Ja sam uspio 2 puta. Kad ugasis motor sistem ostaje aktivan 2 sec, a ja sam upalio motor 1 sec posle gasenja. Znaci palio je na plin, i nisam osjetio nikakvu razliku.
Koje sve opcije ima ovo dugme?
Collapse
X
-
Originally posted by Fabia & AvensisKod mene to ide ovako. Kad upalim motor zute diode blinkaju (kad je u rezervi blinka samo crvena). Kad isparivac dobije radnu temperaturu (40C), motoru je potrebno dva puta da dira odredjeni broj obrtaja (kod mene je 1500) da bi ECU prebacio na plin. Prvi put sistem pusta gas do dizni i u tom trenutku se pali G lampica, posle 3-4 sekunde kada obrtaji motora padaju na 1500 rpm cuje se pistanje i lampice ostaju upaljene, to znaci da auto radi na plin. Kad dolazi do slabog pritiska u boci, tj. kad se isprazni onda prekidac pisti 3-4 puta i automatski prelazi na benzin.
Posle punjenja boce, upalis motor i pritisnes dugme <> i to je to.vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin
Comment
-
Comment