Ugradio gas pa imam par pitanja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Ugradio gas pa imam par pitanja...

    Ugradio sam Landirenzo gasni uredjaj u Ford Escort 1.3 1985g i imam par pitanja.
    Posto sam zurio sa ugradnjom, a Ivan nije imao slobodan termin, ugradio sam uredjaj u Kryogas-u, ali pre toga nisam stigao da promenim sve vezano za struju pa je gasni uredjaj ugradjen sa starim kablovima, svecicama...

    Kada sam uzeo auto rekli su mi da treba da promenim struju sto sam i nameravao naravno. Auto sam upalio kod njih iz prve na gas i videlo se da radi onako nemirno dok se malo ne ugreje. Sutra sam kupio nove kablove, svecice, kapu i filter za vazduh, sve zamenio, ali od tada je poceo da se javlja problem da kada auto vozim na gas, on se posle minut-dva voznje ugasi i onda moram da prebacim na gas da bih upalio.
    Naravno sutra sam odmah otisao na podesavanje uredjaja zbog zamene svih delova i kada sam uzeo auto, a to je bilo kasno poslepodne posle Vrbasa i niko u servisu nije bio pa sam kljuceve uzeo od decka sa pumpe, primetio sam da auto veoma tesko pali i na gas i na benzin.

    Sada stvari stoje ovako, ako auto palim na gas, potrebna su tri veoma duga verglanja, a u slucaju da palim na benzin, jedno 4 duza verglanja. Trenutno sam u Bosni i vozim celo vreme na gas i primetio sam da recimo ako auto stavim u ler na nizbrdici, on se ugasi.

    Prvi put vozim auto na gas, a uredjaj je "obicni" sa tri polozaja benzin, neutralni i gas. Koliko sam citao pravilno bi bilo da upalim auto na benzin, prebacim na neutralni polozaj i kad pocne da se gasi, prebacim na gas. Sve je to ok ali samo u slucaju da auto ugasim na benzin, jedino tada upali na benzin na pola kljuca, u protivnom treba jedno 4 duza verglanja. Takodje ako zelim da prilikom gasenja auta prebacim sa gasa na neutralni polozaj, pa onda na benzin, auto se redovno ugasi i opet su potrebna 4 duza verglanja da upali.

    Sve u svemu za bilo koju kombinaciju paljenja auta potrebno je 3 do cetiri bas duga verglanja sto po meni nije normalno. E da, primetio sam i da prilikom voznje kada na nizbrdici prebacim u nizi stepen prenosa i kocim motorom, cuje se onako nepravilno pucketanje iz auspuha.

    Cini mi se i da je ler gas malo nizi nego sto bi trebalo, a i po malo nekada osetim i miris gasa u autu. Postrosnja je po meni odlicna, na otvorenom putu je na relaciji od 300km gde je otprilike polovina puta prepuna brda i planina, sa do vrha natovarenim autom potrosnja iznosila 7,5 litara, a sto se tice snage, ne primecujem da auto slabije vuce na gas, mozda neznatno slabije, a mozda i tripujem

    Eto, malo sam se raspisao, ali sve u cilju da bolje opisem problem. Naravno po povratku u BG cu svratiti do Ivana kako bi resio ovaj problem, al reko mozda neko ima neki savet sta do tada i da li mogu nesto da uradim da ne verglam svaki dan ko manijak

    Hvala unapred i pozdrav svima.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pročitaj OVDE
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Procitao sam onaj "manual" 6 puta ali ne nadjoh odgovor na skoro ni jedno pitanje koje sam postavio:

      1. Zasto mi se auto kada je skroz zagrejan i stavim ga u ler na nizbrdici cesto ugasi?

      2. Kako da prebacim u voznji sa gasa na benzin?

      3. Zasto ponekad osetim miris gasa u autu?

      4. Zasto prilikom kocenja motorom cujem pucketanje iz auspuha u nepravilnim vremenskim intervalima?

      5. Kako se auto leti pali na gas?

      Bez uvrede ali ono uputstvo vezano za karburatorski sistem je napisano bez ikakvog reda i povezanosti, tako da ga neko ko do sada nije imao iskustva sa gasnim uredjajima gotovo da ne moze da protumaci:

