Koje sve opcije ima ovo dugme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fabia & Avensis
    CBC Senator
    • 25.05.2006
    • 215
    • Podgorica - MNE!

    #16
    Ja sam uspio 2 puta. Kad ugasis motor sistem ostaje aktivan 2 sec, a ja sam upalio motor 1 sec posle gasenja. Znaci palio je na plin, i nisam osjetio nikakvu razliku.
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

    Comment

    • antap
      CBC Član
      • 28.07.2006
      • 62
      • Beograd

      #17
      Originally posted by Fabia & Avensis
      Kod mene to ide ovako. Kad upalim motor zute diode blinkaju (kad je u rezervi blinka samo crvena). Kad isparivac dobije radnu temperaturu (40C), motoru je potrebno dva puta da dira odredjeni broj obrtaja (kod mene je 1500) da bi ECU prebacio na plin. Prvi put sistem pusta gas do dizni i u tom trenutku se pali G lampica, posle 3-4 sekunde kada obrtaji motora padaju na 1500 rpm cuje se pistanje i lampice ostaju upaljene, to znaci da auto radi na plin. Kad dolazi do slabog pritiska u boci, tj. kad se isprazni onda prekidac pisti 3-4 puta i automatski prelazi na benzin.
      Posle punjenja boce, upalis motor i pritisnes dugme <> i to je to.
      Tako to i kod mene radi, kad malo bolje razmislim, i posle nekoliko dana pracenja.
      vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

      Comment

      • Fabia & Avensis
        CBC Senator
        • 25.05.2006
        • 215
        • Podgorica - MNE!

        #18
        Onda uzivaj.
        Gdje si ugradio uredjaj, ako nije tajna?
        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

        Comment

        • antap
          CBC Član
          • 28.07.2006
          • 62
          • Beograd

          #19
          Ugradio sam kod Dore u Novom Sadu. Kada sam preuzimao auto objasnjavao mi je funkcije prekidaca, ali nisam ja to sve popamtio.
          vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

          Comment

          Working...
          X