Mladenovcu .

                        Comment

                        • Inovator
                          CBC Član
                          • 27.08.2006
                          • 64
                          • Bjelovar

                          #13
                          čitao sam negdje da je u Opel, osobito u x16XEL preporučljivo u instalaciju dodati i podmazivač, tzv. Flashlube, ako se ne varam... Pošto razmišljam također o tomassetu, zanima me jel to točno?

                          hvala

                          Comment

                          • jura
                            CBC Član
                            • 22.03.2008
                            • 13
                            • Plandiste

                            #14
                            odgovor

                            [quote="Inovator"]čitao sam negdje da je u Opel, osobito u x16XEL preporučljivo u instalaciju dodati i podmazivač, tzv. Flashlube, ako se ne varam... Pošto razmišljam također o tomassetu, zanima me jel to točno?

                            Zaista ne znam ali znam da na primer ford Mondeo noviji model mora obavezno imati podmazivnje ventila, hajde serviseri dajte neki priblizniji odgovor u vezi Opela da ili ne?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ne.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X