      Auto se zimi pali na gas ovako..., a ako ste zaboravili uvece da prebacite na benzin (gde nigde nije ni pomenuto da treba prebaciti niti kako ga prebaciti) onda ga palite "tako i tako" (a to je valjda na benzin), pa se onda leti pali na isti nacin samo bez sauga (samo na koji "isti" nacin od ova dva gore nabrojana i da li je to "isto" na benzin ili na gas...)


      Znaci sve napisano "ako ovako, onda onako, a ako slucajno onako onda tako ili eventualno onako, ako ste zaboravili uvece ovo onda 'vako, a to sve za one koji imaju rucni saug

      Zar nije bilo jednostavno napisati da postoje cetiri opcije, leti na gas, leti na benzin, zimi na gas i zimi na benzin i napisati za svaku od njih po dve, tri recenice.

      Ako sam slucajno i razumeo ono za letnju varijantu, "sve isto bez sauga", kod mene to ne pali i auto upali tek posle jedno 4 verglanja od po nekoliko sekundi, a to mi ne deluje bas normalno, zar ne Podrazumeva se da palim na gas.

      Sve u svemu, ko nikad nije imao susreta sa gasnim uredjajima, a razume u potpunosti ovo uputstvo, svaka mu cast

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Originally posted by shone190

        Zar nije bilo jednostavno napisati da postoje cetiri opcije, leti na gas, leti na benzin, zimi na gas i zimi na benzin i napisati za svaku od njih po dve, tri recenice.
        Da je jdnostavno ovaj forum ne bi imao 1531 temu i 25k+ poruka a jednostavno je samo nijedan auto nije isti pa je pisano generalno uputstvo.
        A tu trivijalnu stvar kako se prebacuje na benzin si mogao da pročitaš na sto mesta ali...

        Dok radi motor podigneš obrtaje na 1500 do 2000 i prebaciš odmah na benzin bez medjupoložaja. Podrazumeva se da motor radi na plinu

        Za ostalo što se tiče problema moraš pitati majstora koji ti je uradio gas.

        Inače bi se iznenadio koliko ih je "svaka mu čast" a možda čitaju i ostalo i ne očekuju da se baš njemu posebno objasni već stotinu puta objašnjeno. Ah da čemu inače ovaj forum služi ako ne tome da se na sve odgovara u beskraju...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          #5
          Shone,mojne da mi zameris al ja sam Dorina uputsva odstampao i dao drugaru uz 128,kad sam je prodavao.To mu je bilo sveto pismo za prvo vreme koriscenja .
          Evo,javljam se dobrovoljno da ti opisem sta/kako oko prostijih nejasnoca-sacekaj me do jutra samo .

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Ko ce da plati telefonski razgovor?

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #7
              Dranix,sve ce to narod pozlatiti .
              Originally posted by shone190
              Procitao sam onaj "manual" 6 puta ali ne nadjoh odgovor na skoro ni jedno pitanje koje sam postavio:

