Ugradio sam Landirenzo gasni uredjaj u Ford Escort 1.3 1985g i imam par pitanja.
Posto sam zurio sa ugradnjom, a Ivan nije imao slobodan termin, ugradio sam uredjaj u Kryogas-u, ali pre toga nisam stigao da promenim sve vezano za struju pa je gasni uredjaj ugradjen sa starim kablovima, svecicama...
Kada sam uzeo auto rekli su mi da treba da promenim struju sto sam i nameravao naravno. Auto sam upalio kod njih iz prve na gas i videlo se da radi onako nemirno dok se malo ne ugreje. Sutra sam kupio nove kablove, svecice, kapu i filter za vazduh, sve zamenio, ali od tada je poceo da se javlja problem da kada auto vozim na gas, on se posle minut-dva voznje ugasi i onda moram da prebacim na gas da bih upalio.
Naravno sutra sam odmah otisao na podesavanje uredjaja zbog zamene svih delova i kada sam uzeo auto, a to je bilo kasno poslepodne posle Vrbasa i niko u servisu nije bio pa sam kljuceve uzeo od decka sa pumpe, primetio sam da auto veoma tesko pali i na gas i na benzin.
Sada stvari stoje ovako, ako auto palim na gas, potrebna su tri veoma duga verglanja, a u slucaju da palim na benzin, jedno 4 duza verglanja. Trenutno sam u Bosni i vozim celo vreme na gas i primetio sam da recimo ako auto stavim u ler na nizbrdici, on se ugasi.
Prvi put vozim auto na gas, a uredjaj je "obicni" sa tri polozaja benzin, neutralni i gas. Koliko sam citao pravilno bi bilo da upalim auto na benzin, prebacim na neutralni polozaj i kad pocne da se gasi, prebacim na gas. Sve je to ok ali samo u slucaju da auto ugasim na benzin, jedino tada upali na benzin na pola kljuca, u protivnom treba jedno 4 duza verglanja. Takodje ako zelim da prilikom gasenja auta prebacim sa gasa na neutralni polozaj, pa onda na benzin, auto se redovno ugasi i opet su potrebna 4 duza verglanja da upali.
Sve u svemu za bilo koju kombinaciju paljenja auta potrebno je 3 do cetiri bas duga verglanja sto po meni nije normalno. E da, primetio sam i da prilikom voznje kada na nizbrdici prebacim u nizi stepen prenosa i kocim motorom, cuje se onako nepravilno pucketanje iz auspuha.
Cini mi se i da je ler gas malo nizi nego sto bi trebalo, a i po malo nekada osetim i miris gasa u autu. Postrosnja je po meni odlicna, na otvorenom putu je na relaciji od 300km gde je otprilike polovina puta prepuna brda i planina, sa do vrha natovarenim autom potrosnja iznosila 7,5 litara, a sto se tice snage, ne primecujem da auto slabije vuce na gas, mozda neznatno slabije, a mozda i tripujem
Eto, malo sam se raspisao, ali sve u cilju da bolje opisem problem. Naravno po povratku u BG cu svratiti do Ivana kako bi resio ovaj problem, al reko mozda neko ima neki savet sta do tada i da li mogu nesto da uradim da ne verglam svaki dan ko manijak
Hvala unapred i pozdrav svima.
Posto sam zurio sa ugradnjom, a Ivan nije imao slobodan termin, ugradio sam uredjaj u Kryogas-u, ali pre toga nisam stigao da promenim sve vezano za struju pa je gasni uredjaj ugradjen sa starim kablovima, svecicama...
Kada sam uzeo auto rekli su mi da treba da promenim struju sto sam i nameravao naravno. Auto sam upalio kod njih iz prve na gas i videlo se da radi onako nemirno dok se malo ne ugreje. Sutra sam kupio nove kablove, svecice, kapu i filter za vazduh, sve zamenio, ali od tada je poceo da se javlja problem da kada auto vozim na gas, on se posle minut-dva voznje ugasi i onda moram da prebacim na gas da bih upalio.
Naravno sutra sam odmah otisao na podesavanje uredjaja zbog zamene svih delova i kada sam uzeo auto, a to je bilo kasno poslepodne posle Vrbasa i niko u servisu nije bio pa sam kljuceve uzeo od decka sa pumpe, primetio sam da auto veoma tesko pali i na gas i na benzin.
Sada stvari stoje ovako, ako auto palim na gas, potrebna su tri veoma duga verglanja, a u slucaju da palim na benzin, jedno 4 duza verglanja. Trenutno sam u Bosni i vozim celo vreme na gas i primetio sam da recimo ako auto stavim u ler na nizbrdici, on se ugasi.
Prvi put vozim auto na gas, a uredjaj je "obicni" sa tri polozaja benzin, neutralni i gas. Koliko sam citao pravilno bi bilo da upalim auto na benzin, prebacim na neutralni polozaj i kad pocne da se gasi, prebacim na gas. Sve je to ok ali samo u slucaju da auto ugasim na benzin, jedino tada upali na benzin na pola kljuca, u protivnom treba jedno 4 duza verglanja. Takodje ako zelim da prilikom gasenja auta prebacim sa gasa na neutralni polozaj, pa onda na benzin, auto se redovno ugasi i opet su potrebna 4 duza verglanja da upali.
Sve u svemu za bilo koju kombinaciju paljenja auta potrebno je 3 do cetiri bas duga verglanja sto po meni nije normalno. E da, primetio sam i da prilikom voznje kada na nizbrdici prebacim u nizi stepen prenosa i kocim motorom, cuje se onako nepravilno pucketanje iz auspuha.
Cini mi se i da je ler gas malo nizi nego sto bi trebalo, a i po malo nekada osetim i miris gasa u autu. Postrosnja je po meni odlicna, na otvorenom putu je na relaciji od 300km gde je otprilike polovina puta prepuna brda i planina, sa do vrha natovarenim autom potrosnja iznosila 7,5 litara, a sto se tice snage, ne primecujem da auto slabije vuce na gas, mozda neznatno slabije, a mozda i tripujem

Eto, malo sam se raspisao, ali sve u cilju da bolje opisem problem. Naravno po povratku u BG cu svratiti do Ivana kako bi resio ovaj problem, al reko mozda neko ima neki savet sta do tada i da li mogu nesto da uradim da ne verglam svaki dan ko manijak

Hvala unapred i pozdrav svima.
Comment