Pokusacu sutra pre posla da dam kontakt jedno tri puta, pa da vidim kako ce se ponasati, a dodacu i saug, pa javljam sta se desava.
Ugradio gas pa imam par pitanja...
Collapse
X
-
Nemoj odmah dodati saug pre paljenja, stisni gas malo. santimetar dva. I probaj da odvrneš glavnu slavinu za pola kruga.
Ako je ovako upalio upola kraće vreme, znači da nema dovoljno gasa.
Comment
-
-
E da, jos jedno pitanjce, jel' moguce nekako da se motor ne ugasi prilikom prebacivanja sa gasa na benzin ukoliko to radim dok auto stoji? Dok vozim i auto je u brzini, na kratko izgubi odziv na gas i onda predje na benzin ali ako stojim i motor je u leru, obavezno se ugasi, ma koliko da trzim pritsnut gas, Ima li tu nekog resenja ili jednostavno mora ovako?
Poozzz
Comment
-
-
Imam i ja nekoliko problema, a nadam se da shonetu190 neće smetati ako iskoristim njegov topic.
Auto kadett 1.3s, plinski uređaj BRC AT90E.
1. Kada je auto hladan nema teorije da se upali na plin. Nema veze koliko stiskam ono dugmence, krene ali ništa. I tako je, sve dok se motor ne zagreje do radne temperature.
2. Dok se ne zagreje do radne temperature nema uopšte ler gas, motor nekako nemirno radi i veoma slabo vuče. Kada dostigne radnu temperaturu sve je OK. Napominjem da na benzinu radi bez ikakvih problema.
U svakom slučaju ću ga voziti u servis, ali reko da pitam i ovde stručna lica.
Comment
-
-
@Mare_Bg .. kod tebe vetj moze svasta da bude...
najverovatnije sa "strujom ..
znaci ..svetjice NGK odgovarajutje i smanji zazor za 0.1 mm
paljenje malo da se pomeri ,da lepse radi na gasu.
to ti je najjeftinije .. pa onda pogledaj dalje.
za pocetak idi u neki servis za gas da probaju da nasteluju..,ili tje da ti kazu,sta misle da treba..Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Doro, izvini ako smaram, jel' ovo "odvrtanje" utice na potrosnju gasa prilikom voznje ili ne? Pitam cisto informativno, nisam u fazonu da stedim kao nesto i na tome, nego me interesuje.Originally posted by DoraI probaj da odvrneš glavnu slavinu za pola kruga.
Pozzz
Comment
-
-
Što se tiče struje, skoro sve je menjano i od tada nisam prešao više od 3000Km, a plin sam ugradio tek pre 6 dana i danas sam bio u servisu zato što mi je ler bio previše nizak i rekao sam im za problem. Naštelovali su mi ler i tamo je sve super radilo, međutim kada sam stigao kući, posle jedno 3 sata sam pokušao da upalim auto i opet isti problemi dok se nije ugrejao.Originally posted by zoranbg@Mare_Bg .. kod tebe vetj moze svasta da bude...
najverovatnije sa "strujom ..
znaci ..svetjice NGK odgovarajutje i smanji zazor za 0.1 mm
paljenje malo da se pomeri ,da lepse radi na gasu.
to ti je najjeftinije .. pa onda pogledaj dalje.
za pocetak idi u neki servis za gas da probaju da nasteluju..,ili tje da ti kazu,sta misle da treba..
Dakle interesuje me da li to može biti nešto do plinskog uređaja (pa da krivim majtore
) ili ipak nešto drugo?
Comment
-
-
Kao što je već milion puta rečeno, mora da troši koliko mu treba... odrvrtanjem možeš i da smanjiš potpošnju.Originally posted by shone190Doro, izvini ako smaram, jel' ovo "odvrtanje" utice na potrosnju gasa prilikom voznje ili ne? Pitam cisto informativno, nisam u fazonu da stedim kao nesto i na tome, nego me interesuje.Originally posted by DoraI probaj da odvrneš glavnu slavinu za pola kruga.
PozzzFifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Ako imaš automatski saug/h/k, traži problem na tu stranu, odnos zatvorenosti leptira i dodavanja gasa...Originally posted by Mare_BgDakle interesuje me da li to može biti nešto do plinskog uređaja (pa da krivim majtore
) ili ipak nešto drugo?
odakle su uzeli vakum, bušili granu ili negde sa karburatora (ovo drugo može da zeza tako...)Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Da, imam automatski saug/h/k i posumnjao sam da on može biti problem. Baš ću danas malo da pročačkam oko toga.
Hvala na pomoći!
Jedino mi je čudno to što i kada isključi saug/h/k (makar bih rekao po obrtajima na benzinu), on i dalje nema ler na plinu, dok ne dostigne radnu temperaturu...
Comment
-
-
Da na taj šraf mislim, takodje treba skloniti usis sa prednje maske i fiksirati klapnu za toplo-hladno na samo hladno.
Ako je ispravna klapna dovoljno je samo skinuti ono narandžasto crevce i zapušiti rupu prema motoru. To je majstor trebalo odmah da uradi...
Comment
-
-
Nisam te bas najbolje shvatio, ako je klapna ispravna treba samo da skinem narandzasto crevce i zapusim ga, a klapnu stavim na hladno?
U slucaju da klapna ne radi, onda treba da skinem usis sa prednje maske i fiksiram klapnu na hladno?
Kad kazes klapna za toplo-hladno, mislis na onaj "prekidac" u kabini gde podesavam da li da duva topao ili hladan vazduh? On inace funkcionise kako treba.
Inace, prekidac u kabini mi stalno stoji na poziciji "hladno", a cemu sluzi to crveno crevce uopste?
Hvala puno i pozzz
Comment
-
Nadam se da cu naci neku caku da upalim iz prve napokon 
Comment