              1. Zasto mi se auto kada je skroz zagrejan i stavim ga u ler na nizbrdici cesto ugasi?
              Probaj odvrni malo srafce za ler na isparivacu,za prvu pomoc posto si na putu.Mogu biti jos neki razlozi,da ne tupim-odi do Kryo-a kad se vratis,nek rese.
              Originally posted by shone190
              2. Kako da prebacim u voznji sa gasa na benzin?
              Vozis bar u 2.brzini,na oko 1/2 "gasa".Prekidac za izbor rada cvakni na "0".Cim (ubrzo) motor pocne da gubi snagu,prekidac stavi na "benzin".Pedalu gasa odmah zabij u patos tj. "pedal to the metal" .To uradis da u usisu bude sto veci vakum,da brze napuni lonche carb-a.Cim osetis da motor dobija snagu=ima vec dovoljno benzina,popusti pedalu i nastavi normalnu upotrebu auta.
              Suprotno,ako u voznji hoces sa benz na plin.Veci "gas" da ti ne stane auto.Prekidac na "0",praznis lonce.Kad skroz isprazni,na "plin" i pici.
              Originally posted by shone190
              3. Zasto ponekad osetim miris gasa u autu?
              Sobzirom da dosad nisi vozio na npli,vrlo verovatno je samo trip.Leto je,otvoreni prozori-> uvuce od spolja izduvne gasove povremeno.Ako si bas siguran da se oseca "ziv" plin onda ,onjuskaj sve spojeve.Ili smuti malo sapunice pa mackaj po spojevima i sumnjivim mestima.Gde pushta pravice baloncice.Mada,pre mislim da je 3p=redovno kod "tng gustera" .
              Originally posted by shone190
              4. Zasto prilikom kocenja motorom cujem pucketanje iz auspuha u nepravilnim vremenskim intervalima?
              Mogucno,malo siromasna smesa kad radi na plin.Nista previse bitno,vozi tako slobodno dok ne odes u Kryo.Eventualno,mozes "paljenje" da pomeris za 2-3 stepena u ranije,ako imas mogucnosti.
              Originally posted by shone190
              5. Kako se auto leti pali na gas?
              Isto kao i zimi .Moraces malo da ispratis kako najvise odgovara tvom Eskortu.Generalno,delimicno stisni pedalu i verglaj.E sad,ispitaj,mozda pomogne da pred "vergl" spricnes malo plina na dugme(ako ga imas) a i da malo povuces sauh(na carbu).Moraces da probas malo.Ja sam,slusajuci majstora,sj@b'o accu na 128 jer sam uporno spricao plin pre svakog paljenja dok nisam sam ukapirao da Zastavi to uopste ne odgovara.Leti,samo malo duze verglanje uz ~ 1/3 pedale i to je to.Zato kazem,probaj pa vidi kako je najbolje .

              p.s.
              Ako auto ugasis na jedno gorivo na to isto ga i pali.Mnooogo manje drndas auto i svoje zivce bespotrebno.Vrstu pogona uvek menjaj u voznji .

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #8
                4. Zasto prilikom kocenja motorom cujem pucketanje iz auspuha u nepravilnim vremenskim intervalima?
                Valjda svi koji imaju LPG imaju tu pojavu kod kocenja motorom zbog nepostojanja cut-offa, plin i dalje ide pa mora negde da izadje. @dranix je pisao o tome, potpuno normalna i bezopasna pojava.

                Pucketanje u auspuhu se javlja iz 2 razliga, prilikom voznje na gas.

                Prvi je lose zaptivanje izduvnih ventila, a drugi i kod nas chesci razlog je nedostatak katalizatora (izbachen iz postojeceg izduvnog sistema)
                Mora da se cuje pucketanje kad se koci motorom
                to NISU detonacije
                to je sagorevanje gasa u katalizatoru. Gas nema cut-off nego vuce i dalje gas kad je papucica gasa pustena. To je sistemski nedostatak koji ne moze da se resi na venturi sistemima nikako ali nije opasan niti stetan. Ne brini.
                I zato ja ne brinem, sto i tebi preporucujem...
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • shone190
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2004
                  • 1877
                  • Beograd
                  • Dodge Charger 8.1l

                  #9
                  1. OK, ovo mi i nije hitno tako da cu ipak u BG-u da resim problem da ne bajam sam sa srafovima po isparivacu i da se na kraju vratim na benzinu

                  2. Cek bre, sad mi tek nije jasno kako sa gasa da prebacim na benzin. Dora rece: Dok radi motor podigneš obrtaje na 1500 do 2000 i prebaciš odmah na benzin bez medjupoložaja., a Flavio: Vozis bar u 2.brzini,na oko 1/2 "gasa".Prekidac za izbor rada cvakni na "0".Cim (ubrzo) motor pocne da gubi snagu,prekidac stavi na "benzin".Pedalu gasa odmah zabij u patos tj. "pedal to the metal"

                  3. Aj da kazemo da je trip, mada nisam lud, osetim miris plina, a i devojka je primetila bez da sam joj bilo sta pomenuo.

                  4. Na ovo pitanje sam jedino nasao odgovor za 3 sata rovarenja prvih 12 stranica sekcije AUTOGAS

                  5. Zimi jos nisam palio na plin, a verovatno ni necu posto da sam sanjao da je ovakvo ludilo oko paljenja, prebacivanja i ostalog, uzeo bih dizel i vozio se ko covek. Ne znam sta ima da ispratim sta mu odgovara, kada sta god da radim, treba da verglam jedno 4 puta po par sekundi, a niko me ne moze ubediti da je to normalno. Pa bre gledam na parkingu u kraju gde je pola auta na plin, svi pale iz prve samo ja verglam ko nenormalan. Dora u onom manualu pominje Leti se pali na isti način samo bez sauga, a Flavio mozda pomogne da pred "vergl" spricnes malo plina na dugme(ako ga imas) a i da malo povuces sauh(na carbu) Dugme za plin nemam, eto cisto da napomenem.

                  Sve u svemu, od 5 pitanja koje postavih , jedva da sam iskopao jedan odgovor i to za ovo pucketanje koje mi predstavlja najmanji problem. Nadam se da u onih preostalih 20 stranica u AUTOGAS sekciji postoji odgovor na ova cetiri pitanja, samo moracu da odvojim jedno 10 sati da ih pregledam...

                  Slobodno mozete da zakljucate ovu temu posto vidim da je lakse da "preletim" ovu 1531 temu i 25k+ poruka, pre cu naci odgovor.

                  Comment

                  • Flavio
                    CBC Senator XXL
                    • 13.06.2006
                    • 1926
                    • 012 Centar
                    • KaraWagon 1.4T.Spark

                    #10
                    2.Isparavno je sve receno.Dora je rekao generalno.Ja sam ti rekao kako sam ja radio sa Zastavom ili kako da predjes na benz a da 100% izbegnes dopunsko verglanje.Fora je sto,dok radi na plin,lonce je bez benzina.Isto se mora napuniti na redovni nivo da bi proradio na benzin normalno.
                    U zavisnosti od zapremine lonceta prelazak traje duze ili krace.Zato je ispravana i Dorina i moja izjava .

                    3.Pa proveri .Ne treba ti nikakva posebna strucnost.I majstori rade tako.Pitaj Doru koliko cesto za to koristi "sondu za ispitivanje zaptivenosti" .

                    4.deki-ascona je bio dovoljno detaljan .

                    5.Mislim da nisam bio kontradiktoran .Dao sam dodatni savet na Dorinu osnovu.U krajnjem slucaju,reklamiraj to ugradjivacu .Nije OK da upali tek iz 4.puta.

                    Sve u svemu,neznam sto toliko dramis ... rekao bih da je u osnovi problema delom,montaza na brzaka a delom to sto nisi video majstora kad si preuzimao auto te ti nije dao savete za upotrebu za konkretan auto & propustio si priliku da pitas za eventualne nejasnoce .
                    Naravno,nista strasno,koliko razumeh iz iznetog .

                    Pozz & cool down .

                    p.s.
                    Gresis sto zalis za 20+ god. starim zeldijem .

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ajd sad pošto smo na odmoru Jel to uopšte karburator od motora ili šta...

                      Probaj da pališ sa punim gasom, pedala do patosa pre verglanja.

                      Ostalo, pa morao bi da naučiš malo osnove motora i kako to radi, na svako tvoje pitanje je dato mnogo puta odgovor, jeste da je smrljano medju mnogim porukama ali.. Pa ne očekuje valjda svako da se sve isto piše svaki put kad neko ugradi gas i nema nikakva pojma.
                      Svako pitanje traži dugačku poruku...
                      Kratka poruka ti ništa ne znači, zato čitati. čitati i samo čitati

                      Puca u auspuhu zbog viška goriva ili lošeg motora, ne pali ono na benzinu ne puca, loš je motor i tačka

                      Pali duže jer mu treba da "telefoniora" dok stigne plin to jest gorivo u cilindar, tako da ako držiš sekund dva kluč i verglaš da upali kao na benzinu onda praviš grešku i kumuliraš je sledeći put.

                      Plin se oseća jer curi negde ili ga ima viška na leru pa ga ne potroši svog, to je verovatno razlog zašto se gasi kad duže stoji na leru.

                      Ako nema dugme za plin (dodavanje) onda ima prekidač koji odmah pušta gas čim se da kontakt i posle ako ne upališ auto isključi dotok plina, to se podešava (vreme)... Ako par puta daš kontakt a ne upališ auto, naduvaš motor plinom i prezasićen je, zato ono pedala do patosa pre paljenja...


                      Ako ti nije jasno da moraš potrošiti benzin da bi radio na plin jer ne može raditi na dva goriva odjednom, onda ti nije jasno da prilikom startovanja na benzin (ako je bio na plinu) taj benzin odnekud mora da se dovuče do motora jer je potrošen ranije u dobre svrhe. Normalno da verglaš. Da si čitao sve lepljive video bi bar u opštem smislu kako to sve radi pa bi sam mogao pola ili više ovoga i sam zaključiti. Isto tako piše ako pališ na benzin a nisi prethodno prebacio benzin i ugasio ga tako, kako da to uradiš bez muke i verglanja....

                      Nagradno pitanje, gde to piše

                      I u pravu si kupi dizela, nije ovo za tebe....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • shone190
                        CBC Senator XXL
                        • 10.12.2004
                        • 1877
                        • Beograd
                        • Dodge Charger 8.1l

                        #12
                        Hvala na odgovorima, ali kazem, stvar koja me najvise smara je sto moram da verglam jedno 4 puta da bih upalio na gas kada je motor hladan, a vece pre toga sam ga ugasio na gasu.

                        Znaci glavna stvar koja me interesuje je da li postoji neka mogucnost da auto na gas upali iz prve?
                        Sve ostalo me ne interesuje, niti je zima niti imam nameru da se jebajem sa "prebaci sa benzina na gas, pa neutralni, pa brzo na gas, pa na benzin..."

                        Ako postoji nacin, interesuje me da li ja negde gresim prilikom paljenja auta (probacu to sa papucicom do daske) ili nesto nije podeseno kako treba, cisto da me ne zavlace tamo kojekakvi majstori mada cu kako stvari stoje otici lepo do Ivana da proverim kako je sve podeseno?

                        Eto, nadam se da pitanje nije mnogo glupo, ali ja ne nadjoh neku temu ovde vezano za problem sa paljenjem na plin.

                        Hvala jos jednom i pozdrav!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Normalno da postoji, ne znam šta ti to znači iz prve ali posle verglanja od nekoliko sekundi mora da upali. Nekoliko je 3-4 maksimalno.
                          Sve ostalo nešto nije dobro, šta, teško je ovako reći.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            na nizbrdici moze da se gasi ako ima viska vazduha tj ako nisu skinuli crevo za dovod vazduha sa maske.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • shone190
                              CBC Senator XXL
                              • 10.12.2004
                              • 1877
                              • Beograd
                              • Dodge Charger 8.1l

                              #15
                              Originally posted by Dora
                              Normalno da postoji, ne znam šta ti to znači iz prve ali posle verglanja od nekoliko sekundi mora da upali. Nekoliko je 3-4 maksimalno.
                              Sve ostalo nešto nije dobro, šta, teško je ovako reći.
                              OK, mislio sam iz prvog verglanja.

                              Pozzz

                              Comment

                              Working...
                              X